BB PRO Marko Savolainen

Kysyttiin miten BLM liittyy Suomeen. Mm. näin.
Mistähän nämä vaikutteet on lähtenyt? Joo on valkoisiakin BLM ihailijoita, ikävä kyllä.
Näin se välillisesti tämänkin kiusatun elämään vaikuttaa. Ja yksikin tapaus on liikaa!
Ja mikä lehti tämänkin tuo esille?.. Iltalehti? Iltasanomat? Ei kun parjattu MV-lehti joka on aidosti suomalaisten asialla.


View: https://www.facebook.com/100024983214121/posts/722496655259768/
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En elä harhassa. Tilastojen mukaan on yli 10 kertaa todennäköisempää tulla murhatuksi äärioikeistolaisen terroristin, kuin islamilaisen terroristin toimestä pohjoismaissa.
Mihin tilastoon viittaat? Kaikki tilastot, jotka itse olen nähnyt, näyttävät poikkeuksetta tältä.

930FD8F5-B19F-4419-896A-55DE823AD310.png
 
Voit vapaasti tehdä ilmoituksen senkin
5C753A74-587A-451D-B271-D115C936DC35.jpeg
5C753A74-587A-451D-B271-D115C936DC35.jpeg
äitisinussija. https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus

Rasistiset nimittelyt ovat paljon vakavempia kuin nämä mihin takerruitte. Mä en ikinä tuu ikinä nöyristelemään kenellekään rasistikusipäille. Oon ehkä tällä foorumilla selvässä vähemmistössä. Kummassa marssissa olikaan enemmän jengiä? BLM vai WLM?
Rasisteille ei todellakaan pidä nöyristellä. Oletko keskustellut muslimiystäviesi kanssa, mistä heidän äärirasiminsa oikeasti kumpuaa? Onko islam se triggeri vai joku muu syy? Viittaan siis muslimitaustaisten mamuje monikymmenkertaiseen yliedustukseen rasistisissa rikoksissa vuosi toisensa jälkeen
 
Et ymmärtänyt vieläkään kysymystäni, enkä valitettavasti osaa sitä enää selkeämmin muotoilla.

Öyhöttämisellä tarkoitan viestejä, joilla pyritään tukemaan itselle tärkeää agendaa ilman päteviä perusteita, esim. esitetään omia mielipiteitä tukevia mielipidekirjoituksia absoluuttisina totuuksina ja linkitetään omaa näkökantaa vahvistavia videoita ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä ja varmaa tietoa mistä videolla on oikeasti kyse. Esim. tähän ketjuun linkatut Tynkkysen päivitykset terroriteon tehneestä turvapaikkaa hakeneesta miehestä EIVÄT ole öyhötystä, mikäli niissä esitetyt faktat pitävät paikkansa.

Öyhötykseen sortuvat kaikkien puolueiden edustajat, mutta selvästi eniten Perussuomalaisten edustajat; tämä on harmi, sillä puolueella olisi potentiaalia saada paljon hyvää aikaan, mm. järkevöittämällä turvapaikkapolitiikkaa ja lisäämällä poliisien lukumäärää.
Laita minun joitain "öyhötys" videoita, mitkä ei pidä paikkaansa.
Ja ymmäreän kyllä mitä ajat takaa. Koitat saada minut sanomaan, että video oli BLM tekosia, jotta pääsisit pätemään, että eihän ollut, ne oli valkoisia.
Olet niin läpinäkyvä näissä yrityksissä, yritä kovempaa 😉
Minä perustan useimmiten asiani faktoihin, jotka on tarkistettu useammasta lähteestä, vaikka lopulta postasin MV-lehden jutun. Kyseinen lehti ikävä kyllä harvoja Suomessa joka yleensä tuo asiat asioina esiin, niinku ne on
 
Aksu pyysi poistamaan tunnarinsa, ettei sit kukaan mua syytä.
Tämä on myös hyvin tyypillistä vihervasemmistolaisessa kuplassa eläville. Kun natsikortit, rasistikortit, henklökohtaiset muut loukkaukset, häiriköinti ym. ei toimi niin viimeinen vaihe on tämä tai uhriutuminen. Eikä sillä, että se väärin olisi. Jokainen tyylillään.
 
Laita minun joitain "öyhötys" videoita, mitkä ei pidä paikkaansa.
Ja ymmäreän kyllä mitä ajat takaa. Koitat saada minut sanomaan, että video oli BLM tekosia, jotta pääsisit pätemään, että eihän ollut, ne oli valkoisia.
Olet niin läpinäkyvä näissä yrityksissä, yritä kovempaa 😉
Minä perustan useimmiten asiani faktoihin, jotka on tarkistettu useammasta lähteestä, vaikka lopulta postasin MV-lehden jutun. Kyseinen lehti ikävä kyllä harvoja Suomessa joka yleensä tuo asiat asioina esiin, niinku ne on
Öyhötyksestä käy mahdollisesti tuo kommenttisi päähänpotkimisvideoon, mistä kysyin sinulta tarkentavan kysymyksen. Varmaksi en voi sanoa, koska et osannut vastata kysymykseeni; mikä jo periaatteessa tekee siitä öyhötystä. En yritä saada sinua sanomaan että video on BLM:n tekemä, sillä videon tekijällä ei ole tässä tapauksessa merkitystä. BLM-liikkeessä on myös valkoihoisia.

Ja mitä tulee MV-lehteen, niin se on todistetusti julkaissut valeuutisia. Tässä esimerkki:

En väitä, että kaikki kyseisen median uutiset ovat valheita, mutta luen sen silti valemediaksi. Perustajakin sai vankituomion 16 rikoksesta. Arvostan kuitenkin sitä, että pyrit tarkastamaan faktat :giggle:
 
Onko Markolla mitään konkreettisia ajatuksia miten velanottoa voisi vähentää Suomessa? Isossa kuvassa tuo 3 miljoonaa päivässä Afrikkaan on ihan hyttysenpaskaa jos nyt sallitte tällaisen ilmaisun.
Velanottoa voisi vähentää, olla jakamatta miljardeja muiden velkoihin. Noin vaikka aluksi.
Kolme miljoonaa päivässä jos käytettäs suomalaisille oli älytön apu monelle ja moneen asiaan.
 
Toivotaan, että aksu saa pääkopan kuntoon ja tekee sitten paluun saitille ✌
Ehkä pieni aikalisä vois auttaa, lähti ihan lapasesta se riehuminen.
Uskomatonta kuinka koville ottaa kun suomessa on suht paljon meitä natsisikapersuisännussijatappajia.
Vaikka yrität maltillisesti perustella, ettei ole varaa jakaa rahaa ympäri mailmaa ja toivoo terveempää maahanmuuttopolitiikkaa, yksityinen liikenne ja sen tukeminen on tarpeellista. (kaikki ei voi eikä edes halua, kannata olla kaupunkilaisia toimistotyöntekijöitä) ellei sitä puoliväkisin verotuksella yritä järjestää. niin johan menee kuppi nurin. Kai se on uskomattoman vaikea vaan perustella asiallisesti vihervasemmisto (liberaalista)politiikkaa. Vihreät ei ymmärrä että ei ole mitään päästöntä vaihtoehtoa tällä hetkellä. Päästöt lisääntyy vaikka suomessa ei olis yhtään ihmistä, kyse on tietyn pisteen jälkeen paljonko ammutaan omiin nilkkoihin ja tämä tapahtuma on ollut jo käynnissä. Koko liike muistuttaa totalitärismiä. Tiedän joitakin vanhoja kokoomuksen kannattajia kun ps on vain ainoa realistinen vaihtoehto. Isänmaallisuus on heille lähtökohtasesti sama kuin rasisti ja se halutaan aina vetää heidän osaltaan ekana jalustalle kun pitäisi arvioida ihan vaan puhtaasti kotimaan etuja.
 
Back
Ylös Bottom