Mikä lähdekritiikissä oli ongelmana? Puhuinko "mutujuttuja"Näinpä. Sitten tuollaista skeidaa postanneena Marko viitsii vielä sanoa, ”En heittele koskaan mitään mutujuttuja”, ja ”jos täällä ei saa kertoa asioista rehellisesti.” Siis tuokin ”tutkimustulos” oli niin naurettava, että minimaalisellakin lähdekritiikillä olisi pitänyt hälytyskellojen soida.
Pitäisi jostain kaivaa se video, jossa Marko esittelee Jukalle jotain lisäravinnepussia. Antaa pussin Jukalle, ja sanoo jotakuinkin: ”Katoppa siitä miten hyvät ainesosat, ihan ylivoimaiset muihin nähden.” Sitten kun Jukka pyytää kertomaan tuotteesta tarkemmin ja vähän erittelemään sisältöä, niin mitään tarkempaa ei tule, vain tuo mantra ylivoimaisista ainesosista jatkuu. Jäi siinäkin vaikutelma, että taisi Anssi tietää tuotteesta oikeasti syvällisemmin.
Pointtina nyt se, että Markolla on taas mantrana tuo, että hänen lisäravinteensa ovat parempia kuin muut, perusteluna se, että muut väittävät ja tekevät mitä sattuu, mutta hän on rehellinen. Kuitenkaan oikein mitään konkrettista ei tule perusteluksi. Voihan se olla, että Legendin lisäravinteet ovat vaikka kuinka helvetin hyviä, mutta vähän tarkemmin voisi perustella, kuin vain huutelemalla tuota samaa mantraa muiden firmojen leväperäisyydestä.
Muutenkin tässä on jälleen kerran menossa Pakkotoiston kautta käytävä ilmainen mainoskampanja, ei se Marko turhan päiten täällä nyt postaile, vaikka ”vain vastailee muiden kysymyksiin.”
Kriittisestä kirjoituksesta huolimatta tarkoitukseni ei ole dissata Markoa. Toivotan ehdottomasti menestystä uusille bisneksille, mutta tämä historian toistuminen jälleen kerran on vaan niin räikeää, että jotain tolkkua saisi tuohon markkinointitapaan tulla.
Kyllä vastailen vain kysymyksiin, olenko itse aloittanut "mainonnan" Mike on kyllä tehnyt selväksi säännöt, ja niitä pyrin kunnioittamaan. Mutta varsinkin päättömiin juttuihin, mitkä koskee minua tai minun tulevaa bisnestä, niin puutun varmasti, vaikka koko minun osio poistettaisiin.
Mitä muuta haluat kuulla "paremmuudesta", kuin olen jo kertonut? Kenties mitä vaikutusta haetaan citrulliinimalaatilla vai paljonko sitä käytettiin ihmiskokeissa, että toimi, vai mitä?
Kyllä olen erittäin hyvin perillä siitä mitä myyn.
Paljon on hyviäkin firmoja, mutta kyllä ihmisten kuuluu tietää myös siitä pimeästä puolesta.
Kyllä se kuule vituttaa, kun joku myy ihan perus PWO:tä, missä vielä mitättömät määrät toimivia raaka-aineita, parhaana PWO:na! Siis kusettaa Suomeksi, ainakin minun mielestä. En tiedä sitten, miten sinä näet asian...
Ja varmasti, Anssille on paljon parempi nippelitieto aineista kuin minulla, sen takia onkin taas mahtava tehdä yhteistyötä mm Anssin kanssa. Arvostan Anssia suuresti näissä asioissa.
Kiitos tsempeistä, kaikkea hyvää sinnekin!