BB PRO Marko Savolainen

hyvä lukea tätä ketjua. Luulin olevani suomalainen mutta ne kyllä ymmärrä tästä viddu mitään. No, ihan sama. en vissiin kulje oikeissa pireissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvä lukea tätä ketjua. Luulin olevani suomalainen mutta ne kyllä ymmärrä tästä viddu mitään. No, ihan sama. en vissiin kulje oikeissa pireissä.

Sulta on tainnut jäädä vaan elämäm koulut käymättä.

Vaikea tähän hommaan on itsekkään samaistua kun omassa tuttavapiirissäni ainoat lainat otetaan pankista.

Noi "make maksa velat t:viljamin veli"-jutut tuli käytyä läpi yläasteella.
 
Mitä tapahtui 20 vuotta sitten.

- The World Wide Web goes public.

- Conan Obrien aloitti

aHR0cDovL2NvbnRlbnQuY2xlYXJjaGFubmVsLmNvbS9jYy1jb21tb24vbWxpYi8yMTM1LzAzLzEzNjQ0MTkxNTMxMTguanBn


- Audrey Hepburn kuoli

aHR0cDovL2NvbnRlbnQuY2xlYXJjaGFubmVsLmNvbS9jYy1jb21tb24vbWxpYi8yMTM1LzAzLzEzNjQ0MTkxNTMxMDUuSlBH


- Beavis and Buthead alkoi

aHR0cDovL2NvbnRlbnQuY2xlYXJjaGFubmVsLmNvbS9jYy1jb21tb24vbWxpYi8yMTM1LzAzLzIxMzVfMTM2NDU3MTQyNTEuanBn


- Beck Loser



- Michael Jordan lopetti

aHR0cDovL2NvbnRlbnQuY2xlYXJjaGFubmVsLmNvbS9jYy1jb21tb24vbWxpYi8yMTM1LzAzLzEzNjQ0MTkxNTMxMTMucG5n


- Cher Lloyd syntyi

cherlloyd_zpseec614b7.png


- Eka Jurassic Park julkaistiin

aHR0cDovL2NvbnRlbnQuY2xlYXJjaGFubmVsLmNvbS9jYy1jb21tb24vbWxpYi8yMTM1LzAzLzEzNjQ0MTkxNTMxMDYuSlBH


- Playstation julkaistiin


1200px-PSX-Console-wController.jpg


Että tosta on niinkuin vitun ikuisuus.
 
Mieluummin noita vanhoja kuvia videoita katsoo satoja kertoja, ja pysyy itse aiheessa eli bodauksessa. Tästä threadista on tullut juoru ja dissaus ketju, itse bodauksesta on karattu aika kauas.
 
Mieluummin noita vanhoja kuvia videoita katsoo satoja kertoja, ja pysyy itse aiheessa eli bodauksessa. Tästä threadista on tullut juoru ja dissaus ketju, itse bodauksesta on karattu aika kauas.
No onko jotain bodauksen saralla? Ei ole, vaan kunnnostautunut lähinnä muissa jutuissa. Ei me voida helvetti jauhaa samaa 97 vuotta ikuisuutta. Ei mitään uutta.

Harmi toki, että tosta on jo niin kauan, ettei You tubea ollut, eikä digikameroitakaan ollut. Siksi matskuakaan ei ole, kertoo jotain miten kaukana se on. Pakkotoistokin perustettiin vasta 4 vuotta tuon jälkeen.
 
Surullinen tapaus tää Marko vai nykysin Narco olis sopivampi.
Tyyppi on pahimman luokan narsisti joka pitää surkeaa kulisssia "faniensa"
katsomilla videoillaan. Voi kun jengi tietäs mitä kaikkee tämä on tehnyt ym.
Moraalitonta on ollut miehen hommat pitkään.

Onko tuo aikuisen täysijärkisen käytöstä latailla nettiin videoita kuulapyssyistä,
jousesta ja koirista. Nuo ovat puhtaasti yhdestä syystä eikä se ole syy ole
uudet harrastukset. Loppuu selitykset vielä Makellakin.
 
Viimeksi muokattu:
Mikähän muu juttu on kantanut 20 vuotta? 20 vitun vuotta. Mitään tolkkua enää kun samat 5 kuvaa rullaa ees taas läpi ketjun.

MM-95. Vaikea nähä et lätkäfoorumin omistaja jaksais valittaa ku käyttäjät fiilistelee postaamalla videoita ja kuvia kyseisestä tapahtumasta. Onhan toi omalla tavallaan se bodykansan MM-95 koska kukaan ei ennen tota eikä ton jälkeen ole päässyt samaan lihasmassaan ja kondikseen. Kyl mä tiedän ettei se voittanu ja sen et sä koittaisit vedota siihen mut ei siihen kuinka joku muu on joskus voittanu sitä ja tätä mut tossa videossa on paras kehonrakentaja mitä tässä maassa on nähty ja todenäkösesti tullaan näkemään. Olisit ilonen siitä et joku on saavuttanu tollasen etkä pyrkis jatkuvasti vaan dumaamaan toisen suorituksia koska ei ne siitä miksikään muutu vaikka kuinka sä yrität niitä vähätellä. Oon jo pidemmän aikaa huomannu et sul on jotai antipatioita Markoa kohtaan enkä kyllä tiedä miksi mut vaikuttaa kyllä vahvasti siltä et sä olet sille kateellinen jostain. Anna jo olla
 
Vielä se totuus Makesta tulee julki, mutta pitäköön kulissit pystyssä.

Tiedäkös, tommoset "mäpäs tiedän mutta en kerro...läläläläää" jutut kuuluu lastentarhaan, ei tänne. Jos sulla on jotain kerrottavaa, niin kerro toki mutta elä levitä disinformaatiota ja dramaattisia mielikuvia asioista joita et suostu selittämään ja jotka voi olla täyttä pskaa.
 
vaikuttaa kyllä vahvasti siltä et sä olet sille kateellinen jostain.
Mistä, kerro ihmeessä? En mä ole ainoa joka ihmettelee tota 20 vuoden takaisten kuvien jatkuvaa postaamista. Ootko sä kateellinen mulle vai miksi hyökkäät mua vastaan ja alat henkilökohtaisesti arvostelemaan kun taas minä en hyökkää Markoa vastaan, vaan sitä vastaan, että kokoajan vain puhutaan menneisyydestä 20 vuoden takaa, eikä nykyhetkestä.

Joka ikinen kerta kun jotain yleisesti kritisoin, niin mua aletaan henkilökohtaisesti dissaamaan, mikä suakin vaivaa? Laita sä oma nimi tähän, niin hyökkään sua vastaan. Miltä sitten tuntuu?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom