Maito on siitä ilkeä tuote, että esim puurot maistuvat siitä tehtynä taivaallisen hyvältä. Esim mun ehdoton suosikki mannapuuro on jumalaisen maistuvaa rasvattomaan maitoonkin tehtynä, saati jos heittää punaiseen. Ei vain pysty luopumaan ja tiputin painoa reippaassa 3 viikossa 9kg vaikka pidin päivittäisen yhden 8dl maitoannoksen läpi dieetin mukana, kun sen mannapuuron vedin treenien välissä. Jos vois, niin luopuisin kokonaan, mutta ei vain voi. Ainoa suhteellisen terveellinen herkku on mun mannapuuro, jota odotan joka päivä kuin joulua.
Oma mimmi kärsii maitoallergiasta ja harmittaa hänen puolesta kun ei voi koskaan esim todellisia leivonnaisia vetää, enkä tarkoita, että pitäisi pullaa vetää päivittäin, mutta esim kunnon vuohenmaitoon duunattu pannukakku nyt vain on aivan saatanan hyvää pari kertaa vuoteen vedettynä. Ohan siinä rasvaakin jo julmetusti, mutta jos muut dokaa 2 päivää viikossa, niin annan itselleni luvan tuohon infernaaliseen herkkuun kerran pari vuodessa. Sen pellillisen kun naamariin heittää, niin mä en kamalasti mitään parempaa maailmassa tiedä.