BB Markus Heinänen

Heitänpä tähän pikku kysymyksen, joka totta kai kuulostaa niin naurettavalta NIIN naurettavalta. Mutta on tullu täs hieman mietittyä että miksiköhän noita tummia täpliä tulee aina näille bodareille? Mistähän ne mahtas tulla?:confused: kuten tämä heppu omaa niitä ja jostain syystä melko monikin keistä olen kuvia nähnyt. Muistaakseni tällä kovalla norjalais bodaajalla oli myös joka oli tuossa joku aika sitten Brobodyn kuvissa. Kertokaapas nyt suuret ja viisaat että mistä näitä TÄPLIÄ tulee??????????????????

Heitänpä tähän pikku kysymyksen, joka totta kai kuulostaa niin naurettavalta NIIN naurettavalta. Mutta on tullu täs hieman mietittyä että miksiköhän noita tummia täpliä tulee aina näille bodareille? Mistähän ne mahtas tulla?:confused: kuten tämä heppu omaa niitä ja jostain syystä melko monikin keistä olen kuvia nähnyt. Muistaakseni tällä kovalla norjalais bodaajalla oli myös joka oli tuossa joku aika sitten Brobodyn kuvissa. Kertokaapas nyt suuret ja viisaat että mistä näitä TÄPLIÄ tulee??????????????????

Mä oon aina olettanu niiden olevan jäämiä maalista?

Terästä hanskoissa. Muutenin tyylikkään näköinen kaveri & fysiikka.

Pakko nostella tämä triidi ylös näin kisojen lähestyessä. Viimevuonna Markus jäi hieman Jerryn varjoon pehmeydellään mutta nyt hänen fysiikka on silkkaa rautaa! Hurjan näköinen ilmestys kapean vyötärön ja ladonleveiden hartioiden johdosta. Todella tyylikäs paketti. Veikkaukseni on että hän räjäyttää potin tänä vuonna. :rock:

Ihmettelin, kun MD:n (Muscular Development) sivuilla mainosbannerissa näytti ukko ihan Makelta, mutta sehän oikeasti olikin Markus!

http://www.daapure.com/ads

muscular_development_sm.jpg

http://www.daapure.com/images/press_ads/muscular_development.pdf

Katsoin itse aivan samaa, mutta en jaksanut alkaa selvittelemään faktoja sen tarkemmin.

Aknesta jääneitä arpia?

Bodylehden sivuilla oli juttua Markuksesta. Onko tarkemmin tietoa miehen nykykunnosta? KP:n videoiden ja kuvien perusteella on vaikea saada oikeaa käsitystä muutakuin että ainakin vahva jässikkä on kyseessä. Hän teki vuosi sitten viimeksi nähneenä suuren vaikutuksen ja olisi kiva kuulla vaikka herralta itseltään nyky- ja tulevaisuuden kuvioista lisää. Kyseessä on niitä harvoja potentiaalisia tulevaisuuden kotimaisia maailmantähtiä kehonrakennuksessa.

Tarkkaa tietoa ei kunnosta ole, mutta tällä hetkellä selvästi paras OFF-season kunto on päällä. Treenit kulkee mukavasti, pienien ongelmien säestämänä tietysti. Tänä vuonna body-kisat jäävät väliin, mutta jos paikat kestää, niin marraskuussa voisi käydä RAW-voimanostokisoissa. Treenit menee kuitenkin edelleen päälajin, bodailun, ehdoilla. Ensi vuonna sitten tarkoitus kisata taas kehonrakennuksen puolella. Yllättäen, tähtäimessä on taas kerran isompi ja kireämpi kunto kuin aiemmin...

Tarkkaa tietoa ei kunnosta ole, mutta tällä hetkellä selvästi paras OFF-season kunto on päällä. Treenit kulkee mukavasti, pienien ongelmien säestämänä tietysti. Tänä vuonna body-kisat jäävät väliin, mutta jos paikat kestää, niin marraskuussa voisi käydä RAW-voimanostokisoissa. Treenit menee kuitenkin edelleen päälajin, bodailun, ehdoilla. Ensi vuonna sitten tarkoitus kisata taas kehonrakennuksen puolella. Yllättäen, tähtäimessä on taas kerran isompi ja kireämpi kunto kuin aiemmin...
Voitais sitten ens kerralla vetästä joku kuvaussetti.

Alkaa kireys olemaan Markuksella nyt kohdillaan, vähän tossa vielä on revittävää, mutta taitaa olla kirein kondis tähän mennessä. Pare ollakin kun siellä ysissä on ainakin Sampo, jonka vierellä kaikki näyttää yleensä läskiltä. Massassa ysissä ei Markusta kukaan voita, sivuposet ovat todella kovaa luokkaa. Rinta sivulta paras mitä kellään suomalaisella kisaajalla.

Jeah! Luulin, että Markus oli lähes lopettanut jumppailun. Hyvä näin!

Back
Ylös Bottom