BB PRO Marko Savolainen

Ja kun ei ole töitä, ei ole rahaakaan. Onko se optimaalista omistautumista jos raha alkaa rajoittamaan tekemistä? Onko ne unet optimaaliset salin takahuoneessa vai omassa sängyssä? Ja jos hemoglobiinit on niin alhaalla ettei pysy hereillä, niin onko se optimaalista vai terveyden pettämistä? Siinä kun ei nukuta tarkoituksella, vaan ei pysytä hereillä. Onko se optimaalista treenata silloin? Onko se omistautumista?
Mihin tämä postaus liittyy? Minuunko taas henkilökohtaisesti? Onko Mike järkevää kuuritella jos ei kisaa, tai tee asioita kunnolla? Se on suurinta idiotismia tässä lajissa, paljon suurempaa, kuin mikään mainitsemasi asia tai se, ettei kävele sitä kuuluisaa viittä metriä :)
Ja mitä rahaan tulee, niin hyvin olen minäkin voinut harrastaa, vaikka en töissä käynytkään. Minun vähäiset rahat meni bodaukseen. En käynyt baareissa, en ajanut ajokorttia, en ostanut vaatteita jne. Nämä on just niitä valintoja. Ja aika alussa jo sain sponsseja, koska tulokset oli niin kovia.
Eikä salin takahuoneessa ollut vaikeuksia nukkua. Valitsin sen koska treeniolosuhteet olivat optimaaliset.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta jos aikoo tehdä töitä 8-16 niin maailman kärkeä ei tule saavuttamaan missään isommassa ja arvostetummassa urheilulajissa. Siinä vain antaa liikaa etumatkaa niille, jotka treenaavat täysipäiväisesti.

Eikos Stipe Miocic ole taysaikainen palomies omien sanojensa mukaan vai onko se UFC:n markkinoinnin tuottamaa paskapuhetta?

Onko Mike järkevää kuuritella jos ei kisaa, tai tee asioita kunnolla? Se on suurinta idiotismia tässä lajissa

Ei kisaaminen anna kuurittelulle siunasta tai kuurittelu kisaamatta tee ihmisesta idioottimaista. Oliko Dallas Carverin kuurittelu jarkevaa koska han kisasi? Tai jos joku kuurittelee pikkuannoksilla muuten elaen terveellisen ja pitkan elaman - onko se idioottimaista? Mikaan asia ei ole mustavalkoinen eika asioita kannata karjistaa turhaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja kun ei ole töitä, ei ole rahaakaan. Onko se optimaalista omistautumista jos raha alkaa rajoittamaan tekemistä? Onko ne unet optimaaliset salin takahuoneessa vai omassa sängyssä? Ja jos hemoglobiinit on niin alhaalla ettei pysy hereillä, niin onko se optimaalista vai terveyden pettämistä? Siinä kun ei nukuta tarkoituksella, vaan ei pysytä hereillä. Onko se optimaalista treenata silloin? Onko se omistautumista?

Moni suomalainen huippu-urheilija elää melkein köyhyysrajan alapuolella esim valmennustukien varassa... Aika harvassa on ne lajit missä pystyy yhdistämään työelämän täysipäiväiseen urheiluun, jos nyt oikeasti haluaa menestyä ja huippu-urheilusta puhutaan. Onko se optimaalista? Ei ole. Onko se omistautumista? On se...
 
Eikos Stipe Miocic ole taysaikainen palomies omien sanojensa mukaan vai onko se UFC:n markkinoinnin tuottamaa paskapuhetta?



Ei kisaaminen anna kuurittelulle siunasta tai kuurittelu kisaamatta tee ihmisesta idioottimaista. Oliko Dallas Carverin kuurittelu jarkevaa koska han kisasi? Tai jos joku kuurittelee pikkuannoksilla muuten elaen terveellisen ja pitkan elaman - onko se idioottimaista? Mikaan asia ei ole mustavalkoinen eika asioita kannata karjistaa turhaan.
No ei anna siunausta, mutta jos sulla ei ole mitään suurempaa tavoitetta, ja kuurittelet, niin onhan siinä nyt eroa. Ja kyllä pienikin "huvikseen" kuurittelu (yleensä se ei kenelläkään ole pientä) on idiotismia!
Ja palomiesammattina ei ole yhtään hassumpi ammatti, jos ei ole paikassa töissä, missä olllaan koko ajan menossa. Minulla on useampi palomieskaveri, ja niillä on päivätt aikaa treenailla, syödä ja nukkua.
Ja aivan turha tulla väittämään, että työt ei haittaa urheilua. Noin väittää ne jotka ei koskaan ole edes haaveilleet päääsevänsä maailman huipulle.
 
Moni suomalainen huippu-urheilija elää melkein köyhyysrajan alapuolella esim valmennustukien varassa... Aika harvassa on ne lajit missä pystyy yhdistämään työelämän täysipäiväiseen urheiluun, jos nyt oikeasti haluaa menestyä ja huippu-urheilusta puhutaan. Onko se optimaalista? Ei ole. Onko se omistautumista? On se...
Sihvonen kävi normaalisti töissä ja putsas koko pöydän vuoden ajan ja teki jotain mitä kukaan ei ole kyennyt tekemään.
 
Moni suomalainen huippu-urheilija elää melkein köyhyysrajan alapuolella esim valmennustukien varassa... Aika harvassa on ne lajit missä pystyy yhdistämään työelämän täysipäiväiseen urheiluun, jos nyt oikeasti haluaa menestyä ja huippu-urheilusta puhutaan. Onko se optimaalista? Ei ole. Onko se omistautumista? On se...
Kyllä!

Sihvonen kävi normaalisti töissä ja putsas koko pöydän vuoden ajan ja teki jotain mitä kukaan ei ole kyennyt tekemään.
Montako Sihvosta on Suomessa? Väitättäkö te tosisaan, että työt ei haittaa?? Uskomatonta! Ehkä Sihvonen olisi 10 kg isompi, ilman töitä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja kyllä pienikin "huvikseen" kuurittelu (yleensä se ei kenelläkään ole pientä) on idiotismia!
Se maksa-arvojen vetäminen vajaaseen tonniin oxyillä ja muilla on aivan yhtä idiotismia kisasi tai ei. Kisaaminen ei tee massiivisesta lääkkeiden käytöstä mitään fiksua. Eikä kisaamattomuus jostain teston käytöstä todellakaan idiotismia.
 
Ja se todistaa mitä?

Lähinnä kai sen, että poikkeus vahvistaa säännön. Sanottakoon vielä se, että on hiukka vitusti merkitystä sillä millaista työtä teet. Toinen seikka joka tulee ottaa huomioon on sarja missä Sihvonen kilpailee. Eliten puolellahan Sihvonen hallitsi näytöstyyliin, mutta "oikeissa" pro-kisoissahan nuo massat ei olisi riittäneet alkuunkaan vertailussa olympiatason lineupissa.
 
Montako Sihvosta on Suomessa? Väitättäkö te tosisaan, että työt ei haittaa?? Uskomatonta! Ehkä Sihvonen olisi 10 kg isompi, ilman töitä
Haittaa ne, mutta se mitään vitun omistautumista ole että heittää elämästään pois erittäin tärkeän asian. Se on typerää. Sä et osaa katsoa sun uraa obektiiivisesti. Olisi ollut paljon terveellisempää ja enemmän omistautumista lajille, kun olisi rakentanut sen massan vähän pidemmän kaavan kautta, eikä lääkiten sairaita määriä ja hetikaikkimulle-asenteella. Se kroppa ei sitä kestänyt, eikä se kellään kestä. Mun mielestä sun kutsuma omistautuminen monilta osin oli tyhmyyttä ja hätäilyä. Sä glorifoit sen omistautumiseksi ja dissaat kaikkia muita jotka ei heitä kaikkea elämässä vittuun ja vedä kroppaa paskaksi parissa vuodessa.

Siellä monet proot vetää vuosikausia kisoja, ne osaa sen homman ja ne omistautuu siihen, mutta ei ne voi tehdä sitä lorvien kotona. Ja mitä promootiotöitä sitten ikinä tekevätkään, niin hyvin ne näyttää massaa keräävän silti. Selittäminen, että kaupassakäynti on pois sun kehityksestä on jo niin turhaa, että sitä ennen on monta muuta asiaa jotka vaikuttaa enemmän. Esim se, että maksa ei toimi kovinkaan optimaalisesti jos se vedetään melkein kasvaimiin saakka. Mutta se on omistautumista se.
 
Lähinnä kai sen, että poikkeus vahvistaa säännön. Sanottakoon vielä se, että on hiukka vitusti merkitystä sillä millaista työtä teet. Toinen seikka joka tulee ottaa huomioon on sarja missä sihvonen kilpailee. Eliten puolellahan sihvonen hallitsi näytöstyyliin, mutta "oikeissa" pro-kisoissahan nuo massat ei olisi riittäneet alkuunkaan vertailussa olympiatason lineupissa.

