Martina Aitolehti yllättää, vauvan tuunausta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Eiköhän sen yllättävän nimen pitäis tässä tapauksessa olla joku Jorma tai Kalevi. Jesus, Mohammad, Allah tahi Barack tuskin yllättäisi ketään kun kyseessä on MA.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
meistä ks. ikäluokan lapsista kasvoi täysin normaaleja, fiksuja ja kelpoja kansalaisia vaikka joskus vähän saattoi fyysistä kuritusta itse kukin saada.

Luettavaa

Faktahan on se, että kurittamisesta ei ole yhtään mitään hyötyä. Haittaa vain.

Luettavaa

Faktahan on se, että kurittamisesta ei ole yhtään mitään hyötyä. Haittaa vain.

Itse ja isobroidi ollaan ainakin saatu piiskaa ja tukkapöllyä yms settiä ja ihan kunniallisia kansalaisia on tullut. Pikkubroidin kohdalla on taas porukat alkanut jo löysäilemään eikä sitä ole koskaan oikeen rangaistu kunnolla mistään ja ihan täys vätys mulkku on koko jätkä.

Itse ja isobroidi ollaan ainakin saatu piiskaa ja tukkapöllyä yms settiä ja ihan kunniallisia kansalaisia on tullut. Pikkubroidin kohdalla on taas porukat alkanut jo löysäilemään eikä sitä ole koskaan oikeen rangaistu kunnolla mistään ja ihan täys vätys mulkku on koko jätkä.
Hyvä homma hei! Eihän sitä mulkkua lapsesta ulos saa kun lyömällä. Muista hakata omiakin lapsia oikein kunnolla niin saadaan mallikansalaisia! Kyllä se on vanhemmissa vika jos ei osaa kasvattaa ilman väkivaltaa. Mutta niin, -silloin teidän lapsuudessa- kaikki oli paremmin.

Ei nyt kuitenkaan mitenkään hakattu ole, jokainen varmaa käsittää jonkun pikku kurituksen ja nyrkillä/avarilla hakkaamisen eron. Varmasti rangaistukset mitä meikäkin mukulana saanut on ollut kivultaan paljon pienempää kuin että laittaa 2viikkoselle taaperolle reiät korviin.

Lehtiin oli taas päästävä sanomalla että "lapsen nimi herättää varmasti suomalaisissa keskustelua" yms shittiä. Eipä tuo Victoria varmaan hetkauta yhtään ketään.

aika hyvin tunkevat itsensä kuviin kun miettii että otsikot ovat pääasiassa vauvasta :D

2.5viikkoiselle korvakorut ja kuvassa = martina ja esko
vauvan nimeksi victoria ja kuvassa = martina ja esko

missä kuva jutun pääaiheesta eli vauvasta ? :D

Lehtiin oli taas päästävä sanomalla että "lapsen nimi herättää varmasti suomalaisissa keskustelua" yms shittiä. Eipä tuo Victoria varmaan hetkauta yhtään ketään.

Paljon enempi keskustelua herättäisi, jos Aitolehden tytön nimi olisi ollutkin tavallinen Leena tai Liisa.

Milloinkahan seiska maksaa Vicotialle oman tatuoinnin selkään.

"there were is mill, there is a road" tais lukea.. ja ihan tottahan toi on ;)

näkeehän ton jo molempien naamasta millasia vanhempia nuo on. veisivät saunan taakse molemmat ja lapsi huostaan.

Tällä perusteella esim Espanjassa saisi tyttövauvoja huostaanottaa jatkuvasti.. siellä kun on tapana laittaa tyttövauvalle lähes heti korvakorut.. No, en kyllä itse omalle lapselleni korvakoruja laittaisi, mutta että huostaanotto korvisten takia........:zzzz:

aika hyvin tunkevat itsensä kuviin kun miettii että otsikot ovat pääasiassa vauvasta :D

2.5viikkoiselle korvakorut ja kuvassa = martina ja esko
vauvan nimeksi victoria ja kuvassa = martina ja esko

missä kuva jutun pääaiheesta eli vauvasta ? :D

No ehkä siitä vauvasta ei vaan ole niin paljon mitään julkaisukelpoisia kuvia?

Ei tuo laitonta toimintaa ole ja eikä mielestäni tuomittavaakaan, epätavallista lähinnä. Julkisuushakuisuus ja lööppien kansiin pääsy tuossa touhussa eniten läpi paistaa.

Nojaa tuli taas tuhrattua minuutti Martinan ja sen äijän tekemisiin kommentoiden... paremminkin olisin aikani voinut kuluttaa.

Tällä perusteella esim Espanjassa saisi tyttövauvoja huostaanottaa jatkuvasti.. siellä kun on tapana laittaa tyttövauvalle lähes heti korvakorut.. No, en kyllä itse omalle lapselleni korvakoruja laittaisi, mutta että huostaanotto korvisten takia........:zzzz:

Ja sitten ei saa luunappia antaa tai tukistaa lasta tai sinua uhataan jo vaikka millä...

Ja sitten ei saa luunappia antaa tai tukistaa lasta tai sinua uhataan jo vaikka millä...

Juurikin näin. Tähänkin täytyy kyllä todeta, etten oman lapseni kohdalla näitä "harrasta", mutta itse lapsena molempia saaneena, en koe niiden mitään traumoja jättäneen.. Kaikkea kontrolloidaan, kaikki kielletään, kohta ei saa omilla aivoillaankaan enää ajatella ilman viranomaisten lupaa.. Hyvähän se on, että lapsia suojellaan, mutta ei liikaa pitäisi kaikkeen puuttua..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom