BB PRO Marko Savolainen

Eikä koskaan kaksjakosta tai yksjakosta neljä kertaa viikossa,kevyemmin ettei tunnu lihaksissa rasittavalta.Ajatella jos make olis paukuttanu kaksjakosella kevyemmin,se olis ollu tuplat tuosta...:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikä koskaan kaksjakosta tai yksjakosta neljä kertaa viikossa,kevyemmin ettei tunnu lihaksissa rasittavalta.Ajatella jos make olis paukuttanu kaksjakosella kevyemmin,se olis ollu tuplat tuosta...:D

Eikös Make kuitenkin treenannut saman lihasryhmän kerran 4-5 päivään parhaina aikoinaan? Ihan hyvä frekvenssi siis. Kovempi treeni tuo enempi kehitystä, JOS siitä vain palautuu riittävän nopeasti. Makella ei palautumisen kanssa ongelmia ollut vaikka tappotreenejä veti kohtuu tiheää tahtia.
 
Siellä on mennyt Markon paluu jutut porukan tunteisiin, tässä saanut lukea erään nimeltä mainitsemattoman kaverin itkua IG storyssa kun Savolainen kussut asiansa ja ei mitään annettavaa kuulemma kenellekkään enää. Tätä vihan ja paskan määrää mitä saa aikaiseksi ihmisten asiat jota ei edes henkilökohtaisesti tunneta, kaverin kotipaikkakunta jota tätä paskaa suoltaa ei yllätä ketään. Paskanpuhumisen mekka. Sellanen n.60km Helsingistä länteen.

Edit. Markolle kaikkea hyvää siis täältä ja mielenkiinnolla odottelee mitä sieltä päin tulee, tietotaitoa on vaikka kuinka.
 
tässä saanut lukea erään nimeltä mainitsemattoman kaverin itkua IG storyssa kun Savolainen kussut asiansa ja ei mitään annettavaa kuulemma kenellekkään enää.

Tuuhian kuulonen skenaario
 
Tiedä viitsiikö itse alentua sille tasolle ja sanoa kaverin nimeä julkisesti, Lohjalla kummiskin vaikuttaa "Lohjan Bodaus" nimen omaavalla salilla.

"Lohjan amispellet eivät koskaan ole minua pelottaneet!", totesi aikoinaan jo Taistelujaska.
Kertoi myös, että "mieluummin nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla!" Uskon olevan oikeassa tässä asiassa.
 
Tullu kyllä fiilisteltyä nyt näitä Maken vanahoja reenipätkiä . On räjähtäviä toistoja hyvällä liikeradalla.
 
Mikähän tuo Juha Tuomisen avautuminen instassa Markosta oikein oli? Jäi kyllä paska maku tosta äijjästä ja en paljoo arvostelis tolla kunnolla yhtä suomen kaikkienaikojen parasta bodaria.
 
Nyt piti käydä kattoon kun nimi tuli ilmi :D Eipä tuo nyt nii kummonen toteamus ollu sinäänsä, selvästi henkilön oma mielipide ja niitä pitääkin olla. Tosin tuo heitto että Maken tietotaidolla ei olisi enään YHTÄÄN MITÄÄN annettavaa kellekkään on hieman surkuhupaisa :D Ei mahu mun päähän miten jollain joka on kuitenkin usean kymmentä vuotta elänyt kehonrakennusta sinäänsä ja varmasti lukenut ja ennenkaikke KOKEILLUT kaikkea ei voisi olla MITÄÄN annettavaa :D Miten toi just Markon kohalla menis noin eikä muiden valmentajien. Ymmärrän kyllä että viimekertainen "kohu" mikä synty voi joillekkin närästystä aiheuttaa, varsinkin jos on ollut siihen aikaan valmennuksessa kun hommat niin sanotusti kusi. Mutta kyllä jokaselle ihimiselle pitäs tän taivaan alla suoda niin monta mahollisuutta kun se ansaittee muttei kuitenkaan hyysätä missään nimessä.
 
Ei kyllä pysty tajuumaan sitä, että jos Make tekee töitä saadakseen asiansa kuntoon ja pyrkii kohti parempaa, niin miten joku edes kehtaa vittuilla.
 
Minua hämmentää kyllä tuo ajatus, että Makella ei olisi mitään annettavaa. Siis Suomen kaikkien aikojen parhaalla kehonrakentajalla. Kai se nyt pakosti jotain tietää lihasten kasvatuksesta?

Jotenkin ihmeellisesti sotketaan oma mielipide henkilöstä ja tämän asiantuntemus jollain alalla. Jos joku ei pidä Makesta, niin se hänelle suotakoon ja siihen voi olla jopa ihan asiallisia syitäkin. Mutta vaikka Make tekisi murhan, niin eihän se vähentäisi hänen osaamistaan kehonrakennuksessa, koska näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
 
Alkaa nyt vetako liikaa herneita nenaan ja eihan se ikina itse ole mukava kuulla, mutta onhan se aika selva etta ei Marko ole itse mikaan kovimman luokan asiantuntija mita tulee kehonrakentamiseen. Esim Jari Rannala tassa videossa on selvasti se joka on se kovan luokan asiantuntija, aika usein sielta taustalta loytyy joku joka on perehtynyt asioihin hieman pintaa syvemmalta, tahan vaaditaan hieman erilaisia ominaisuuksia mita ns. normitallaajilla on. Esim Chris Aceto tai Chad Nicholls. Eric Helms tai Layne Norton hyvia esimerkkeja naturaalitreenaamisen/tutkimuksen puolella nykyaan. Nasser tais olla ns. lukutoukka myos. Marko ei vaikuta tallaiselta tyypilta.
 
