Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuten tämä heppu omaa niitä ja jostain syystä melko monikin keistä olen kuvia nähnyt. Muistaakseni tällä kovalla norjalais bodaajalla oli myös joka oli tuossa joku aika sitten Brobodyn kuvissa. Kertokaapas nyt suuret ja viisaat että mistä näitä TÄPLIÄ tulee??????????????????Heitänpä tähän pikku kysymyksen, joka totta kai kuulostaa niin naurettavalta NIIN naurettavalta. Mutta on tullu täs hieman mietittyä että miksiköhän noita tummia täpliä tulee aina näille bodareille? Mistähän ne mahtas tulla?kuten tämä heppu omaa niitä ja jostain syystä melko monikin keistä olen kuvia nähnyt. Muistaakseni tällä kovalla norjalais bodaajalla oli myös joka oli tuossa joku aika sitten Brobodyn kuvissa. Kertokaapas nyt suuret ja viisaat että mistä näitä TÄPLIÄ tulee??????????????????
Terästä hanskoissa. Muutenin tyylikkään näköinen kaveri & fysiikka.

Heitänpä tähän pikku kysymyksen, joka totta kai kuulostaa niin naurettavalta NIIN naurettavalta. Mutta on tullu täs hieman mietittyä että miksiköhän noita tummia täpliä tulee aina näille bodareille? Mistähän ne mahtas tulla?kuten tämä heppu omaa niitä ja jostain syystä melko monikin keistä olen kuvia nähnyt. Muistaakseni tällä kovalla norjalais bodaajalla oli myös joka oli tuossa joku aika sitten Brobodyn kuvissa. Kertokaapas nyt suuret ja viisaat että mistä näitä TÄPLIÄ tulee??????????????????
Onkohan luvatta tuo kuva tuolla MD:llä?
Voitais sitten ens kerralla vetästä joku kuvaussetti.Tarkkaa tietoa ei kunnosta ole, mutta tällä hetkellä selvästi paras OFF-season kunto on päällä. Treenit kulkee mukavasti, pienien ongelmien säestämänä tietysti. Tänä vuonna body-kisat jäävät väliin, mutta jos paikat kestää, niin marraskuussa voisi käydä RAW-voimanostokisoissa. Treenit menee kuitenkin edelleen päälajin, bodailun, ehdoilla. Ensi vuonna sitten tarkoitus kisata taas kehonrakennuksen puolella. Yllättäen, tähtäimessä on taas kerran isompi ja kireämpi kunto kuin aiemmin...
Voitais sitten ens kerralla vetästä joku kuvaussetti.

Ei me suoria poseja oteta kuitenkaan, joten siitä ei kandee välittää. Pitää kehittää joku makee idea vain.Kyllä mulle passaa! Täytyy hieman petrata noita poseerauksia ennen sitä, niissäkin kun tuntuu hieman olevan parannettavaa![]()
![]()
![]()
Ei ihan Markus päässy sinne alle 80kg : ) Painoa blogin mukaan 88kg ja hyvältä kyllä näyttää :P