BB PRO Marko Savolainen

Ja toinen olisi kun menisi lukemaan ylilaudan punttiosioo ja kommentoisi/naureskelisi niille mitä siellä kirjoitellaan
Mä tein ton striimissä joskus ja herranjumala ne suuttui siitä kun niiden kustannuksella pilaillaan. Herkkänahkaista porukkaa ovat ne hiiret.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tulee treeneihin, niin itse katselin suurella mielenkiinnolla Maken tekemiä videoita Ari Uusitalon kanssa. Voisin hyvin katsella vielä uudelleen. Ei tarvitse kopioida, mutta antoivat paljon ajattelemisen aihetta.

Juu, ei tarvitse poistaa mitään jonkun mielensäpahoittajan takia. Tälle on joku hieno englanninkielinen nimikin, siis sille että nostatetaan ns. somemyrsky jotakin ihmistä tai ilmiötä kohtaan. Alun perin sillä oli ihan hyväkin tarkoitus (mm. metoo), mutta muuttunut yhdeksi vallankäytön muodoksi. Ihmisiltä on viety työpaikkojakin heppoisin perustein. Liian helposti näihin lähdetään mukaan ja ollaan liian herkkähipiäisiä. Yrityksetkin ylireagoivat. Näihin pitäisi saada joku vastavoima. No, vielä on saanut kaupasta Eskimojäätelöä.

Jos nyt mietitään realistiseesti millaista videomateriaalia Maken olisi järkevää tuottaa.

Sekoilut
Nämä jättäisin kokonaan pois laskuista. Niillä ei ole oikein muuta käyttöä kuin hankkia mainostuloja ja siihen sitä suosiota pitää olla tosiaan aivan älytön määrä, luokkaa Vatanen. Lisäksi sellaiset vievät uskottavuutta kaikelta muulta toiminnalta somessa ja reaalimaailmassa.

Yli-inhimilliset suoritukset
Nämä olisivat hyviä huomiomagneetteja, mutta Maken nykyinen suorituskyky ei mahdollista niitä. Fyysinen suorittaminen on kyllä ikään ja sairaushistoriaan nähden todella vakuuttavaa, mutta ei yli-inhimillistä. Niistä 1990-luvun treeneistä taas ei ole olemassa juurikaan materiaalia, eikä sellainen muutenkaan oikein toimi jälkikäteen julkaistuna ainakaan somessa, vaan se pitäisi olla joku dokumentti tms.

Opetusvideot
Näiden pitäisi olla mielellään ammattilaatuisesti tehtyjä, jos niillä haluaa merkittävää suosiota. Ongelma on se, että tuotanto maksaa aika paljon. Joko niillä pitäisi tehdä sisältömarkkinointia Legendille tai sitten niitä pitäisi myydä jonkinlaisen valmennuspalvelun alla. Projekti on joka tapauksessa iso. Harrastelaatuisesti kuvatut vinkkivideot mitä on tehtykin, toimivat Instagramissa ihan järkevästi.

Yleinen bodausmateriaali
Sekoitus tunnettujen skenen hahmojen haastatteluja, jotain mielipiteitä vaikka saleista, treenivarusteista yms., kommentteja kisojen tuloksista, messu- ja kisavierailuja jne. Näillä ei saa valtavaa katsojamäärää, mutta se yleisö on juuri oikeanlaista niin että sitä voi hyödyntää muuten. Tällä voi profiloitua alan asiantuntijana entistä paremmin ja markkinoida lisäravinteita, valmennuksia, seminaareja, kirjoja jne. Lisäksi tässä voi hyvin tuoda omaa persoonaa esille, mikä kasvattaa suosiota. Tuotanto ei ole kamalan kallista, koska tässä riittää hyvä harrastelaatu. Tämä on mielestäni se paras idea, jonka pohjalle hommaa kannattaisi rakentaa ja muun tyyppinen materiaali voi tukea sitä.

Arjen dokumentointi
Tässä voi parhaiten tuoda omaa persoonaa esille ja periaatteessa suosiopotentiaali on rajaton ainakin Suomen kielialueen sisällä. Ongelma on se, että sen arjen pitäisi olla aika vaihtelevaa, jos sille haluaa pysyviä seuraajia. Jos samat jutut toistuvat toistumistaan niin kuin useimpien ihmisten arjessa käy, ei sitä seurata pitkään. Instagram on varmaan tälle materiaalille paras alusta.

Nämä siis sillä oletuksella, että tavoitteena on hankkia elanto kuntosaliskenen ympäriltä ja tehdä videomateriaalia, joka tukee tätä.
Täysin samaa mieltä.

Jos haluaa kehittyä esim. bodauksessa, niin kannattaa katsoa satoja ja taas satoja vaikka nyt niitä hauiskääntövideoita. Sieltä voi aina jotain uutta oppia, jos on silmää asialle.
Ja se on myös tosi, että pitää pystyä johonkin, mihin muut ei ole pystynyt, niin alkaa se kaikkia kiinnostaa. Jos vaikka joku sitä hauista vääntää 200 kilolla, niin kyllä se "tylsäkin" liike alkaa kiinnostaa ihan globaalisti.
Itseä ei taas jaksa kiinnostaa sellaiset treenipätkät, missä pelleillään jne tippaakaan, mutta Yatesin videoita voisin katsoa joka päivä uudelleen ja uudelleen.

Tässä ihan uusi ja ennen näkemätön video-sarja-idea: Miten ne liikkeet tehdään, miksi ne liikkeet tehdään juuri siten, miksi hypistely lyhyillä liikeradoilla on useimmille ajanhukkaa, miten tehdään asiat oikein, oikeita määriä treeniä jne. ja mitkä ovat ratkaisevat erot yksilöstä toiseen, ja mitä ne merkitsevät lihaskasvun, treenimäärien jne. kannalta. Ei mitään sätkyytelyä tyyliin "täytyy välillä vähän reuhtoo ja vetää kapealla lapiokahvalla niskan taa"- tyyliin, vaan faktoja. Ei mitään "mulla tää toimii", vaan miten säädetään liikeradat niin, että liike tuntuu siellä missä niistä on suurin hyöty. Millainen treeni mihinkin tavoitteeseen, ts. voima/lihaskoko/kestävvyys ja niiden yhdistelmät. Ja tämä voisi tehdä valtakunnan verkkoon ihan kansanterveysohjelmana, sisällyttää siihen kuntosaliliikunnan hyödyt vanhuksille ja vaivaisille myös. Ts. täysin ennen näkemätön videospektaakkeli, josta voisi jopa olla jonkinlainen hyöty katsojille. Omaan tahtiin, saa suorittaa..

Ai miksi? No siksi että vtuttaa jo etukäteen, kun tietää että aina kun menee salille, siellä törmää joka päivän joka sekunti pölvästeihin, jotka veivaa jotain dippiä 2 x kehon painolla ja 2 sentin liikeradalla tms. vastaaviin tyyppeihin. Siis oikeesti, myötähäpeä saa mut oksentamaan kun nään tolvanan, joka "kyykkää" jotain tuuman niiausta helvetin ylpeänä hirmuisista voimistaan, hyi helvetti. Miten olis 3 sentin hip thrust varttitonnin painolla? Ykkösiä, nääs, niitäkin pitää tehdä että kasvaa voima, sano..:ROFLMAO:

