Eiköhän sen yllättävän nimen pitäis tässä tapauksessa olla joku Jorma tai Kalevi. Jesus, Mohammad, Allah tahi Barack tuskin yllättäisi ketään kun kyseessä on MA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meistä ks. ikäluokan lapsista kasvoi täysin normaaleja, fiksuja ja kelpoja kansalaisia vaikka joskus vähän saattoi fyysistä kuritusta itse kukin saada.
Hyvä homma hei! Eihän sitä mulkkua lapsesta ulos saa kun lyömällä. Muista hakata omiakin lapsia oikein kunnolla niin saadaan mallikansalaisia! Kyllä se on vanhemmissa vika jos ei osaa kasvattaa ilman väkivaltaa. Mutta niin, -silloin teidän lapsuudessa- kaikki oli paremmin.Itse ja isobroidi ollaan ainakin saatu piiskaa ja tukkapöllyä yms settiä ja ihan kunniallisia kansalaisia on tullut. Pikkubroidin kohdalla on taas porukat alkanut jo löysäilemään eikä sitä ole koskaan oikeen rangaistu kunnolla mistään ja ihan täys vätys mulkku on koko jätkä.
Martina taitaa fanittaa Victoria Beckhamia
Tai sitten naapurimaan ensi kesänä avioituvaa kruununperijää.
Lehtiin oli taas päästävä sanomalla että "lapsen nimi herättää varmasti suomalaisissa keskustelua" yms shittiä. Eipä tuo Victoria varmaan hetkauta yhtään ketään.
Milloinkahan seiska maksaa Vicotialle oman tatuoinnin selkään.
"Where there's is a victoria, there's is a mill"
:D
näkeehän ton jo molempien naamasta millasia vanhempia nuo on. veisivät saunan taakse molemmat ja lapsi huostaan.
aika hyvin tunkevat itsensä kuviin kun miettii että otsikot ovat pääasiassa vauvasta :D
2.5viikkoiselle korvakorut ja kuvassa = martina ja esko
vauvan nimeksi victoria ja kuvassa = martina ja esko
missä kuva jutun pääaiheesta eli vauvasta ? :D
Tällä perusteella esim Espanjassa saisi tyttövauvoja huostaanottaa jatkuvasti.. siellä kun on tapana laittaa tyttövauvalle lähes heti korvakorut.. No, en kyllä itse omalle lapselleni korvakoruja laittaisi, mutta että huostaanotto korvisten takia........
Ja sitten ei saa luunappia antaa tai tukistaa lasta tai sinua uhataan jo vaikka millä...