BB PRO Marko Savolainen

Sinäällään pokkaa pitää olla että markoa tappeluun haastaa. Käsittääkseni ihan pätevä niissäkin hommissa mutta yllätys ei ollut että haastaja jäi kotiin.

Bodausmaailma on kyllä viihdyttävää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinäällään pokkaa pitää olla että markoa tappeluun haastaa. Käsittääkseni ihan pätevä niissäkin hommissa mutta yllätys ei ollut että haastaja jäi kotiin.

Bodausmaailma on kyllä viihdyttävää.

Sitä pokkaa olisi ollut jos olisi saapunut paikalle. Facessa on helppo huudella. Turha mun tosin on tuota tilannetta spekuloida kun en tiedä mitään muuta kun sen mitä vakoilin facebookista kuultuani täältä että nyt on tilanne päällä.

Vähän kaksijakoiset fiilikset mulla kuitenkin on tästä(kin) hommasta. Yleensä en stalkkaa muiden yksityiselämää ja nämä Markon velka/huumeongelmatkin olen jättänyt mahdollisimman paljon huomioimatta, ei ehkä pitäisi koska hyvähän noistakin asioista on puhua. On kuitenkin helpottavaa että nämä velkojenperijät ovat ammattitaidoltaan sitä luokkaa että facebookissa sovitaan julkisesti paikka oikein tappelulle. Pelkäsin jo että Marko olisi sekaantunut oikeisiin rikollisiin.
 
Ämmät jotka yrittää trollata ja saada jonkun suuttuun ja paskamyrskyn aikaseks mutta kukaan ei ota sen enempää tosissaan, että lähtis vääntään tms, ainoastaan joku korkeintaan kysyy et "mitä sä menkkaat..." :D Well played.

Oli tossa viestien vaihtoa paiden viestin jälkeen, mutta ne on poistettu. Vois ton paiden viestin myös poistaa ja jatkaa väittelyä niin positiivista sekä myös negatiivista vaikkapa asiallisesti. Ei tarvii enempää jeesustella, mutta Marko varmaan myös välillä lukee näitä, niin paranevalle addiktille voisi olla palautteet ihan rakentavassa muodossa parempia, kuin "seatilla failureen" yms.
 
No mercy! Ja mun mielestä saa vielä nauraa, vittu on mullekkin ja muille naurettu kun on joskus hölmöillyt. Aika huvittaviahan jotkut näistä megamassin edesottamuksista on. Tossa oli heitto että "paraneva". Mites käytkö make ryhmissä? Yksinhän sä et selviä vaikka aika velho eittämättä oletkin. Sun käyttöhistorian omaava henkilö harvoin itse pysyy pitkään kuivilla. Onko ensimmäinen askel otettu? Siitä tässä on kysymys että onko jyvät ja jauhot vedetty?
 
No just joo, että "ketju lukkoon koska blaa bla" , ollaa sitä nii marttyyrinä liikentees. Viihdettä se öljytyllä stringiasulla keikistelykin on, vaikka se onkin se ultimate goal tässä foorumis. Onhan täälä paljon asiallisia ketjuja ja postauksia, mut kiinnostuskerroin niissä usein minimaalinen. Sen huomaa yksinkertasesti siitä ettei porukkaa kiinnosta esim kommentoida. Onhan tää nyt kiinnostava ketju vaikka mitä tapahtus, itseasiassa mitä enemmän on draamaa ni onko ketää täälä jota ei kiinnostais? joka muuta väittää nii jeesustelee tai esittää marttyyriä. Viihteen takia me ihmiset usein vapaa-ajalla elämme, riittää kun asia jollakin tavalla edes hipasee bodausta, ainakin siinä kohtaa kun alan ikonit touhuilee. Aivan turha toivo että Marko unohdetaan vaikka kuinka jotkun ilmeisesti toivoo jonku korrektiuden varjolla. Se on samanlaista propagandaa, kuin että suomalaiset raitistuisivat tänä vuonna koska se ei ole coolia. No näin saa toki ajatella, mutta mielipiteitä on aina eri kantilta. Ja tosikot on yleensä tosikkoja vaikka voissa paistas.
 
No mercy! Ja mun mielestä saa vielä nauraa, vittu on mullekkin ja muille naurettu kun on joskus hölmöillyt. Aika huvittaviahan jotkut näistä megamassin edesottamuksista on. Tossa oli heitto että "paraneva". Mites käytkö make ryhmissä? Yksinhän sä et selviä vaikka aika velho eittämättä oletkin. Sun käyttöhistorian omaava henkilö harvoin itse pysyy pitkään kuivilla. Onko ensimmäinen askel otettu? Siitä tässä on kysymys että onko jyvät ja jauhot vedetty?
Off topic. Ulkoista testoa kun kierrossa trt ja enemmän ainakin pelastanut mun elämän ei ole tarvinnut enään pulvereita vetää.toinen asia taas on menisinkö ryhmiin enään kun on ns.kuuritus päällä.jokainen päättää sen itse
 
Jos on velkaa jääny, eikä maksa ni ei muuta ku soramontulle ja jengillä lättyyn oikeen kunnolla. Vaikka on miten GP97 ja kickboxeur niin vittu ne velat maksetaan, oli ne otettu mistä piireista tahansa ja mitä varten tahansa. Velanantajan sosioekonominen status ei muuta mitenkään sitä tosiasiaa, että otetut velat maksetaan pois.
 
Jos on velkaa jääny, eikä maksa ni ei muuta ku soramontulle ja jengillä lättyyn oikeen kunnolla. Vaikka on miten GP97 ja kickboxeur niin vittu ne velat maksetaan

Sä oot varmaan niitä koulukiusaajia, jotka mätki ylä/ala-asteella puolta pienempiä porukalla, koska et pärjänny oman kokosillesi/ikäsillesi ja statusta piti kumminkin saada.:D
 
Sä oot varmaan niitä koulukiusaajia, jotka mätki ylä/ala-asteella puolta pienempiä porukalla, koska et pärjänny oman kokosillesi/ikäsillesi ja statusta piti kumminkin saada.:D

Ja sä oot varmaan se vitun ärsyttävä "heita huntti" -tyyppi, joka lauantaina iltapäivällä aloittaa soittelukierroksen kavereille, et keneltä sais vielä luottoa. Ja loppuyöstä vielä aloitat baarissa toisen kierroksen nuokkuen jokaisen puolitutunkin pöydässä ja kinuat fyrkkaa lainaksi ja hoet sitä "tarjoo yks" lausetta. Ja sit ku pitäs takasi maksaa ni sulle saa soitella perään ja kuunnella selityksiä, et ku tuli vähän yllättäviä menoja, mut saat kahden viikon päästä.

Aikuisten puolella sen velan antajan on ihan fiksu tarkistaa velallisen taustoja ja jos on lainannut pirinistille rahaa piriin, niin sitten kärsii sen nahoissaan.
Aina voi oikeusteitse hakea omiaan pois.

Joo, sitähän kavereiden kesken niitä luottotietoja kysellään. Ymmärrettävästi noissa piireissä se luottokelpoisuus on vähän mitä on. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että ne velat maksetaan pois. Ihme mentaliteetti täällä taas, et vittu kaverilta saa nussia liisatut rahat ihan noin vaan, tai ainakin vähintään, koska GP97. Onnee teidän kavereille vaan.
 
Valitsee kaverit niin että ei tarvitse vippailla. Ja jos joskus tilanne tulee vastaan niin tietää, että saa rahansa takaisin.

Sitten on niitäkin tapauksia, jotka lainaa ja sen voi laskea luottotappioihin heti. Eli kun lainaa, niin tietää antaneensa. Mä oon niin persaukinen, että mä en lainaa, pyydä lainaa tai anna rahaa.
 
Onnee sulle niihin piireihin missä kavereita vedetään soramontulla lättyyn.
 
Velat pitaa maksaa mielestani pois olipa rahojen kayttotarkoitus mika tahansa. Kyse on kahden ihmisen valisesta luottamuksesta josta ei pida luikerrella pois myohemmin tekosyilla. Paihdeongelmaisilla on liian usein sellainen mentaliteetti etta kun aineista paastaan eroon koko maailman pitaisi hurrata ja onnitella heita ja kaikki negatiivinen pitaisi unohtaa. Valitettavasti paihdeongelmaisen lahella olevat ihmiset myos karsii addiktiosta eika niita karsimyksia voi ohittaa olankohautuksella.
 
Vaikka yleensä olen sitä mieltä, että velat maksetaan, niin mitähän maailma siinä menettää, jos yksi huumediileri elämänkoululainen jää ilman rahoja?
 
Kavereiden ja ystävien välillä velat maksetaan, jos halutaan olla vielä tekemisissä, mutta onhan tuo nyt niin vitun elämäm koulua alkaa uhkailemaan väkivallalla, jos rahojaan ei saa takaisin :D Hyvä nyrkkisääntö on, että älä lainaa enempää rahaa, kuin olet valmis itse menettämään. Rottiin ja muihin vätyksiin katkaistaan välit, mutta ei niihin väkivaltaa tarvitse käyttää. :david:
 
Läheltä ja vähä liiaankin läheltä kyseistä paskaa katselleen, (en siis makea) vaan kyseistä elämäntyyliä niin ei ne nistit sitä rahaa varsinaisesti niihin aineisiin lainaa. Suurin osa ottaa sen kaman ns laskulle ja jättää laskun maksamatta. Yleensä seuraukset on sitte sen mukaiset. Ja kun oulun seudulla liikutaan niin siellä ei kauheesti kannata jättää laskuja maksamatta. Nämä mies847 sanomat huumediileri elämänkoululaiset on siellä valitettavasti sitä luokkaa että siinä ei miehen nimi ja naama paljoo paina. Kasvattaa vaan mainetta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom