Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla menee tuo hoistin dippi enimmäkseen rinnalle, kun taas hammerin vastaava tuohoaa ojentajat totaalisesti.
Ei nuo hoistit muutenkaa kummosia laitteita ole. Vaasan wsc:ltä löytyy koko ROC-IT sarja(laitteet jossa keinuu mukana). Monessa tuo mukana keinuminen tuntuu vaan haittaavan. Tuo hauiskone on ihan toimiva ja yläveto koneet myös ihan ok.
En tiedä muista, mut ite en tykkää yhtää kun markus tekee nää videot englannin kielellä.. Siihenkin on syynsä varmasti miksi tekee..
ei siis itelläkää väliä oo vaikka puhuis kiinaa videoitten aikana, mut pistää vaan korvaa markuksen englanninkielen taito, välillä ei kyllä saa mitään selvää mitä sanoo.Itselle taas ei mitään väliä, millä kielellä tekee. Toki vieraalla kielellä voi small talk jäädä vähemmälle ja tulee puhuttua vain "pakolliset".
ei siis itelläkää väliä oo vaikka puhuis kiinaa videoitten aikana, mut pistää vaan korvaa markuksen englanninkielen taito, välillä ei kyllä saa mitään selvää mitä sanoo.
ei siis itelläkää väliä oo vaikka puhuis kiinaa videoitten aikana, mut pistää vaan korvaa markuksen englanninkielen taito, välillä ei kyllä saa mitään selvää mitä sanoo.
Joko Markuksella Warcraft-leffa katsottuna? Mitä mieltä siitä?
Itse kävin eilen ja tykkäsin kyllä kovasti vannoutuneena fanina, jäi ihmetyttämään kriitikoiden negatiivisuus kyseistä pätkää kohtaan. Ehkä leffa avautuu sitten eri tavalla sellaiselle joka maailman tuntee, kuin pystymetsästä tulevalle.
Joko Markuksella Warcraft-leffa katsottuna? Mitä mieltä siitä?
Itse kävin eilen ja tykkäsin kyllä kovasti vannoutuneena fanina, jäi ihmetyttämään kriitikoiden negatiivisuus kyseistä pätkää kohtaan. Ehkä leffa avautuu sitten eri tavalla sellaiselle joka maailman tuntee, kuin pystymetsästä tulevalle.