BB PRO Marko Savolainen

Veikkaan ettei Manninenkaan jaksa aina antaa uutta mahdollisuutta kaverille, joka toimii näin. Tällä viittaan lisäravinnebisneksiin.

Mikä mahtaa olla Maken työnkuva tuossa "firmassa"? Voisko joku muu hoitaa nuo tilaus/toimitusasiat vai eikö ole muita, kuin Make ja Manninen? Ps. Mannisen Dominus Nutrion tiettävästi toimii ainakin ihan normaalisti. Mannisen toimitus pelaa, mutta Maken ei?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kukaan odota seiskan oppilaalta kymppiä ja vastaavasti kympin oppilaalta ihmetellään jo, että mistäs tuo kasi tuli.

Mielestäni tässä tulee vääränlaista leimaa Makelle, tuntematta kulissien takaa miehen todellista tilaa tai psykologista profiilia. Joissakin asioissa Make on kuitenkin ollut +10 oppilas, kun taas joissakin toisissa suoritus on jäänyt selvästi heikommaksi. Toisaalta on taas paljon ihmisiä, joilla ne heikommatkin osa-alueet lähtevät käyntiin, kunhan lääkitys on ensin kunnossa ja muutenkin on saatu oikeanlaista apua.

Savolaista sivusta seuranneena ei voi kuin ihmetellä (positiivisessa mielessä) miehen, läpi vuosikymmenten, kestävää karsimaa ja etenkin tuota potentiaalista mainosarvoa. Moni olisi jo "kuopattu" noiden kaikkien sähellysten jälkeen.
Makea en tunne missään määrin mutta uskon tuon Maken vilpittömyyden, ystävällisyyden ja periksiantamattoman, pedanttisen luonteen kaikissa tekemisissään olevan yksi suosion syy.

Hyvää Uutta Vuotta 2020 Makelle

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Mikähän tässä oli nyt se punainen lanka?

Mun mielestä mitä tulee yleensäkin tähän tavaran ostamiseen vieraalta netin kautta, niin typeryyden huippu laittaa rahat ventovieraan tilille ja jäädä odottelemaan tuleeko se tilaus koskaan perille. Saa siinä hieman itsekin katsoa peiliin että onko tässä nyt menetellyt fiksusti jos huomaa tulleensa huijatuksi.
Ventovieraan tilille? Nämä on vittu fanipaitoja, tajuatko? On täysin eri asia ostaa netistä käytetty kännykkä joltain läskiltä tahmatassulta, joka kusettaa massit, kuin tukea ex-urheilijaa ostamalla häneltä fanipaita parillakympillä.

Jos vaatteista on oikeasti pulaa, niin keräyspisteistä saa hakemalla ilmaiseksi.

Jokainen paitojen tilaaja tuntenee Markon historian ja tekee ostopäätöksen tietoisesti.

Eiköhän ne paidat sieltä tule, kunhan kerkiää. Jos Makella jotain ongelmia on, niin toivottavasti saa asiat kuntoon. Kaikkea hyvää miehelle. ☺️

Mielestäni tässä tulee vääränlaista leimaa Makelle, tuntematta kulissien takaa miehen todellista tilaa tai psykologista profiilia. Joissakin asioissa Make on kuitenkin ollut +10 oppilas, kun taas joissakin toisissa suoritus on jäänyt selvästi heikommaksi. Toisaalta on taas paljon ihmisiä, joilla ne heikommatkin osa-alueet lähtevät käyntiin, kunhan lääkitys on ensin kunnossa ja muutenkin on saatu oikeanlaista apua.

Puhuinkin yleisesti. Jos mennään Maken kohdalle, niin en mä asiakkaana kenenkään kohdalla jäisi odottelemaan sitä, että onko siellä nyt hommat missä kuosissa. Vähän eri tilanne, jos tuttu yrittäjä x sairastuu ja vähän hommat venyy. Toki @Masa1234 tulikin jo hyvä pointti aiheeseen, että miksi joku silti sen paidan tilaa.

