BB PRO Marko Savolainen

en

en kyllä enää usko että yhteistyökumppaneita tai ohjelmien tilaajia löytyy, mikäli asiat ovat jääneeet hoitamatta.
Frendin paitojen toimituksessa on nyt parisen kuukautta mennyt eikä vieläkään ole mitään tietoa koska kyseiset tuotteet ovat mahdollisesti tulossa. Legend Nutritionkin ollu kaksi vuotta tuloillaan, mutta tällä hetkellä ainoat tuotteet jota olen missään nähnyt ovat kyseisen brändin shakerit.:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Frendin paitojen toimituksessa on nyt parisen kuukautta mennyt eikä vieläkään ole mitään tietoa koska kyseiset tuotteet ovat mahdollisesti tulossa. Legend Nutritionkin ollu kaksi vuotta tuloillaan, mutta tällä hetkellä ainoat tuotteet jota olen missään nähnyt ovat kyseisen brändin shakerit.:rolleyes:
no ei kyllä nuo paitahommat hyvältä kuulosta...
 
Eiks tää paita case menny jotenkin niin, et ensin haukuttiin toisen bisnekset ja sitten luvattiin antaa omista paidoista tuotto hyväntekeväisyyteen? Mikäköhän on ollu kohde, johon tuo tuotto on annettu? Kate kuitenkin on ilmeisen kohdallaan, kun sisäänostokulut on aika minimaaliset. :unsure::LOL:
 
Frendin paitojen toimituksessa on nyt parisen kuukautta mennyt eikä vieläkään ole mitään tietoa koska kyseiset tuotteet ovat mahdollisesti tulossa. Legend Nutritionkin ollu kaksi vuotta tuloillaan, mutta tällä hetkellä ainoat tuotteet jota olen missään nähnyt ovat kyseisen brändin shakerit.:rolleyes:

Work in progress.
 
Frendin paitojen toimituksessa on nyt parisen kuukautta mennyt eikä vieläkään ole mitään tietoa koska kyseiset tuotteet ovat mahdollisesti tulossa. Legend Nutritionkin ollu kaksi vuotta tuloillaan, mutta tällä hetkellä ainoat tuotteet jota olen missään nähnyt ovat kyseisen brändin shakerit.:rolleyes:
Sano frendilles, että kävelee poliisilaitokselle tekemään, ilmotuksen jos ei ole saanut maksamaansa tuotetta. Tai varmaan pystyy rikosilmoituksen tekemään netissäkin. Ja tietty sama kaikille muillekin joilta on ostamansa tuoteet jääny saamatta.
 
Mulle ainakin Make ilmoittanut asiallisesti, että paitojen toimituksessa viivettä. Vitunmoista viivettä on tällä hetkellä kaikessa, et kyllä ne paidat sieltä vielä tulee...
 
Mulle ainakin Make ilmoittanut asiallisesti, että paitojen toimituksessa viivettä. Vitunmoista viivettä on tällä hetkellä kaikessa, et kyllä ne paidat sieltä vielä tulee...
Jos ne paidat ei oo suezin kanavassa tulossa niin mikä sen viiveen aiheuttaa?
Käsittääkseni vaatealalla ei koronasta huolimatta oo juurikaan toimituksessa ollut ongelmia.

Näitä paitoja on taidettu jo viime vuodesta asti luvata. Käsittämätön mies kyllä kun ensin haukkuu toiset ja kehuu kuinka helppoa bisneksen tekeminen on mutta aina sama lopputulos
 
Eikös Make ollut hävinny ehdokaslistoilta jo? Tai vielähän sitä ehtii, mutta ilmeisesti oma into/halu ehti lopahtaa politiikkaan jo aikoja sitten.
Eiköhän se ole parempi että koittaa saada elämänhallinnan kohdalleen ja siihen asti pysyy poissa someista ja politiikasta.
 
Toivottavasti kaikki saa mitä on tilannut ja Make saa asiansa kuntoon.Jotain häikkää taitaa olla.

Etkös sä vielä hetki sitten ollu sitä mieltä, että asiat on paremmin kuin hyvin? Onko sulla nyt jotain tietoo asiasta? Vai tekeekö sun pääsi vaan tepposet, että joskus lähes kolme vuosikymmentä sitten koettu tähtihetki kääntyy sun päässä joksikin koko elämän kestäväksi herkulesmaiseksi sankaritarinaksi?
 