Tässä ihan uusi ja ennen näkemätön video-sarja-idea: Miten ne liikkeet tehdään, miksi ne liikkeet tehdään juuri siten, miksi hypistely lyhyillä liikeradoilla on useimmille ajanhukkaa, miten tehdään asiat oikein, oikeita määriä treeniä jne. ja mitkä ovat ratkaisevat erot yksilöstä toiseen, ja mitä ne merkitsevät lihaskasvun, treenimäärien jne. kannalta. Ei mitään sätkyytelyä tyyliin "täytyy välillä vähän reuhtoo ja vetää kapealla lapiokahvalla niskan taa"- tyyliin, vaan faktoja. Ei mitään "mulla tää toimii", vaan miten säädetään liikeradat niin, että liike tuntuu siellä missä niistä on suurin hyöty. Millainen treeni mihinkin tavoitteeseen, ts. voima/lihaskoko/kestävvyys ja niiden yhdistelmät. Ja tämä voisi tehdä valtakunnan verkkoon ihan kansanterveysohjelmana, sisällyttää siihen kuntosaliliikunnan hyödyt vanhuksille ja vaivaisille myös. Ts. täysin ennen näkemätön videospektaakkeli, josta voisi jopa olla jonkinlainen hyöty katsojille. Omaan tahtiin, saa suorittaa..

Ai miksi? No siksi että vtuttaa jo etukäteen, kun tietää että aina kun menee salille, siellä törmää joka päivän joka sekunti pölvästeihin, jotka veivaa jotain dippiä 2 x kehon painolla ja 2 sentin liikeradalla tms. vastaaviin tyyppeihin. Siis oikeesti, myötähäpeä saa mut oksentamaan kun nään tolvanan, joka "kyykkää" jotain tuuman niiausta helvetin ylpeänä hirmuisista voimistaan, hyi helvetti. Miten olis 3 sentin hip thrust varttitonnin painolla? Ykkösiä, nääs, niitäkin pitää tehdä että kasvaa voima, sano..:ROFLMAO:
Onhan noita jo vaikka kuinka paljon..
Valistetaanhan ihmisiä muutenkin kouluissa terveellisiin elämäntapoihin ja silti porukka vetää viinaa, nuuskaa, huumeita, syödään miten sattuu jne.

Itseä eniten vituttaa kyylät joilla on aikaa treeneissä seurata muiden tekemisiä 😂
Oikein vituttaa jo etukäteen, hahh

Tässä yksi apu miten määrittelet helposti oman kyykkysyvyyden 🙂

View: https://www.instagram.com/tv/CC2--JHDqqr/?igshid=1b3lj78inr5ez

Joo, kyllä siinä pitäisi olla ihan oma porukka kuvaamassa ja kulkemassa oman aikataulun mukaan silloin kun tosissaan treenataan. KP monesti olisi halunnut kuvata treenejä, mutta ei kiinnostanut pätkääkään kuvaukset sillä hetkellä ja niinpä useasti kamera sivuun ja KP auttamaan sarjaa. Jälkeenpäin harmittaa, että niin vähän tuli kuvattua

Mulla oli 90-luvulla KPn Mega Duty kirja. Siihen oli ainakin räpsitty autenttisia stillejä sun treeneistä. Liekö KP vai ammattikuvaaja räpsinyt

Nyt kun Marko on taas täällä, niin miten kävi sille paitaepisodille? Saiko jengi tilaamansa paidat ja mikä siinä tökki?
Kyllä olen lähettänyt kaikille jotka on ollut yhteydessä.
Siinä tökki moni asia, mutta vastuu on minun, kun minun nimellä asiaa tehtiin.

PakkoToistoPodCast 86 Marko "SuperMassa" Savolainen olis kova juttu, mutta jos ei onnistu niin sitten myöhemmin ;) PakkoToistoPodCast 97 Marko "SuperMassa" Savolainen

Luulen PakkoToistoPodCast Marko "SuperMassa" Savolainen saisi youtubessa ainakin 100K katselu kertaa, jos ei vielä enemmänkin. Mikellä on huippu laitteet laadukkaiden PodCastien tekemiseen.
Tätä threadia BB PRO Marko Savolainen on katseltu 9M eli enemmän mitä Suomessa on asukkaita ;)

