BB PRO Marko Savolainen

Voi helvetti!! Tästä tulee paras dvd IKINÄ! Ihan pakko-ostos..

ps.Vielä kun olisi kunnon hc meininkiä niin :kippis1:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varma ostos!!

Lätylle voisi tulla jotain kuvia ja/tai videoita aikaisemmistakin vuosista jos sellaisia löytyy...

Ja olen itse myös kommenttiraidan kannalla.
 
Voi Vitsi!Vedin täällä jo kättä lippaan,kun noi kuvat näin! :rock:
 
Tätä on odotettu vuosia!
 
Make on kyllä hyvässä kunnossa ja tosi mahtavaa että on taas reenit alkanu maittamaan, kuitenkin ainoa kaveri suomesta(minun mielestäni) jolla on OIKEASTI mahdollisuuksia ammattilaisena. Kehonrakennus tuolla tasolla on kaikin puolin helvetin kovaa työtä,sekä fyysisesti että psyykkisesti,tsemiä Makelle ja dvd:tä odotetaan täälläkin innolla.
 
On kyl hienoa kun legenda palaa taas lajin pariin!
Se tuli mieleen noista kuvista, että ois ehkä fiksumpaa jos ois tank top tai ees hihaton päällä, niin näkis lihasten työn paremmin vaikka Savolainen onkin aina pitänyt vähän enemmän vaatteita reenin aikana, vois dvd:lle kerroksia hetkeks vähentää.
 
mahtavaa! Legenda on taas kehissä!
Muutamia ehdotuksia:
-treeneihin ehdottomasti päälle tank-toppia ja shortseja että näkyy lihasten liike
-kommenttiraita jossa marko kertoo liikkeistä, sarjapainoistaan, treenifilosofiastaan, elämästään jne. Eli ei pelkkää ähkimistä ja ronnie-tyyppistä good ol' chicken-juttua..
-IMO ei koko leffaa mustavalkoisena, mutta muutamissa pätkissä se voisi toimia.
-Valitkaa taustamusiikit treeneihin tarkasti, itse tykkäisin kuulla jotain agressiivista heviä jne ;)
-Treenikaveriksi joku "C'mon diesel"-tyyppinen kaveri!!
(eli siis samaa meininkiä kuin blood&gutsissa)

kysymyksiä:
-Mitä teet nyt kisoihin valmistautuessasi eritavalla kuin viimeksi?
-Mitä ohjeita antaisit saliharjoittelua aloittaville nuorille?
 
Ei muuta kuin kovaa treeniä ja kaikki lihasryhmät läpi. Paljon poseerausta myös mukaan.

Onko mitään tietoa paljon Markolla on painoa kuvausten alkuvaiheessa?
 
Tomi sanoi:
Heh, niin oli joo. Oli outoa nähdä sellainen mörkö vaaleanpunainen 14 numeroa liian pieni lippalakki päässä. :jahas:

Melkein rupesin hymyilemään kun näin saman näyn :lol2: .
 
Leffan alkuun sopisi pieni tribute-kooste Markon saavutuksista, hieman samantyyppinen kuin Blood & Gutsissa. Ikäänkuin "mitä on tullut tehtyä ja missä oltua ennenkuin ollaan päästy tähän pisteeseen". Jos taitoa löytyy niin videopätkiä ja jopa ihan still-kuvia yhdistelemälläkin saisi aika hienon kollaasin.

Itekään en vielä 5 vuotta sitten tiennyt edes kuka Marko Savolainen on.
Lajin suosion kasvaessa (?) olis hienoa että olisi olemassa DVD josta nuorempikin kehonrakennussukupolvi voisi päivittää tietonsa, että osattiin sitä Suomessakin joskus eikä tarvitse vaan Arskaa ja Ronnieta fanittaa.

Ja tietysti olis hieno kuulla valmentajan, treeni- ja kilpakumppanien ja vaikka Jouni Virtamon kommentteja Markosta.
 
kiinnostaisi nähdä myös pienten (tosin markolla ei näytä sellaisia olevankaan) lihasten treenaaminen kuten vatsojen, pohkeiden ja mahd. forkkujen. varsinkin vatsatreeni kiinnostaisi todella nähdä. myös ruokailuja olisi mukava katsella. tota mustavalkoisuutta vois käyttää vaikka treenipainojen muistelussa sellaisena flashback meininkinä. ei muuta kuin tsemppia treeneihin :thumbs:
 
Minua kiinnostaa mitä kaikkea muuta Marko puuhailee treenaamisen lisäksi, eli ainakin ruokailut, aika seikkaperäisestikin selvitettynä.

Missään nimessä en kannata mustavalkoisuutta. Sama kun haluaisi asua yksiössä kaksion sijaan tai käyttää betamax videoita DVD-laitteiden sijaan. Jos haluan taidetta, menen ateneumiin.
 
Hinta kiinnostaa.. toivoisin, että tämän tuotteen hinta koitettaisiin pitää mahdollisimman alhaalla ja perustaa myynti volyymiin. Kun tuntuu, että ainakin täällä Pakkiksella on sellainen sota-veli -meininki nyt Makea kohtaan, joten kohtuu hintainen tuote voisi myydä hyvin aivan tukimielessä. Tiedä sitten. Itse en edes harkitsisi minkään body-videon ostamista, jos kyseessä ei olis nimenomaan Make. Marginaali body-kuluttajat pitää saada liikkeelle, tehkää tukeminen helpoksi.
 
Kunhan lihasta näkyy ja rautaa liikkuu niin hyvä tulee. Jonkinmoinen kommenttiraita olis tosiaan hyvä juttu Made in Germanyn tyyliin. Viihdyttävä ja motivoiva dvd on varmasti tulossa ja pakkohankintahan tuo taitaa olla.
 
voi vitun säikeet,joutuu vissiin ostamaan...

toive:ei mitään saatanan pitkää miljoonine ruokailuineen,sellanen parin tunnin tiivis paketti minkä jaksaa katsoa yhdeltä istumalta
 
nigster sanoi:
Varma ostos!!

Lätylle voisi tulla jotain kuvia ja/tai videoita aikaisemmistakin vuosista jos sellaisia löytyy...

Ja olen itse myös kommenttiraidan kannalla.
Joo. Mun mielestä Blood & Gutsissa on aika hyvä alku, eli kerrotaan milloin aloitti treenaamaan, milloin oli ekat kisat, tärkeimpien kisojen sijoitukset...

edit. Äh, hidas olin...
 
ja olis kanssa mielestäni hienoa ja erittäin opettavaista(nuoremmille katsojille)
kertoa kommentti raidalla mikä meni ekalla kiekalla vikaan(mikäli huhut edes pitää paikkaansa), eli ei sellaista pelkkää ulkokullattua paskaa johon urheilumaailma on totuttu hukuttamaan........
 
Back
Ylös Bottom