Etkös sä vielä hetki sitten ollu sitä mieltä, että asiat on paremmin kuin hyvin? Onko sulla nyt jotain tietoo asiasta? Vai tekeekö sun pääsi vaan tepposet, että joskus lähes kolme vuosikymmentä sitten koettu tähtihetki kääntyy sun päässä joksikin koko elämän kestäväksi herkulesmaiseksi sankaritarinaksi?

No ei tää oo helppoo.Senkö se halusit kuulla?
 
Vois oskari puntti avata vähän tätä ideologiaa.

Loppujenlopuks kaikki on yhteudessä kaikkeen.Make on varmasti lukenut täkin ketjua ja se on vaikuttanut sen mielialaan käyttäytymiseeen,täten me kaikki ainakin tässä ketjussa ollaan osallisena tässä jutussa.Paidan tilanneet henkilöt voin sanoa että kyllä ne paidat tulee,ja kaikki muu mitä porukka on vailla Makelta niin nekin tulee ajallaan.Make sano Miken podcastissa hyvin kun Mike tivas sitä mahdollisuutta et se sortuu taas piriin että se läksy on jo opitttu että siihen ei oo pienintäkään mahdollisuutta.Make on menettänyt sen paskan takia niin paljon että se ei enää ikinä sorru siihen.Katotaan rauhassa pari viikkoo ja annetaan palasten loksahdella itestään paikalle.Turha noista jutuista on täällä vaahdota,mitä se hyödyttää.Jos Make on sanonut jotain niin se pitää.BB PRO,pistäkää paremmaks.Jos te haluutte nähä missä Make on,niin se on tossa:
View: https://www.youtube.com/watch?v=i9kjXhjgwrE
 
Loppujenlopuks kaikki on yhteudessä kaikkeen.Make on varmasti lukenut täkin ketjua ja se on vaikuttanut sen mielialaan käyttäytymiseeen,täten me kaikki ainakin tässä ketjussa ollaan osallisena tässä jutussa.Paidan tilanneet henkilöt voin sanoa että kyllä ne paidat tulee,ja kaikki muu mitä porukka on vailla Makelta niin nekin tulee ajallaan.Make sano Miken podcastissa hyvin kun Mike tivas sitä mahdollisuutta et se sortuu taas piriin että se läksy on jo opitttu että siihen ei oo pienintäkään mahdollisuutta.Make on menettänyt sen paskan takia niin paljon että se ei enää ikinä sorru siihen.Katotaan rauhassa pari viikkoo ja annetaan palasten loksahdella itestään paikalle.Turha noista jutuista on täällä vaahdota,mitä se hyödyttää.Jos Make on sanonut jotain niin se pitää.BB PRO,pistäkää paremmaks.Jos te haluutte nähä missä Make on,niin se on tossa:
View: https://www.youtube.com/watch?v=i9kjXhjgwrE

Onko tämä näitä aprillipäivän juksutteluja taas kirjoitusasua myöten?
 
Loppujenlopuks kaikki on yhteudessä kaikkeen.Make on varmasti lukenut täkin ketjua ja se on vaikuttanut sen mielialaan käyttäytymiseeen,täten me kaikki ainakin tässä ketjussa ollaan osallisena tässä jutussa.Paidan tilanneet henkilöt voin sanoa että kyllä ne paidat tulee,ja kaikki muu mitä porukka on vailla Makelta niin nekin tulee ajallaan.Make sano Miken podcastissa hyvin kun Mike tivas sitä mahdollisuutta et se sortuu taas piriin että se läksy on jo opitttu että siihen ei oo pienintäkään mahdollisuutta.Make on menettänyt sen paskan takia niin paljon että se ei enää ikinä sorru siihen.Katotaan rauhassa pari viikkoo ja annetaan palasten loksahdella itestään paikalle.Turha noista jutuista on täällä vaahdota,mitä se hyödyttää.Jos Make on sanonut jotain niin se pitää.BB PRO,pistäkää paremmaks.Jos te haluutte nähä missä Make on,niin se on tossa:
View: https://www.youtube.com/watch?v=i9kjXhjgwrE

Siis mitä vittua?
Mä oon yhteydessä mun mutsiin koska ollaan molemmat ihmisiä.

Eikö näitä paitoja ynnä muita ole odoteltu aiiiikas kauan
 
Back
Ylös Bottom