Niin ja on lajeja jotka vaatii jo ajallisesti niin paljon enemmän panostusta että muuttuu paljon vaikeammaksi... Ja tuo työn fyysisyys on kyllä totta
 
Ja sitten niille aivokääpiöille jotka eivät vain ymmärrä. Maken suorituksen sen aikaa kun suoritti, tai ainakin yhdessä kisassa, oli ikimuistoista. Niitä ei kukaan ole pois viemässä. Mutta noin muuten, ura meni aika vituiksi ja siinä olisi kaivattu muutakin elämään kuin bodaus hieman tuomaan perspektiiviä. No siihen tulikin sitten huumeet. Miettikää jos huumeiden tilalla olisi tullut silloin vaikka valmennusbisnes. Aivan varmaan Marko olisi uransa paremmin saanut pidettyä hengissä.
 
Se maksa-arvojen vetäminen vajaaseen tonniin oxyillä ja muilla on aivan yhtä idiotismia kisasi tai ei. Kisaaminen ei tee massiivisesta lääkkeiden käytöstä mitään fiksua. Eikä kisaamattomuus jostain teston käytöstä todellakaan idiotismia.
Molemmat noista on idiotismia. Oliko sinulla järkeä kusta kolesterolit huvikseen kuurittelemalla?

Ja sitten niille aivokääpiöille jotka eivät vain ymmärrä. Maken suorituksen sen aikaa kun suoritti, tai ainakin yhdessä kisassa, oli ikimuistoista. Niitä ei kukaan ole pois viemässä. Mutta noin muuten, ura meni aika vituiksi ja siinä olisi kaivattu muutakin elämään kuin bodaus hieman tuomaan perspektiiviä. No siihen tulikin sitten huumeet. Miettikää jos huumeiden tilalla olisi tullut silloin vaikka valmennusbisnes. Aivan varmaan Marko olisi uransa paremmin saanut pidettyä hengissä.
Valmennus ei ole isossa mittakaavassa koskaan kiinnostanut. Siitähän voisin edelleen halutessani tehdä helppoa rahaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Molemmat noista on idiotismia. Oliko sinulla järkeä kusta kolesterolit huvikseen kuurittelemalla?
Kisasin 5 vuotta penkissä. Sitten pidin 10 vuoden tauon kaikista lääkkeistä vain huomatakseni, että sukurasite pitää LDL korkealla, se oli 10 vuoden tauon jälkeen 5.6. Olen sen onnistunut laskemaan 4.1 sittemmin.

Mä en esim tajua sitä, että jos mä nyt trippaisin lääkkeet ja menisin kisaan, olisi se sun mielestä fiksumpaa kuin nykytilanne. En vain tajua miten sä maailmaa katsot. Kisaaminen ylipäätänsä bodauksessa on suhteellisen tyhmää ja epäterveellistä hommaa, saati sitten että kemiat korkeelle.

Enkö mä nyt ole mun elämäntilanteessa nimenomaan fiksu kun en ala kisaamaan bodauksessa kun mun työ on käytännössä treenata ja lajin parissa tuottaa matskua. Miten ihmeessä tämä on idiotismia versus kisata ja kusta kaikki muu?
 
Haittaa ne, mutta se mitään vitun omistautumista ole että heittää elämästään pois erittäin tärkeän asian. Se on typerää. Sä et osaa katsoa sun uraa obektiiivisesti. Olisi ollut paljon terveellisempää ja enemmän omistautumista lajille, kun olisi rakentanut sen massan vähän pidemmän kaavan kautta, eikä lääkiten sairaita määriä ja hetikaikkimulle-asenteella. Se kroppa ei sitä kestänyt, eikä se kellään kestä. Mun mielestä sun kutsuma omistautuminen monilta osin oli tyhmyyttä ja hätäilyä. Sä glorifoit sen omistautumiseksi ja dissaat kaikkia muita jotka ei heitä kaikkea elämässä vittuun ja vedä kroppaa paskaksi parissa vuodessa.

Siellä monet proot vetää vuosikausia kisoja, ne osaa sen homman ja ne omistautuu siihen, mutta ei ne voi tehdä sitä lorvien kotona. Ja mitä promootiotöitä sitten ikinä tekevätkään, niin hyvin ne näyttää massaa keräävän silti. Selittäminen, että kaupassakäynti on pois sun kehityksestä on jo niin turhaa, että sitä ennen on monta muuta asiaa jotka vaikuttaa enemmän. Esim se, että maksa ei toimi kovinkaan optimaalisesti jos se vedetään melkein kasvaimiin saakka. Mutta se on omistautumista se.
En dissaa ketään, sanon vain miten tuloksia saatais nopeampaa. Ja olen sanonut monta kertaa, että ei kaikkien todellakaan tarvi tehdä niinkuin minä. Ja kyllä siellä on maksa-arvot varmasti kaikilla katossa, touset vaan kestää enemmän kuin toiset.Ja minä valitsin köyhemmän elämän, koska halusin panostaa kehonrakennukseen täysillä. En edelleenkään ole vetänut enempää roinaa vs vaikka sinä sinun isoimpina kuureina.
Sinä haukuit Juha Hulminkin suurinpiirtein idiootiksi, kertoo sinun asenteesta :) Sanoit, että jos se muka tietää jotain, miksi se on niin laiha :) Kyllä se tietää vitusti!

Kisasin 5 vuotta penkissä. Sitten pidin 10 vuoden tauon kaikista lääkkeistä vain huomatakseni, että sukurasite pitää LDL korkealla, se oli 10 vuoden tauon jälkeen 5.6. Olen sen onnistunut laskemaan 4.1 sittemmin.

Mä en esim tajua sitä, että jos mä nyt trippaisin lääkkeet ja menisin kisaan, olisi se sun mielestä fiksumaa kuin nykytilanne. En vain tajua miten sä maailmaa katsot. Kisaaminen ylipäätänsä bodauksessa on suhteellisen tyhmää ja epäterveellistä hommaa, saati sitten että kemiat korkeelle.
Samaa mieltä, että kehonrakennus on tyhmin laji maailmassa. Ja jos olisi aikakone, en ikinä sitä aloittaisi
Minkä ajanjakson olit siis natikkana? Minulla sukurasite vaikutti munuaisten menemiseen. Ja tärkeää in HDL mikä laskee jo hyvin pienellä kuurittelulla, ei konaiskolesteroli niinkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minkä ajanjakson olit siis natikkana?
29-39v about.

Enkä ole Hulmia idootiksi sanonut. Otin vain esille käytännön ja teorian erot ihan konkreettisesti. Kyllä se on jo selvillä, että penkistäkään en mitään Pakkotoistolla tiedä. Saati valokuvauksesta. Ei tartte siitä lässyttää.
 
29-39v about.

Enkä ole Hulmia idootiksi sanonut. Otin vain esille käytännön ja teorian erot ihan konkreettisesti. Kyllä se on jo selvillä, että penkistäkään en mitään Pakkotoistolla tiedä. Saati valokuvauksesta. Ei tartte siitä lässyttää.
Eli olit natikka kun treenasit Wileniuksen kanssa???.....

29-39v about.

Enkä ole Hulmia idootiksi sanonut. Otin vain esille käytännön ja teorian erot ihan konkreettisesti. Kyllä se on jo selvillä, että penkistäkään en mitään Pakkotoistolla tiedä. Saati valokuvauksesta. Ei tartte siitä lässyttää.
Ehkä Hulmilla ei ole halua olla iso ja lihaksikas...Se kaveri on ollut kehittämässä mm yhtä myöstatiiniblokkaria.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja sitten niille aivokääpiöille jotka eivät vain ymmärrä. Maken suorituksen sen aikaa kun suoritti, tai ainakin yhdessä kisassa, oli ikimuistoista. Niitä ei kukaan ole pois viemässä. Mutta noin muuten, ura meni aika vituiksi ja siinä olisi kaivattu muutakin elämään kuin bodaus hieman tuomaan perspektiiviä. No siihen tulikin sitten huumeet. Miettikää jos huumeiden tilalla olisi tullut silloin vaikka valmennusbisnes. Aivan varmaan Marko olisi uransa paremmin saanut pidettyä hengissä.

Tiedä siitä aivokääpiöstä sitten. =D
Mutta se mitä omalla kommentillani hain oli, että kaikkia maailman kärkinimiä yhdistää lajista riippumatta(Pl. äärimmäisen marginaaliset lajit) se, että niin olympia bodauksessa, kuin vaikka nyrkkeilyssäkin kaikki tekee varmasti muutakin, kuin treenaa ja vain makaa loppuajan, mutta yksikään niistä ei tee palkkatyötä siinä ohessa. Ei ainakaan "normi" tunteja.
Tässäkin sitten aina joku poikkeus vahvistaa säännön.
Ja nyt kukaan ei heitä tähän Ronnie-korttia, koska olen ihan varma, että kaveri teki sitä ihan pelkästään pr-mielessä muutaman vuoron viikossa vitsillä jos sitäkään. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom