Voisi kuvitella, että "loppuunmyyty" tarkoittaa, että loppunut omalta varastolta, mutta jälleenmyynnistä varmasti löytää vielä. Onhan nekin jo kertaalleen "myyty". Näin siis oletan.
Joko inzane on kielletty kun ei näy mannisen sivuilla enää. Mite muuten tuo sininen lootuskukka ja alppiruusu. Onko ihan terveellisia aineita?.. ei oikeen netistä löydy mitään
Itse ihmettelen vielä enemmän sitä, että "luonnollisuus" ja luonnosta sellaisenaan löytyminen olisi joku tae terveellisyydestä. Luomu valkokärpässienet sieltä ikiaikaisesta aarniometsästä on tällä logiikalla sitä parasta terveysruokaa..
Silleen vähän erikoista että kun näissä treenibuustereissa yms. on kuitenkin aika tehokkaita vaikuttavia aineita mukana niin jotkut on huolissaan aspartaamista...
Stevia on täyttä paskaa. Oksettavan ja kitkerän jälkimaun lisäksi stevia omaa matalemman LD50-arvon kuin mikään muu lisäravinteissa käytettävä makeutusaine.
Jos ei vedä rännikännejä siellä viikonlopun viihdekekkeröinneillä, vaan keskittyy esim kauniiden naisten katseluun ja kosketteluun, saadaan hyvä kompensaatio testotasoihin, vaikka vedettäis palauttavat aamulla stevialla naamariin :P
Juuri näin. Joskus ilmoitetaan "harhaanjohtavasti", että tuote sisältää sekä eaa:tai, että bcaa:ta vaikka siinä todellisuudessa on vain eaa:ta joka sisältää bcaa:ta.
Joskus? ainahan noissa varsinkin jenkki merkeissä ilmottavat ihan mitä sattuu tai miten se parhaite myy. Eihän niistä edes tiedä mitä ne sisltää ja kuinka monta milligrammaa tai grammaa, kun aina on joku blendmix sitä ja tota ja totuudessa ei sisällä kun hivenen kaikkea jolla ei tee ei yhtään mitään.
Ennen julkaisemattomia kuvia -97 GP:stä. Kiitos Kari Kaipiaiselle kuvista ☺ Ensimmäisessä kuvassa Cormier, Sarcev ja minä. Toisessa ja kolmannessa kuvassa Dillet, minä ja Coleman. Viimeisessä minä Taylor ja Priest.