PakkoToistoPodCast 86 Marko "SuperMassa" Savolainen olis kova juttu, mutta jos ei onnistu niin sitten myöhemmin ;) PakkoToistoPodCast 97 Marko "SuperMassa" Savolainen

Luulen PakkoToistoPodCast Marko "SuperMassa" Savolainen saisi youtubessa ainakin 100K katselu kertaa, jos ei vielä enemmänkin. Mikellä on huippu laitteet laadukkaiden PodCastien tekemiseen.
Tätä threadia BB PRO Marko Savolainen on katseltu 9M eli enemmän mitä Suomessa on asukkaita ;)
Syksyllä todennäköisesti tulen etelään, niin sitten jos Mikelle sopii niin ehdottomasti. Ja 97 olis kova 😉🙏

View: https://www.youtube.com/watch?v=N217P1l1ubI

Kumman Marko veikkaat voittavan?
Marko jos Mike Tyson olisi panostanut Bodaukseen, niin olisiko hänellä ollut hyvät edellytykset tulla huippu bodariksi?

Kyllä etu on Juniorilla. Tähän on mielestäni pari syytä. Ensinnäkin ei ole montaa vuotta siitä kun lopetti (kylläkin viimeisimmä matsit mitättömiä jossain Venäjällä) ja toinen syy on ottelun luonne, sopineet kait, että ei haeta tyrmäystä. Toki nuo sopimukset voi muuttua, kun hanskat lyödään käteen 🙂
Juniorilla älytön nopeus ja ilmiömäinen ajoitus ja Mike taas lyö niin kovaa, että pää voi irrota 🙂 Minusta täysin erityylisiä kavereita ja mielenkiintoinen matsi tulossa. Toivottavasti vetävät täysillä.
En usko, että Mikestä olisi tullut maailman luokan kehonrakentaja. Malli ei olisi riittänyt, leveä vuotärö ja kapea hartialinja

Pelkät laitteet eivät tee podcastista laadukasta :D

Jos kuva & ääni ei ole hyviä, niin ei hyvä contenttikaan paljon pelasta, sama kun vertaisi VHS elokuvia Blu-ray/ 4K Blu-ray elokuviin
Älä nyt ala kun puistokemisti tuttuun tapaan koittaa dissata. Antaa sen purkaa nyt.

Onhan noita jo vaikka kuinka paljon..
Valistetaanhan ihmisiä muutenkin kouluissa terveellisiin elämäntapoihin ja silti porukka vetää viinaa, nuuskaa, huumeita, syödään miten sattuu jne.

Itseä eniten vituttaa kyylät joilla on aikaa treeneissä seurata muiden tekemisiä 😂
Oikein vituttaa jo etukäteen, hahh

Teet kyykkynä jotain kolmen sentin niiausta siinä räkissä mihin minä odottelen vuoroani = kyylä joka kyttää muiden tekemisiä? Just juu, sopiikin vituttaa jo etukäteen. Se illuusio, jonka me useimmat siellä salilla jaamme, on se että me teemme aina kaiken oikein. Ja jos ei ihan oikein, niin parhaalla mahdollisella, tavalla niissä olosuhteissa, jotka olemme itse luoneet tekemällä esim. 3 sentin kyykkyjä, 2 sentin dippejä 100kg:n lisäpainoilla jne. Se mitä monikaan meistä ei tajua, on se että emme itse näe niitä virheitä joita itse teemme, koska itse olemme tekemässä sitä pahuksen liikettä peräsuoli viisi senttiä ulkona. Apunamme peili, josta näemme juuri sen mitä haluammekin nähdä, tai kaveri joka on yhtä kuutamolla suoritustekniikoista kuin itsekin olemme. Minäkin olen omin silmin peilistä katsottuna pitkä komea nuori mies, mutta valokuvissa jonkun viheliäisen suotimen vuoksi olen aina persjalkainen kuusikymppinen. Ei voi ihmismieli käsittää miten, mutta näin vain on..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom