SUPERCARB 1kg -40%

BB Markus Heinänen

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitä Markus ollut mieltä noista yhteisistä treeneistä? Kuitenkin halu kehittyä on varmasti kova ja sulla varmasti Peterin kanssa tullut hyvä tatsi tohon spottailuun/treenijippoihin.

Markus varmaan itse vastailee, mutta kyllähän tossa selkeen hyödyn saa kun on joku messissä katsomassa, silloin voi vain toteuttaa kaikki vaativimmatkin erikoistekniikat kun yksin se on mahdotonta. Olen itse koittanut jumalattoman määrän erilaisia komboja ja erikoistekniikoita ihan omakätisesti, niin tiedän miltä ne tuntuu ja miten niitä kannattaa soveltaa. On tullut opittua kantapään kautta liian kovat vedot ja sitten sitä kautta niiden fiksaaminen paremmiksi.

Ei toi pystyprässi ota noilla kuormilla ollenkaan selkään vaan noin tehtynä venyttää reisiä paremmin.
Etureiden venyttäminen vaatisi sitä että lonkka olisi ojennettuna. Sä oot pystyprässissä niin kaukana etureiden venyttämisestä kun sä vaan pystyt olemaan.

Etureiden venyttäminen vaatisi sitä että lonkka olisi ojennettuna. Sä oot pystyprässissä niin kaukana etureiden venyttämisestä kun sä vaan pystyt olemaan.
Okei, sovitaan sitten niin, että sä tiedät paremmin ja mä teen ton vain jostain muusta syystä kuin siitä, miten sen tuntuu mulla. Enhän mä täällä yleisesti mitään mistään treenaamisesta muutenkaan tiedä.

Mulla nyt vain tuntuu paremmin etureisissä kaikki hackit ja kyykyt jyrkällä kulmalla ja noin pääsen jyrkempään kulmaan, mutta kuten sanottu, sä tiedät paremmin.

Ei sais kyllä alaselkä pyöristyä prässissä (tai juuri missään muussakaan) jos haluaa sen pysyvän ehjänä, vaikka ei just sillon siinä tuntuiskaan pahalta
Kuten sanoin, kuorma on niin alhainen, ettei sillä ole väliä. Nyt tekee monet taas saman typerän virheen, mikä estää monia kehittymästä. Mennään oletusten mukaan, ei oman kropan kapasiteetin mukaan. Sori vain poijjaat, oppikaa nyt kuuntelemaan sitä omaa kroppaa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei se selän pyöristyminen oo mikään synti jos kuorma on kevyt. Samalla tavalla se vahvistaa selän syviä ojentajia jos liike tehdään kontrollilla ja kevyillä painoilla. Tätä käytetään myös paljon kuntoutuksessa, pyöristetään selkää nikama kerrallaan vaikka pelkän kepin kanssa ja tehdään paljon kontrolloituja toistoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom