Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvä lukea tätä ketjua. Luulin olevani suomalainen mutta ne kyllä ymmärrä tästä viddu mitään. No, ihan sama. en vissiin kulje oikeissa pireissä.
MM95Mikähän muu juttu on kantanut 20 vuotta? 20 vitun vuotta. Mitään tolkkua enää kun samat 5 kuvaa rullaa ees taas läpi ketjun.
No onko jotain bodauksen saralla? Ei ole, vaan kunnnostautunut lähinnä muissa jutuissa. Ei me voida helvetti jauhaa samaa 97 vuotta ikuisuutta. Ei mitään uutta.Mieluummin noita vanhoja kuvia videoita katsoo satoja kertoja, ja pysyy itse aiheessa eli bodauksessa. Tästä threadista on tullut juoru ja dissaus ketju, itse bodauksesta on karattu aika kauas.
Mikähän muu juttu on kantanut 20 vuotta? 20 vitun vuotta. Mitään tolkkua enää kun samat 5 kuvaa rullaa ees taas läpi ketjun.
Kuten Marko itse tuossa mainitsee niin tekee supersarjaa selkää rinnan kanssa. Kätevää kun saa molemmat tehtyä samalla tangolla.Harva tekee kulmasoutua penkin päällä seisten.
Vielä se totuus Makesta tulee julki, mutta pitäköön kulissit pystyssä.
Mistä, kerro ihmeessä? En mä ole ainoa joka ihmettelee tota 20 vuoden takaisten kuvien jatkuvaa postaamista. Ootko sä kateellinen mulle vai miksi hyökkäät mua vastaan ja alat henkilökohtaisesti arvostelemaan kun taas minä en hyökkää Markoa vastaan, vaan sitä vastaan, että kokoajan vain puhutaan menneisyydestä 20 vuoden takaa, eikä nykyhetkestä.vaikuttaa kyllä vahvasti siltä et sä olet sille kateellinen jostain.