Teet kyykkynä jotain kolmen sentin niiausta siinä räkissä mihin minä odottelen vuoroani = kyylä joka kyttää muiden tekemisiä? Just juu, sopiikin vituttaa jo etukäteen. Se illuusio, jonka me useimmat siellä salilla jaamme, on se että me teemme aina kaiken oikein. Ja jos ei ihan oikein, niin parhaalla mahdollisella, tavalla niissä olosuhteissa, jotka olemme itse luoneet tekemällä esim. 3 sentin kyykkyjä, 2 sentin dippejä 100kg:n lisäpainoilla jne. Se mitä monikaan meistä ei tajua, on se että emme itse näe niitä virheitä joita itse teemme, koska itse olemme tekemässä sitä pahuksen liikettä peräsuoli viisi senttiä ulkona. Apunamme peili, josta näemme juuri sen mitä haluammekin nähdä, tai kaveri joka on yhtä kuutamolla suoritustekniikoista kuin itsekin olemme. Minäkin olen omin silmin peilistä katsottuna pitkä komea nuori mies, mutta valokuvissa jonkun viheliäisen suotimen vuoksi olen aina persjalkainen kuusikymppinen. Ei voi ihmismieli käsittää miten, mutta näin vain on..
Siis oliko pointtisi nyt se, että jos Marko tekisi videoita niiden kymmenentuhannen suomalaisen ja miljoonan ulkomaalaisen videon lisäksi niin se ratkaisisi tämän sinun ongelman?