Mun mielestä mitä tulee yleensäkin tähän tavaran ostamiseen vieraalta netin kautta, niin typeryyden huippu laittaa rahat ventovieraan tilille ja jäädä odottelemaan tuleeko se tilaus koskaan perille. Saa siinä hieman itsekin katsoa peiliin että onko tässä nyt menetellyt fiksusti jos huomaa tulleensa huijatuksi.
Punainen lanka on siinä, että itse ihminen ne odotuksensa itselleen asettaa. Jos tarkoitus on tehdä bisnestä, olisi suotavaa että se palvelu on sitten kans arvosanaa 9-10. Toki jos ei ole, niin eipä siinä kauaa tänä päivänä ole bisnestäkään noin kilpaillulla alalla. Samasta syystä hoidan aina uuteen paikkaan tilaukset luottokortilla. Helppo perua, jos ei homma toimikaan.

Ventovieraan tilille? Nämä on vittu fanipaitoja, tajuatko? On täysin eri asia ostaa netistä käytetty kännykkä joltain läskiltä tahmatassulta, joka kusettaa massit, kuin tukea ex-urheilijaa ostamalla häneltä fanipaita parillakympillä.

Jos vaatteista on oikeasti pulaa, niin keräyspisteistä saa hakemalla ilmaiseksi.

Jokainen paitojen tilaaja tuntenee Markon historian ja tekee ostopäätöksen tietoisesti.

Eiköhän ne paidat sieltä tule, kunhan kerkiää. Jos Makella jotain ongelmia on, niin toivottavasti saa asiat kuntoon. Kaikkea hyvää miehelle. ☺

Eikö tämän tasavertaisen miehen vähintäänkin outoa bisnestoimintaa saa arvostella lainkaan? Fanipoikien maksetut fanipaidat on teillä tiettömillä eikä yhteydenottoihin vastata lainkaan, tajuatko itse? Se on tietysti hienoa jos jaksaa odottaa ja toivoa että kyllä ne sieltä tulee, ja varmaan joskus tuleekin ken ties, mutta miksi ylipäätään myydä ja ottaa rahaa vastaan jos ei ole mitä lähettää? Kuten aikaisemmin mainittiin niin kukaan muu kuin Marko ei selviäisi tällaisesta ilman mitään sanomista. Mulla ei ole lusikkaa tässä sopassa joten jään takavasemmalle katteleen koska make tulee taas hirveällä hälinällä takaisin foorumille ja selitys löytyy kaikkeen.

Olen ihan netin alkuajoista lähtien laittanut rahoja ventovieraiden tileille ja tavara on joka kerta tullut perille. Lähtökohtaisesti voit Suomessa luottaa toiseen. Joskus menee tietysti pieleen, mutta kannattaako sen takia jokaista ihmistä epäillä lähtökohtaisesti huijariksi?

Sen kyllä tiedän, että sitten kun sen yhden kerran menee pieleen, niin kaltaisesi jälkiviisas on välittömästi paikalla.

Ja tässä on kyse nimenomaan pienistä summista. En minäkään satojen eurojen ostoksia osta laittamalla rahat etukäteen tilille.

Viimeksi muokattu:
Olen ihan netin alkuajoista lähtien laittanut rahoja ventovieraiden tileille ja tavara on joka kerta tullut perille. Lähtökohtaisesti voit Suomessa luottaa toiseen. Joskus menee tietysti pieleen, mutta kannattaako sen takia jokaista ihmistä epäillä lähtökohtaisesti huijariksi?

Sen kyllä tiedän, että sitten kun sen yhden kerran menee pieleen, niin kaltaisesi jälkiviisas on välittömästi paikalla.

Ja tässä on kyse nimenomaan pienistä summista. En minäkään satojen eurojen ostoksia osta laittamalla rahat etukäteen tilille.
Mä lähtökohtaisesti en luota keneenkään ventovieraaseen. Niin monta kertaa kusetettu nettikaupoissa että etukäteen en maksa kuin korkeintaan 20e

Tulee välillä melko huvittavia viesteistä, kun niihin pukkaa mainoksia
Screenshot_20200105-191710_Chrome.jpg

No mites se nyt menikään? Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmäänkö?

Btw. Aina kun Make katoaa maisemista, niin lohdukkeeksi tarjotaan Make-alttarin reliikkejä (esim. -97 kuvat). :worship: No ei siinä mitään. Onhan se hieno tapa kunnioittaa Mestarin suuruudenpäiviä. Ja samalla voi suhteuttaa oman fysiikkansa bodytaivaan alla!

Aina kun Make katoaa maisemista, niin lohdukkeeksi tarjotaan Make-alttarin reliikkejä (esim. -97 kuvat). :worship: No ei siinä mitään.

Mitä vittua? Onko se Make jotenkin tilivelvollinen sulle ilmottelemaan olemassaolostaan? Liity joko tuohon harvinaisen suurisydämisten nimimerkkien "yhden toisen pakkisnimimerkin t-paidan puolesta vain olen loukkaantunut" -kerhoon tai lopeta tuo turha lietsominen.

Mitä vittua? Onko se Make jotenkin tilivelvollinen sulle ilmottelemaan olemassaolostaan? Liity joko tuohon harvinaisen suurisydämisten nimimerkkien "yhden toisen pakkisnimimerkin t-paidan puolesta vain olen loukkaantunut" -kerhoon tai lopeta tuo turha lietsominen.
No onhan toi jo sivusta seurattunakin huvittavaa. Marko ilmestyy, viritellään lisäravinnekauppaa, yhteistyökuvioita, treenejä, haastatteluita yms. Just kun näyttää, että nyt mennään lujaa, niin mies katoaa. Välissä postataan samat kuvat läpi ja toivotaan, että marko tulee takaisin ja sama ralli alusta. Kyllähän tämä vähän uskontoa muistuttaa. Eipä siinä, kaikkea hyvää hänelle.

No onhan toi jo sivusta seurattunakin huvittavaa. Marko ilmestyy, viritellään lisäravinnekauppaa, yhteistyökuvioita, treenejä, haastatteluita yms. Just kun näyttää, että nyt mennään lujaa, niin mies katoaa. Välissä postataan samat kuvat läpi ja toivotaan, että marko tulee takaisin ja sama ralli alusta. Kyllähän tämä vähän uskontoa muistuttaa. Eipä siinä, kaikkea hyvää hänelle.
edelleenkään, ei täällä KUKAAN ole tilivelvollinen kenellekkään. Täällä ei tosiaan tarvitsen olla ympärivuoden esillä jos ei nappaa. Ja silloinkun haluaa olla esillä Somessa, on esillä. Se ei kuulu sulle eikä mulle pätkänvertaa. Jos sä "katoat" somesta, ei se tarkoita sitä että sä olet kadonnut myös sun läheistesi elämästä. Ja ne läheiset on miljardi kertaa tärkeämpiä kuin jotkut random nettiseuraajat, jotka nillittävät täällä anonyymisti nimimerkkien takaa. Valoja päälle nyt.

edelleenkään, ei täällä KUKAAN ole tilivelvollinen kenellekkään. Täällä ei tosiaan tarvitsen olla ympärivuoden esillä jos ei nappaa. Ja silloinkun haluaa olla esillä Somessa, on esillä. Se ei kuulu sulle eikä mulle pätkänvertaa. Jos sä "katoat" somesta, ei se tarkoita sitä että sä olet kadonnut myös sun läheistesi elämästä. Ja ne läheiset on miljardi kertaa tärkeämpiä kuin jotkut random nettiseuraajat, jotka nillittävät täällä anonyymisti nimimerkkien takaa. Valoja päälle nyt.
Muuten ihan samaa mieltä, MUTTA jos sä käyt säännöllisesti hypettämässä että nyt tapahtuu asioita x, y ja z, niin onko se yllätys että ihmiset kyselee, kun niitä ei tapahdukaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom