Milla helvetin logiikalla saat Sihvosen Kike Elomaan edelle?
Menestynein mies. Älkää jaksako yrittää ettiä mitään porsaanreikiä mun kommenteista tai nussiko pilkkua jos ette mitään muuta sanottavaa keksi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milla helvetin logiikalla saat Sihvosen Kike Elomaan edelle?
Menestynein mies. Älkää jaksako yrittää ettiä mitään porsaanreikiä mun kommenteista tai nussiko pilkkua jos ette mitään muuta sanottavaa keksi...
Mentula on isompi? Siitähän täälä puhutaan kun ”kunnosta” puhutaan? Sihvonen on Suomen kaikkien aikojen menestynein kehonrakentaja. Eikä kukaan ole ikinä ollut lähelläkään Mikan fysiikkaa tai kuntoa (kireys).
Itse en ole vielä edes 20v, mutta voin sanoa, että kyllä sen jokainen näkee kuvista ja videoista että ei millään voi yhtäkään tässä maassa kilpaillutta kehonrakentajaa verrata savolaiseen. Sihvonen on todella kova, mutta ei pärjää silti makelle lihasmassassa eikä lihasten mallissa.Huoh. Voisin melkein lyödä vaikka vetoa, että 90% näistä Savolaisen ihailijoista on esimerkiksi meikäläistä 15+ vuotta vanhempia.. ”Pitää olla iso, että voi olla kova ja turha edes verrata Markoon. -97 kaikki oli paremmin ja blaa blaa...”... Näillä samoilla tyypeillä on mitä luultavammin myös yleinen elämänkatsomus luokkaa ”kaikki on hyvin niin kauan, kun MIKÄÄN EI MUUTU!!” Pitää tavallaan viimeiseen asti yrittää todistaa ns. uudelle sukupolvelle, että te ette ole mitään ja silloin ku me oltiin nuoria niin sitä ja tätä ja Savo-Make -97 ja Markon hauikset ja Colemanin melkein voitti jne... ”Ei nämä nykyajan Sihvilät ja muut niin ei ole mitään Markoon verrattuna eivätkä tule ikinä olemaan!”
Ei oo totta, taas joku kaivanu ton 97-kuvan esiin. No, Savolaisen potentiaali on varmaankin ollut se kovin, mutta tekeekö se hänestä sitten kaikkien aikojen parhaan suomalaisen kehonrakentajan, se onkin eri juttu se. Kuka mitäkin arvostaa, yhtä huippua vai pitkää menestyksekästä uraa. Nää on pitkälle makuasioita, mutta itse arvostan enemmän jälkimmäistä. Savolaisella oli kovin piikki, mutta hän on ollut myös, imo, Suomen lahjakkain potentiaalinsa ryssijä. Savolaisen urassa on paljonkin sellaista suoranaista järjen puutetta (jota jotkut kutsuu omistautumiseksi) jossa ei ole mielestäni mitään ihannoitavaa tai esimerkiksi otettavaa. Voi kysyä, olisko Colemanista tullut kaikkien aikojen kovin sillä yhdellä mister Olympialla vai tarvittiinko legendaksi nimeämiseen kahdeksan voittoa?
Mutta jokainenhan saa arvostaa mitä haluaa. Itse tykkäsin mm. Jorma Rädystä. Kike oli omalla tavallaan kova, esikuva ja niitä harvoja kaikelle kansalle tuttuja kehonrakentajia, mutta kilpailu oli tuohon aikaan melko kesyä ja naiskehonrakentajat olivat jossain nykyisen bikinin ja body fitneksen välissä.
Aina sama keskustelu vähän eri twistillä. Ei siinä mitään, saahan näitä miettiä. Minusta asian voi ottaa tuohon kädelle paijattavaksi sillä viisiin, että miettii, olisiko kukaan suomalainen kehorakentaja parhaassa kunnossaan voittanut ensimmäistäkään posea Savolaisen -97 kuntoa vastaan? Ja jos, niin montako?
Naisten kehonrakennus on melkein eri laji kuin miesten kehonrakennusMarja Lehtosta on myos vaikea lyoda jos puhutaan huippukunnosta seka uran pituudesta. 9 vuotta ammattilaisena ja parhaana sijoituksena kolmossija Olympiassa. Kikea voi toki dissailla jos haluaa silla verukkeella etta kilpailun taso ei ollut sita mita se on tana paivana mutta eihan Kikella ollut aikakonetta jolla han olisi voinut tietaa mita tulevaisuudessa tapahtuu. Meni ja voitti silloisilla kriteereilla.
Niinku missä koskaan olen mollannut Maken kisakuntoa? Nyt alkaa riittään sunkin paskanpuhuminen täällä. Ja mikä siinä tällä forumilla nykyään on, että tohonkin viestiin onnistuit saamaan vittuilua? Hä?
Juuri tämän ongelman takia, että joka paikkaan pitää jotain negatiivista tunkea. Siihen me ollaan nyt puututtu ja ala katsomaan ettei enää toistu.Miksi helvetissä olet täällä nykyään kireänä kuin viulun kieli
ihmetyttää toi Savolaisen tuon ajan kunto. Vaikka Mikekin sitä lähes mollaa
Mä TARKOITIN sitä, että sä oot monesti mollannut tota 97 sitä 97 tätä.