Alkaa nyt vetako liikaa herneita nenaan ja eihan se ikina itse ole mukava kuulla, mutta onhan se aika selva etta ei Marko ole itse mikaan kovimman luokan asiantuntija mita tulee kehonrakentamiseen. Esim Jari Rannala tassa videossa on selvasti se joka on se kovan luokan asiantuntija, aika usein sielta taustalta loytyy joku joka on perehtynyt asioihin hieman pintaa syvemmalta, tahan vaaditaan hieman erilaisia ominaisuuksia mita ns. normitallaajilla on. Esim Chris Aceto tai Chad Nicholls. Eric Helms tai Layne Norton hyvia esimerkkeja naturaalitreenaamisen/tutkimuksen puolella nykyaan. Nasser tais olla ns. lukutoukka myos. Marko ei vaikuta tallaiselta tyypilta.

Marko on tälläinen tyyppi :) Lukenut todella paljon asiaan liittyvää, eli taas väärin duude :)
Juha Tuominen :) Jos tämän luet, niin saisinko sinulta elokuussa yhden pt-tunnin, että oppisin jotain kehonrakennuksesta?
 
Alkaa nyt vetako liikaa herneita nenaan ja eihan se ikina itse ole mukava kuulla, mutta onhan se aika selva etta ei Marko ole itse mikaan kovimman luokan asiantuntija mita tulee kehonrakentamiseen. Esim Jari Rannala tassa videossa on selvasti se joka on se kovan luokan asiantuntija, aika usein sielta taustalta loytyy joku joka on perehtynyt asioihin hieman pintaa syvemmalta, tahan vaaditaan hieman erilaisia ominaisuuksia mita ns. normitallaajilla on. Esim Chris Aceto tai Chad Nicholls. Eric Helms tai Layne Norton hyvia esimerkkeja naturaalitreenaamisen/tutkimuksen puolella nykyaan. Nasser tais olla ns. lukutoukka myos. Marko ei vaikuta tallaiselta tyypilta.

Ja tiede ei ikävä kyllä kohtaa käytäntöä monessakaan asiassa.
 
Ja tiede ei ikävä kyllä kohtaa käytäntöä monessakaan asiassa.
Noniin poijaat, mä odotan nyt sitten vastaavasti valtavaa hyökkäystä Markoa kohtaan, jos ja kun mä sanon noin, niin puoli forumia hyökkää kimppuun. Nyt luulis tapahtuvan aivan sama.

Ja Make tää ei sua koske sen enempää, vaan kun mä noin erehdyn sanomaan forumilla, niin kyllä tulee selväksi sen jälkeen etten tiedä mistään treeenaamisesta yhtään mitään. Tuo on ehkä pahinta mitä täällä voi sanoa.
 
Noniin poijaat, mä odotan nyt sitten vastaavasti valtavaa hyökkäystä Markoa kohtaan, jos ja kun mä sanon noin, niin puoli forumia hyökkää kimppuun. Nyt luulis tapahtuvan aivan sama.

Ja Make tää ei sua koske sen enempää, vaan kun mä noin erehdyn sanomaan forumilla, niin kyllä tulee selväksi sen jälkeen etten tiedä mistään treeenaamisesta yhtään mitään. Tuo on ehkä pahinta mitä täällä voi sanoa.
Mutta tämä vaan on totta :)
 
Mutta tämä vaan on totta :)
No sitä mä täällä olen aika monta vuotta koittanut sanoa, joka ikinen kerta se on päättynyt valtavaan määrään tyyppien nimiä, jotka on lukenut kovasti ja ne tietää enemmän kaikesta. Pakkotoistolla katsos mitä vähemmän sulla on lihasta, sitä enemmän tiedät sen tekemisestä ja se kellä on eniten lihasta, tietää vähiten lihaksen tekekemisestä. Argumentit on yleensä tasoa "Ei Selännekään ole välttämättä kova valmentaja vaikka osaakin pelata". "Se ja se on tosi fiksu ja lukenut paljon, ei lihasmassa tarkoita että tietää".
 
Alkaa nyt vetako liikaa herneita nenaan ja eihan se ikina itse ole mukava kuulla, mutta onhan se aika selva etta ei Marko ole itse mikaan kovimman luokan asiantuntija mita tulee kehonrakentamiseen. Esim Jari Rannala tassa videossa on selvasti se joka on se kovan luokan asiantuntija, aika usein sielta taustalta loytyy joku joka on perehtynyt asioihin hieman pintaa syvemmalta, tahan vaaditaan hieman erilaisia ominaisuuksia mita ns. normitallaajilla on. Esim Chris Aceto tai Chad Nicholls. Eric Helms tai Layne Norton hyvia esimerkkeja naturaalitreenaamisen/tutkimuksen puolella nykyaan. Nasser tais olla ns. lukutoukka myos. Marko ei vaikuta tallaiselta tyypilta.

Tietääköhän Coleman, Yates tai vaikka Wheeler mitään kehonrakennuksesta kun tiettävästi eivät mitään "tiedemiehiä" ole? Hieman outo koko tämä väite...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom