Deleted member 121116
Eikä Podea?Eihän tuossa ole Hulkkiakaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä Podea?Eihän tuossa ole Hulkkiakaan?
Noi asiat on käsitelty tässä 570 sivun aikana "muutamaankin" kertaan.
edit. Olis kyllä kulttuuriteko kun joku editois ensimmäistä postausta, niin että siellä olis kaikki saavutukset, metodeineen, sijotuksineen päivineen, ja tietty tilannepäivitys siitä missä tilassa Supermass auto tai itse Supermass on.
Tuo on hyvin sanottu ja sitten apinoidaan pro bodareiden roinamäärät ensimmäiseksi kuuriksi. Huh, näitä on joka lähtöön.
Puhuttiinko tässä lihasmassan määrästä? Mä kun luulin että kondiksesta. Se kun on Mikalla ollut viimeisessä kahdessa kisassa aivan jotain käsittämätöntä.Onhan Nyyssola omassa painosarjassaan aivan mahtava kilpailija mutta eihan hanta nyt kuitenkaan ole jarkea laittaa ammattilaisten kanssa kondisvertailuun - lihasmassa kun on nyt kuitenkin yksi tarkeimmista kriteereista kehonrakennnuksessa. Jo 210 lbs sarjaan pitaisi pieraista jostain 15 kiloa lihaa ja avoimen sarjan ammattilaisilla massaa on sen lisaksi viela 10-30 kiloa enemman pituudesta riippuen.
Jos lähdetään ihan Suomen kovinta kondista (=kireys, paineisuus, kuivuus) hakemaan niin Jerry on imo numero uno. Kuva sm-kisoista 09. Ihan vitun sairas kunto.Mun näkemys, suomen top5 kovimmat kondikset: 1. Marko Savolainen 2. JP Pulkkinen 3. Jari leino 4. Jerry Ossi 5. (Monta jaettua sijaa, ehkä Jorma Räty).. Ps. Pistin Jerryn neloseks, vaikka poseeraus melko hirveää. Leinon yläkerta oli tosi vakuuttava, mut jalkaosasto aika vaatimaton niin sinänsä hankala sijottaa.
Puhuttiinko tässä lihasmassan määrästä? Mä kun luulin että kondiksesta.
Jerryn Kyljet on aina todella kuivat. Olisiko tuplahauista takaa samoista kisoista? Siinä posessa saa Nyyssistä kovempaa hakea.Jos lähdetään ihan Suomen kovinta kondista (=kireys, paineisuus, kuivuus) hakemaan niin Jerry on imo numero uno. Kuva sm-kisoista 09. Ihan vitun sairas kunto.
Mitään tai ketään vähättelemättä mut oma silmä sm-kisojen osalta kovimmat Wilenius viimeset cbb kisat ja nyyssölä viime vuonna. molemmat näytti siltä että nyt on pojat väärässä paikassa. Ei edes tuo jerryn luukki tehnyt samaaJos lähdetään ihan Suomen kovinta kondista (=kireys, paineisuus, kuivuus) hakemaan niin Jerry on imo numero uno. Kuva sm-kisoista 09. Ihan vitun sairas kunto.
Kukaan suomalainen, ammattilainen tai amatööri ei pärjää Mikalle takaposeissa.Jerryn Kyljet on aina todella kuivat. Olisiko tuplahauista takaa samoista kisoista? Siinä posessa saa Nyyssistä kovempaa hakea.
Mä puhuin tällä hetkellä aktiivista kisaajista.
Joo, tää on varmasti totta.Mä puhuin tällä hetkellä aktiivista kisaajista.
Kukaan suomalainen, ammattilainen tai amatööri ei pärjää Mikalle takaposeissa.
Kertoo karua kielta kehonrakennuksen nykytasosta kun kasikympin jamppa pyyhkii poytaa muilla. Propsit siita Mikalle.
Mä oon samaa mieltä sun kans - siitä että se on hyvä! ..Mutta, mitäpä jos se ois erinomainen? Nyyssölän menestys taannoisissa kisoissa oli mukava valopilkku. Mutta, ottaen huomioon painosarjat ja eritasoiset kisat, niin ulottuvuuksia löytyy vielä. Ja jos mietitän mitä se erinomainen voisi tarkottaa, niin voitaisiin sanoa kenties hyvällä omallatunnolla, että kun raskaas sarjassa olisi esim. vaikkapa yksi Mr O kisaaja. Tämä toki vaatisi sit toki hemmetin paljon tuuria geenilotossa potentiaalisen suhteen, sekä tietty kyseisen tyypin loppumaton panostus, kuten nyt esim. Savolaisella aikanaan ..Tämä ei kyllä kerro nykytasosta mitään. Mika on yksi osa nykytasoa ja myös omalta osaltaan nostaa sitä. Yksi kisaaja ei kokonaistasoon vaikuta. Hyvä se on nykyään.
Mun näkemys, suomen top5 kovimmat kondikset: 1. Marko Savolainen 2. JP Pulkkinen 3. Jari leino 4. Jerry Ossi 5. (Monta jaettua sijaa, ehkä Jorma Räty).. Ps. Pistin Jerryn neloseks, vaikka poseeraus melko hirveää. Leinon yläkerta oli tosi vakuuttava, mut jalkaosasto aika vaatimaton niin sinänsä hankala sijottaa.