BB PRO Marko Savolainen

Minulle ei kans uppoa tuo mustavalkoinen yhtään, mutta tekijät tehkööt niinkuin haluavat. Omalla kohdalla vaikuttaa kyllä ostopäätökseen aika paljon jos koko video on mustavalkea.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noh kun tästä nyt jauhetaan niin kannan minäkin korteni kekoon: Mieluummin in living color kuin että kokonaan mv..
 
Tästähän sitä taas soppa saadaan aikaseks :D Toivottavasti sitä MV:tä ei sit liikaa käytetä.. Ehkä jotain pientä "efektiä", mutta mieluummin kyllä kattelisin Maken rehkimistä värillisenä :)
 
Täältä myös kannatusta väreille, jotain pieniä otoksia taiteellisuuden nimessä voi olla mustavalkoisena imo. Mukavampaa katsella väreillä, jotenkin tylsän tuntuisia nuo Ruhl ym. mv-pätkät...mutta makuja on monta.
 
Joo, no kun nyt toiveita sai esittää:

- Kaikki lihasryhmät käydään kerran läpi
- Näytetään myös ruokailuja
- Joitain muutakin sisältöä, kun treenit ja ruokailut (ei mitään opetusvideoa, mutta olisi mukava jotain juttuakin hauska kuulla ähinän ja puhinan lisäksi)
- Treenit on ok MV:nä, mutta ruokailuja ja muita hommia katsoisin ainakin itse mielummin värillisenä (ja jos pitäisi valita vain jompi kumpi, niin värillisen puolelle ainakin itse kallistuisin, mutta kyllähän se Ruhlin Made in Germany videossa ainakin mielestäni ihan hyvin toimi, että osa videosta oli MV:nä ja osa väreillä)

Eli aika samanlaisia toiveita mitä muillakin tähän mennessä, mutta tulipahan nyt omakin mielipide ilmaistua. Tämä DVD tulee kyllä tosiaan olemaan pakkohankinta! :rock:
 
Elcaco sanoi:
Marko on tänään, itse asiassa NYT, Mayor'silla kuvattavana tulevaa DVD'tä varten.
Heh, niin oli joo. Oli outoa nähdä sellainen mörkö vaaleanpunainen 14 numeroa liian pieni lippalakki päässä. :jahas:

edit: jos Make aikoo pitää myös videollaan samaa pinkkiä lippistä, on videon syytäkin olla mustavalkoinen. :D
 
Mustavalkoinen tai ei, niin pakko on hankkia sitten kun ilmestyy. Luulisin, että kokonaisuutena ihmiset pitäisivät enemmän värillisestä versiosta kuin mustavalkoisesta. Tulee olemaan ensimmäinen treeni DVD jonka aion ostaa.
 
Antakaa jotain ideoita, älkääkä täyttäkö tätä threadia mv-värit-väittelyyn :rolleyes: . Tekijät varmaan ite päättävät kumpi tulee paremmaks

Asiaan: kävi mielessä, että ois siistiä, jos sais jonku Extra-pätkäjutskan, mis ois vaikka penan tms. maksimikokeilut, mutta ei sellasen takia kannata riskeerata uraa...

Edit: Tuli mieleen, et ois tosi tyhmää ja koomista, jos Makella ois jotko puuhelmet sun muut puuhelmi-poika varustukset päällä :D
 
Tomi sanoi:
Heh, niin oli joo. Oli outoa nähdä sellainen mörkö vaaleanpunainen 14 numeroa liian pieni lippalakki päässä. :jahas:

edit: jos Make aikoo pitää myös videollaan samaa pinkkiä lippistä, on videon syytäkin olla mustavalkoinen. :D
Tomi, onko sullakin mielessä sellainen dramaattinen Sin City -tyylinen video, jossa pelkästään tuo pinkki lippalakki ja palautusjuoma hohtaa värillisenä ja sankari höpöttelee karhealla äänellään upeaa monologiaan taustalla?
 
Tulin just Mayor`s:lta. Oli kyl hienoa nähdä legenda elävänä. Rennon oloinen kaveri ja hurjan ison näkönen. Käsipainot vaan loppu kesken pystypunnerruksessa=)
 
Supermassa Savolainen DVD preview: Supermass - The Return

Supermassan DVD kuvaukset alkoivat tänään. Muutamia kuvia ekasta treenistä ohessa.

Tähän trediin voitte laittaa ehdotuksia mitä dvd:llä pitäisi olla. Samoin teen tredin minne voitte esittää Makelle kysymyksiä, ne julkaistaan mahdollisesti sitten dvd:n lopussa.

Trailer 11mb

Trailer 3mb

Taustakuva
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Makessa on sitä jotain särmää, mitä monilta puuttuu.

Sisukasta asennetta sitten mukaan filmiin! Pippurinen treenifilmi motivoi niin mahottomasti :)
 
Itse olen ehdottomasti kommenttiraidan kannalla. Hän voisi kertoa siinä urastaan, kehonrakennuksesta yleensä, liikkeistä&ravinnosta yms...

Varmasti kova video tulossa!

Edit: Huhuh, onpa Makella isot forkut! :rock:
 
Back
Ylös Bottom