BB PRO Marko Savolainen

No onhan toi jo sivusta seurattunakin huvittavaa. Marko ilmestyy, viritellään lisäravinnekauppaa, yhteistyökuvioita, treenejä, haastatteluita yms. Just kun näyttää, että nyt mennään lujaa, niin mies katoaa. Välissä postataan samat kuvat läpi ja toivotaan, että marko tulee takaisin ja sama ralli alusta. Kyllähän tämä vähän uskontoa muistuttaa. Eipä siinä, kaikkea hyvää hänelle.

Käydäänpä ihan yksitellen läpi kun asian nyt noin yhteen kokonaisuuteen paketoit;

-Marko ilmestyy, viritellään lisäravinnekauppaa | onko tämä muuttunut? (lähde?)
-yhteistyökuvioita | kerrotko mitä yhteistyökuvioita Makella on nyt suunnitelmissa lähiaikoina ja jäänyt toteutumatta? (lähde?)
-treenejä | onko Makella jäänyt nyt treenit lähiaikoina tekemättä? (lähde?)
-haastatteluita | mihin haastatteluihin ollut nyt tarkoitus lähiaikoina osallistua ja jäänyt tekemättä? (lähde?)
-mies katoaa | (lähde?)

Ja ihan alkuun, IG:ssä tosiaan huorannut sun mieliksi viimeksi kokonaista 3 päivää sitten. 🙂

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käydäänpä ihan yksitellen läpi kun asian nyt noin yhteen kokonaisuuteen paketoit;

-Marko ilmestyy, viritellään lisäravinnekauppaa | onko tämä muuttunut? (lähde?)
-yhteistyökuvioita | kerrotko mitä yhteistyökuvioita Makella on nyt suunnitelmissa lähiaikoina ja jäänyt toteutumatta? (lähde?)
-haastatteluita | mihin haastatteluihin ollut nyt tarkoitus lähiaikoina osallistua ja jäänyt tekemättä? (lähde?)
-mies katoaa | (lähde?)

Ja ihan alkuun, IG:ssä tosiaan huorannut sun mieliksi viimeksi kokonaista 3 päivää sitten. 🙂
Lue nyt vaikka tämä ketju alkuun läpi, jos nämä kuviot ovat niin uusia. Kerro myös missä määrittelin tapahtumat vain lähiaikoja koskevaksi? (lähde?)

Lue nyt vaikka tämä ketju alkuun läpi, jos nämä kuviot ovat niin uusia. Kerro myös missä määrittelin tapahtumat vain lähiaikoja koskevaksi? (lähde?)

Eli yhteenkään et sit pystynyt vastaamaan, mut kuhan vaan jauhoit paskaa Makesta 😁👍 tsemppiä treeneihin ja muistahhan kaivella jatkossakin netissä "asioita ihmisten menneisyydestä, sieltä synkimmistä hetkistä, kun on mennyt huonoiten koskaan, ja kertoa kuinka ne tänäkin päivänä vielä huvittaa vaikka et tietenkään tarkoita enää henkilön nykyhetkeä" 🙂

Eli yhteenkään et sit pystynyt vastaamaan, mut kuhan vaan jauhoit paskaa Makesta 😁👍 tsemppiä treeneihin ja muistahhan kaivella jatkossakin netissä "asioita ihmisten menneisyydestä, sieltä synkimmistä hetkistä, kun on mennyt huonoiten koskaan, ja kertoa kuinka ne tänäkin päivänä vielä huvittaa vaikka et tietenkään tarkoita enää henkilön nykyhetkeä" 🙂
Eihän tuo mitään paskaa ole. Ei taida olla ihan eka kerta ku sama kuvio toistuu. Make tulee pakkikselle ja on tosi aktiivinen tietyn aikaa kun on taas jälleen kerran lisäravinne markkinoilla tapahtumassa jotain. Sit myydään paitoja jota ihmiset odottaa ikuisuuden eikä vastata viesteihin saati mihinkään muuhunkaan. Ihan tuttu kuvio Makelta. Käytetään härskisti pakkiksen vetovoimaa hyväksi ja sit hävitään jälleen kerran ku pieru saharaan. Ei ole kauaakaan ku vannottiin että faneja puolustellan viimiseen mieheen asti sit totaalinen häviäminen pakkikselta ja ihmiset kyselee et onko tietoa missä mies menee kun ei paidat tule perille vaikka maksettu aikaa sitten.
Ja tämä ei ole mitään vittuilua Makea kohtaan vaan näin mies on toiminu toistamiseen useamman kerran.
Kaikke hyvää Makelle lisäravinne bisnekseen.

Kommenttini:
Jauhoit paskaa, koska tässä, olen eritellyt mitä väitit ja ne ovat mielestäni paskaa:

Marko ilmestyy, viritellään lisäravinnekauppaa | onko tämä muuttunut? (lähde?)
-mies katoaa | (lähde?)

Heinäsirkkoja

Eihän tuo mitään paskaa ole.

Perustele, ole hyvä, noihin väittämiin, miksi ne ei ole paskaa. Älä vain kirjota, että "eihän tuo mitään paskaa ole "ja sitten jauha jostain aivan muusta perään 😁

Kommenttini:
Jauhoit paskaa, koska tässä, olen eritellyt mitä väitit ja ne ovat mielestäni paskaa:

Heinäsirkkoja

Perustele, ole hyvä, noihin väittämiin, miksi ne ei ole paskaa. Älä vain kirjota, että "eihän tuo mitään paskaa ole "ja sitten jauha jostain aivan muusta perään 😁
Juu olen pahoillani et lainasin juuri sinun tekstiäsi. Kerroin oman mielipiteeni siitä miten noi Maken kuviot tuppaa menemään. Mut teille fanipojille se nyt on ihan sama vaikka Make nusasis sata nolla hanuriin niin ette näe siinä mitään väärää.

Tämä nyt ei ole se hetki, missä joku sinulle kädestä pitäen opettaa luetun ymmärtämistä ja tiedon hakemista, vaan joudut sen tekemään tuon öyhöttämisen sijaan ihan itse. Mä en edes tiedä, mistä sä noita oletuksia jatkuvasti poimit, eikä oikeastaan edes kiinnostakaan. Edelleen Markolle kaikkea hyvää, kunhan totesin mitä tässä 17 vuotta foorumilla pyöriessä olen havainnut.

Mitä vittua? Onko se Make jotenkin tilivelvollinen sulle ilmottelemaan olemassaolostaan? Liity joko tuohon harvinaisen suurisydämisten nimimerkkien "yhden toisen pakkisnimimerkin t-paidan puolesta vain olen loukkaantunut" -kerhoon tai lopeta tuo turha lietsominen.

Rauhoitu. En ole puhunut Maken tilivelvollisuudesta mulle tai muille mitään. Lue Maken ketju, joka kulkee määrätyn syklin mukaan. Tämän vain totesin. Make silti kovin, ollen eräänlainen kiintopiste, johon voi itsensä suhteuttaa.

Mä en seuraa näitä ketjuja kuin vain satunnaisesti ja olen havainnut saman syklin.

En edes tiefä, että onko jengi nyt siis viimein saanut ne tilaamansa paidat, mutta jokin "katoaminen" tuossakin tapahtui.

Btw, onko jengumi saanut paitansa?

Mä en seuraa näitä ketjuja kuin vain satunnaisesti ja olen havainnut saman syklin.

En edes tiefä, että onko jengi nyt siis viimein saanut ne tilaamansa paidat, mutta jokin "katoaminen" tuossakin tapahtui.

Btw, onko jengumi saanut paitansa?
Tuskin on. Ja tuskin tulee saamaankaan.

Hanna Savolainen kommentoinut "Otapa nyt ihan rauhallisesti Anssi. Jos tässä elämässä jokainen pieni vastoinkäyminen saisi luovuttamaan, niin pitkälle ei pötkittäs."

Anssi myy Facessa Legend nutrition brändiä eli taisi olla siinä

Myy brändiä jonka ainoa brändiarvo on, että se on kerran näkynyt Möykyn ja Anan videolla. Herrojen videot jo niin suosittuja, että kun kerran videossa näkyy joku tuotemerkki niin siitä tulee sen jälkeen brändi?

Myy brändiä jonka ainoa brändiarvo on, että se on kerran näkynyt Möykyn ja Anan videolla. Herrojen videot jo niin suosittuja, että kun kerran videossa näkyy joku tuotemerkki niin siitä tulee sen jälkeen brändi?

Möykky itsekin sanoo videoissaan, ettei viitsi enää ilman sponssia mainita mitään firmoja tai kauppoja, kun tuotteet ovat aina olleet hänen mainostamisensa jälkeen kaupoista loppu.

Olispa mielenkiintonen tietää mikä on legend nutritionin tilanne. Keijolla on vahva tunne että koko sarjaa ei tulla ikinä näkemään markkinoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom