BB PRO Marko Savolainen

Semmoinen tarkennus tuohon Leinon jalkaosastoon että pohjeet on yhdet kovimmista mitä Suomalaisella on ollut.
https://pakkotoisto.com/threads/jari-leinon-kuvat.43514/page-2#post-1289713
Ihan hyvä tarkennus ja lisäys. Odotin kyllä erinäisiä reaktioita, kun sain päähäni tuon viestini tehä ja tämmöse "listauksen" tehdä. Tosiaan kun ollaan tämmöisen arvosteluasian äärellä, niin objektiivisuus on haastellista. Kun mä nyt sanoin aiemmin ilmasin asian , et "kovimmat kondikset" tms, niin tarkoitin todellakin sen suhteen, että lihasmassalla on suurin yksittäinen merkitys (et on iha real monster) ja sen jälkee tulee arvosteluu mukana kireys ja rakenne, esteettisyys yms .. Tuli täs mieleen, että on todellakin lukuisia oman aikansa monstereita, joita en edes jotenki haluais asettaa mihkään järjestykseen keskenään, esim Boogie Mustonen, Hans Fell ,, jne jne, Antti Jurvansuukin on tunnustuksen arvoinen, vaikka mitä nyt olisikin tapahtunut ympärillä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielenkiinto on max 30% aina kun jostain virolaisesta tai muusta ulkomaalaisesta puhutaan suomalaisena. Ihan samanarvoinen urheilija tottakai, mutta ei vaan kiinnosta samalla lailla.
 
Mielenkiinto on max 30% aina kun jostain virolaisesta tai muusta ulkomaalaisesta puhutaan suomalaisena. Ihan samanarvoinen urheilija tottakai, mutta ei vaan kiinnosta samalla lailla.

Tottakai kansalaisuuden saanet Virolaiset (hox virolaisella nimellä ;)) lasketaan suomalaisiksi.
 
Kun se superbmw ei uskalla tulla avautuun tänne foorumille, niin onko se vieläkin siellä yliopiston parkkiksella ikkuna rikki?
Meinaan että kun lunta satanut viimepäivänä aivan pirusti, niin kait se superbmw on jo puolillaan lunta?

Ois mahtava jos saisi gps-koordinaatit superbmw sijainnista, niin siitähän voisi tulla jos ei ihan turistirysä, niin kuitenkin nähtävyys siellä Oulussa o_O

ps. onko itse legendaa näkynyt instan jälkeen missään?
 
Maanantai aamu klo5 on herra näköjään pakkiksella käynyt, mutta eipä mitään kirjoitellut.

Hyvää Joulua pakkislaiset!
Kiitos kaikille jotka jaksatte minua tsempata myös vaikeina aikoina. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja sitä kunnioitan.
Vastailen ja kerron kuulumisia ensi viikolla.
PS: yhtään osaketta en ole myynyt :)

Tällasta kirjoitteli jouluna, mutta eipä oo kuulunu mitään.
 
Kertoo karua kielta kehonrakennuksen nykytasosta kun kasikympin jamppa pyyhkii poytaa muilla. Propsit siita Mikalle.
90 luvulla oli vielä pahempi tilanne. Juhat Hakala ja Kanervisto pitivät pilkkanaan painavampia tyyppejä. Herrat kilpaili -70kg sarjassa! Hakala oli jo noin kevyenä rinta, selkä ja olkapäissä kovempi kuin kukaan raskaampi ukko!!
 
Breaking News! Vahva huhu laudalta...
SuperMarko ja se jo Joulukuussa kuvassa esiintynyt lady nähdy Oulun Mäkkärillä lauantaina.

Joten mies hengissä ja vapaalla jalalla, ei osastolla tai linnassa :D
 
Tsemppiä vaan Markolle.

(*hys*, täällä saa vain puukottaa selkään. Kyseessä ei ole kehonrakennusfoorumi, millä mitataan ihmisiä kehonrakennussaavutuksissa, vaan 7-päivää juorufoorumi, missä lynkataan ihmisiä toisen osapuolen näkemyksen perusteella)
 
(*hys*, täällä saa vain puukottaa selkään. Kyseessä ei ole kehonrakennusfoorumi, millä mitataan ihmisiä kehonrakennussaavutuksissa, vaan 7-päivää juorufoorumi, missä lynkataan ihmisiä toisen osapuolen näkemyksen perusteella)

Hmm. Selkäänpuukottamisella käsitän itse tilanteen, jossa toinen kahdesta toisensa hyvin tuntevasta osapuolesta kääntyykin toista vastaan. Jos täällä on sellaista tapahtunut, niin laita toki jakoon, itse en tuollaista tilannetta ole havainnut.

Muutenkin tätä ketjua vääristää melko lailla se, että kovimpaa ääntä täällä pitävät ne, joilla on huomattavan värittyneet mielipiteet. Eli sellaiset, jotka kritisoivat Markon toilailuja vähän rankemmin (ja ihan ansaitusti, tuskin kukaan voi tässä vaiheessa enää piiloutua sen taakse että kyseessä olisi vain "toisen osapuolen näkemys"), tai sellaiset jotka kritisoivat näitä kritisoijia ja pitävät Savolaista jotenkin pyhänä lehmänä jonka tekemisiä pitäisi hyssytellä (kuten lainaamani kirjoittaja). Kuitenkin - ainakin omien havaintojeni mukaan - 90 % keskusteluun osallistuneista nimimerkeistä on laittanut tsemppausviestejä nimimerkin @JTre tavoin, kun taas näitä "lynkkaysviestejä" ei ole esiintynyt nimeksikään. Kriittistä otetta viesteissä on toki esiintynyt, mutta valtaosassa näistäkin on myös lopussa toivotettu Markolle tyyliin tsemppiä ja parempaa loppuelämää.
 
Kun tässä ketjussa olen avautunut alkoholismistani niin haluaisimpa linkittää artikkelin aiheesta jonka olin jo aiemmin unohtanut. Tässäpä kirjoittaja puhuu ihan asiaa joten enpä uskalla siihen mitään muuta sanoa. Nauttikaa

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000853330.html
Ketähän kiinnostaa maken ketjussaa sinun puliukko touhut?

Onko make juoppo ja lähes pultsari niinkö itse olet?

Enkä edes tajua miten joku voi "nauttia" tuollaisesta surkeasta tarinasta jostain juoposta josta ei ole muuta kuin harmia ollut läheisille aina? Eihän tuollainen käy edes sääliksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ketähän kiinnostaa maken ketjussaa sinun puliukko touhut?

Onko make juoppo ja lähes pultsari niinkö itse olet?

Auts tuo kommentti jätti minuun arven :( Huvittaa että ihmiset koko ajan haluaa parempia tuloksia ja samalla suulla asettaa dopingin pahimmaksi asiaksi maailmassa. Huippu-urheilu on dopingia. En tiedä miksi ihmisten on niin vaikea uskoa sitä. Minusta Usain Boltin juoksu on mahtavaa katsottavaa mutta sitähän me haluamme parempia tuloksia. Ihmiset tulee katsomaan uusia ennätyksiä. Miksi Markon douppaaminen olisi sen pahempaa. Mahtavaan kuntoon mies veti itsensä.

Ei ole ihmekkään että Suomessa on niin paljon yksinäisyttä kun meillä on FULSIHN kaltaisia ihmisiä joiden mielestä kaikkien meidän pitäisi vajota maan alle
 
Viimeksi muokattu:
Joined Wedsday :D Sen verta olen seurannut ylilautaa että tiedän että siellä jotkut alle 15v kisaavat kuka on alpha kuka beta. Mitä ne ikinä tarkoittaa? Kun olin nuori liityin irc-kavaniin ja sitä kautta yritin aiheuttaa hämmennystä. Ajoimme skriptejä yleisille foorumeille ja saimme admin oikeuksia paikkoihin mihin ei pitänyt saada. Nykyään koko homman on jo niin kulunutta, Lopettakaa tämän foorumin tuhoaminen. Jos haluatte perustaa oman fooruminen niin tehkää se
 
Back
Ylös Bottom