Martina Aitolehti yllättää, vauvan tuunausta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mä tossa jo hakisin vähän sitä lävistäjänkin vastuuta, eri asia tietysti jos nuo tahvot ovat itse hakaneulalla reijät tehneet (mitä en toisaalta ihmettelisi yhtään).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan selkeästi olisi sosiaaliviranomaisilla duunia tässä tapauksessa. Suosittelen huostaanottoa nyt kun muksu on vielä hengissä.

Jotenkin vaikeeta ymmärtää, että tällästä tehdään...

http://www.youtube.com/watch?v=bx36uoOcT3g

Vittu että oli ärsyttävä video. Vauva on ihan kauhuissaan ja äiti ihan vitun innoissaan kun nyt saadaan nätti lapsi. Toivottavasti tuon perusteella ottavat lapsen huostaan.

Mikä siinä on ku pikkulapsille pitää vastoin omaa tahtoaan tuputtaa poliittisia/uskonnollisia näkemyksiä ja suorittaa kaikenmaailman silpomisia ja lävistämisiä? Onko niin saatanan vaikeeta odottaa että se osaa edes sanoa ei?

Aivan selkeästi olisi sosiaaliviranomaisilla duunia tässä tapauksessa. Suosittelen huostaanottoa nyt kun muksu on vielä hengissä.
Tehkää nyt joku se ilmoitus niin eipä tarvitse pohtia sen enempää. Vaikka tuo nyt onkin aivan järjetöntä ja vastuutonta toimintaa niin epäilen, että huostaanoton kriteerit eivät vielä täyty.

Nukkehan noille olisi pitänyt hankkia eikä oikeaa ihmistä, pistää kyllä vihaksi.

Joku ehtikin jo tuoda tuon narsismin esiin, se tiedetään että tuo Martina on täysi bimbo mutta se että tuo äijä suostuu siihen että heidän lähes vastasyntyneen lapsen korvat lävistetään niin se on jo tosi outoa. Akkamainen mies !

Näin noin kolmivuotiaan pojan korvissa korvarenkaat ja täytyy sanoa etttä oli irvokas näky !

Ei voin kun kiittää, että itelle ei ole arvonnassa tullut tyhjää arpaa. Vanhempiaan kun ei voi valita. Tyttö parka.

Ei juuri tähän hengevetoon tuu mieleen yhtä alytöntä tempausta mitä joku olis lapselleen tehnyt.

Lapsiraukka :(

Miksi vauvalle ei voisi korvakoruja laittaa. Mikä siinä on väärin/sairasta..?

Miten lapsi siitä kärsii?

Mutta ei kai nyt joku korvien lävistäminen kovin vakavasti lapsen elämää haittaa?
Potentiaali helyjen irtirepimiseen esim. on melko huomattava. Se, katsooko sen haitaksi on sitten eri asia.

Vastaan, vaikka kysymyksesi oli varmasti trolli; ei kukaan tosissaan moista kysy.

Miksi helvetissä pariviikkoisen vauvan kehoa pitää alkaa lävistämään ulkonäön takia? No ei niin kertakaikkiaan minkään takia. Saa olla aika aivokuollut tapaus jos tuollaista tekee omalle lapselleen. Vaikka ämmä olisi kuinka peppukipeä huomiohuora, niin kyllä nyt ylitettiin jo kaikki rajat.

Ei juuri tähän hengevetoon tuu mieleen yhtä alytöntä tempausta mitä joku olis lapselleen tehnyt.

Väärinhan tuo on, mutta pientä sukuelinten silpomiseen verrattuna. Poikalasten silpomisia tapahtuu mm. USA:ssa ja se on siellä laajalti täysin hyväksyttyä.

Väärinhan tuo on, mutta pientä sukuelinten silpomiseen verrattuna. Poikalasten silpomisia tapahtuu mm. USA:ssa ja se on siellä laajalti täysin hyväksyttyä.

Joko lähtee tämäkin threadi neekerisuuntaan...?

Jaa ei tule vai? Mietipä nyt vielä aikasi kuluksi toisen kerran.
Onhan tuo korvis-asia täysin typerä ja tarpeeton teko, mutta kyllä mulla vaan tulee monen monta yhtä älytöntä ja/tai älyttömämpää tempausta mieleen sen kummemmin miettimättä.
Kuten sanoin, en puolustele tätä asiaa, mutta onhan täällä nyt (taas kerran) aivan järjetöntä ylidramatisointia havaittavissa...

Joko lähtee tämäkin threadi neekerisuuntaan...?
Mihin neekerisuuntaan? Yhdysvalloissa on hyvin yleistä, että poikalapset ympärileikataan rotuun ja sukupuoleen katsomatta. Ja kyllä tuo on todellakin paljon vakavampaa pahoinpitelyä ja silpomista kuin joku korvakoru. Suomessakin tuota tapahtuu vaikka kuinka paljon, mutta yllättäen jonkun idioottijulkkiksen vauvan korvikset saavat isomman huomion.:david:

Ottaen huomioon infektioriskin sekä repimisvaarat niin kyllä tuo aika käsittämätön tempaus on.

No ensinnäkin korvien lävistäminen sattuu. Okei, ei nyt mitenkään järjettömän järisyttävää kipua, mutta sanoisin että muutaman viikon vanhalle KAIKKI turhaan aiheutettu kipu on nimenomaan sitä, TURHAA.

Toisekseen korvat ovat kipeät vielä pitkään toimenpiteen jälkeen, kts. ed. Niitä pitää pöyritellä ja liikutella ja puhdistaa että korut parantuvat oikein, kts. ed. Tulehtumisriski on olemassa siinä missä aikuisillakin.

Minä en pysty nukkumaan korvakorujen kanssa, koska tapit painavat. Voisin olettaa että että pikkuvauvalla, joka ei osaa edes itse kääntyä parempaan asentoon ja viettää valtaosan päivästä nukkuen, painaminen on vielä isompi juttu. Jos koru aukeaa/irtoaa, on melko epätodennäköistä että minä koittaisin syödä sen/tukehtuisin siihen, neliviikkoisen kohdalla en mene takuuseen.

Itse en antaisi kenenkään muun laittaa mulle korviksia korviin, koska niitten korujen sorkkiminen korvalehdestä läpi ilman että "tuntee" itse mihin suuntaan se tappi/koukku pitää survasta ois aika inha ajatus. Kammottaa ajatellakin että itse ryhtyisin kikertämään töppösormillani pikkupikkukorvista vauvan pikkupikkukorvanlehteen. Syön piponi jos tässä tapauksessa on ideana antaa niiden samojen harkkakorvisten olla korvissa kunnes ipana itse osaa ne vaihtaa.

Huitova pikkuvauva jolla motoriikka ei ole vielä ihan täysin kohdallaan, saa melko helposti repäistyä korvakorusta niin, että korvalehti repeää. Tämän pystyy varmaan päättelemään jokainen, joka on katsonut vauvan omaan naamaansa huitoessaan kynsäisemiä jälkiä.

JOS korvalehti parantuu kivasti niin siinä se reikä sitten on. Musta on ainakin lähtökohtaisesti kiva juttu että itselläni on ollut sanavaltaa sen suuntaan montako läväriä mun kehossani on.

Siinäpä nyt päällimäisenä mieleen tulleita "haittoja".

Typeräähän toi on.. mutta ei se sitä lasta satu kun sen hetken.. ehkä vähän aikaa jälkee. Ainoa riskitekia jälkeen on se, että se repii ne pois ja satuttaa itteensä. Jos se tulehtuu, eipä se nyt ihmeellinen asia oon. Ei voi verrata sukuelinten silpomiseen, se menee älyttömyydessään jo ihan eri universumiin.

edit. ennekuin joku nyt kerkee vetämään tästä herneet nenään, nii lapsen korvien lävistäminen on täysin turhaa ja tarpeetonta ja erittäin ääliömäistä toimintaa vanhemmilta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom