BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho, aika suoraa tekstiä. Mitä se Mikko siel takahuoneessa sit oikein teki? Kun nimiä mainitaan niin mielestäni hyvä myös kertoa mitä on tapahtunu ettei anneta taas spekuloinnille tilaa ja anneta ihmisten itse päättää mitä siel on tapahtunu
Tässä ote Killen blogista :

Loppuun vielä pari sanaa takahuone käyttäytymisestä.. Sekä lauantaina että sunnuntaina tuli hyvin selville se kuinka itsekeskeistä tää homma on ja suorastaan lapsellisesti käyttäydytään kanssakisaajia kohtaan. Kannattaa aina muistaa se että niin se mettä vastaa ku sinne huudetaan, eli vaikka vituttaa ni se ei oo oikea paikka purkaa sitä.

Mä nielin viime vuonna tappioni ni kävin onnittelemassa Peteriä voitosta vaikka tietenki olin ite sitä mieltä että mun ois kuulunu voittaa. Tuomarit ratkoo ne sijotukset ja ne ei siittä kiukuttelemalla muutu, ittestään siinä vaan tekee pellen ni kannattaa pitää turpa ennemmin kiinni ja mennä kotia hetkeks miettimään. Hetken päästä se aina kuitenki löytyy se oikea ”syyllinen” siihen sijotukseen
 
Tässä ote Killen blogista :

Loppuun vielä pari sanaa takahuone käyttäytymisestä.. Sekä lauantaina että sunnuntaina tuli hyvin selville se kuinka itsekeskeistä tää homma on ja suorastaan lapsellisesti käyttäydytään kanssakisaajia kohtaan. Kannattaa aina muistaa se että niin se mettä vastaa ku sinne huudetaan, eli vaikka vituttaa ni se ei oo oikea paikka purkaa sitä.

Mä nielin viime vuonna tappioni ni kävin onnittelemassa Peteriä voitosta vaikka tietenki olin ite sitä mieltä että mun ois kuulunu voittaa. Tuomarit ratkoo ne sijotukset ja ne ei siittä kiukuttelemalla muutu, ittestään siinä vaan tekee pellen ni kannattaa pitää turpa ennemmin kiinni ja mennä kotia hetkeks miettimään. Hetken päästä se aina kuitenki löytyy se oikea ”syyllinen” siihen sijotukseen

Joo luin kyllä ton mutta ei tostakaan selviä mitä siel on käyny tarkalleen. Onko sielä siis äksyilty sille PM voittajalle?
 
En siitä nyt ole oikeastaan mitään mieltä, tai siinä mielessä hyvä, että Toni sijoittui korkeammalle kun on meidän sponssiurheilija. Syyn kyllä tiesin heti, että miksi näin kävi. SM-kisoissa eräs tuomari laittoi Mikon kolmanneksi tai neljänneksi juuri samasta syystä. Eli syy oli, että olkapäät ei näyttäneet "luonnollisilta". Ja sillä ei ole väliä mitä niissä on, jos ne ei tuomarin mielestä näytä "luonnollisilta". Oli se sitten syhtholia, samaa kuin entisajan esiclene (en muista sen aineen nimeä) tai vain ihan paikallisesti pistettyä testoa. Minusta ne olkapäät on ok, vaikka niissä näkyykin "jotain". Paikallinen pistäminen on aivan normaalia, mutta se ei saa näkyä.
Se mistä olen jotakin mieltä on Mikon käyttäytyminen muita kisaajia kohtaan. Näin hienostuneesti sanottuna tosi epäurheilijamaista käytöstä! Tämä siis sama episodi mistä Kille kirjoitti.
Ja edellisiin viesteihin kiitos! ☺

Laitan tähän saman tekstin, minkä kirjoitin omaan trediin kun aiheesta kysyttiin:

"Olin niin ymmälläni lopputuloksesta ja häpesin omaa suoritusta ja sitä turhan reilusti toin esiin. En missään nimessä ketään tuomaria tai muita kisaajia dissannut, enkä syytellyt, vain omaa häpeääni toin liian voimakkaasti esiin.

Alliance bro Tony siinä sitten sanoi sitten suoraan mulle, että tajuaisin käytökseni. Vastasin toki aika tiukasti takas ja lähdin pois.

Tonyn kanssa asia on luonnollisesti sovittu ja pahoittelen tätäkin kautta käytöstäni muille paikalla olleille.

Korostan siis, vain omaa suoritustani purnasin ja se olisi saanut jäädä tekemättä. Kilpaurheilu vaan tuo tunteet pintaan ja etenkin TÄYDELLINEN EPÄONNISTUMINEN edelliseen päivään verrattuna toi sellaisen häpeän että ei sitä mies osannut käsitellä fiksusti."
 
Laitan tähän saman tekstin, minkä kirjoitin omaan trediin kun aiheesta kysyttiin:

"Olin niin ymmälläni lopputuloksesta ja häpesin omaa suoritusta ja sitä turhan reilusti toin esiin. En missään nimessä ketään tuomaria tai muita kisaajia dissannut, enkä syytellyt, vain omaa häpeääni toin liian voimakkaasti esiin.

Alliance bro Tony siinä sitten sanoi sitten suoraan mulle, että tajuaisin käytökseni. Vastasin toki aika tiukasti takas ja lähdin pois.

Tonyn kanssa asia on luonnollisesti sovittu ja pahoittelen tätäkin kautta käytöstäni muille paikalla olleille.

Korostan siis, vain omaa suoritustani purnasin ja se olisi saanut jäädä tekemättä. Kilpaurheilu vaan tuo tunteet pintaan ja etenkin TÄYDELLINEN EPÄONNISTUMINEN edelliseen päivään verrattuna toi sellaisen häpeän että ei sitä mies osannut käsitellä fiksusti."
Hyvä, että, asia ukkojen kesken kunnossa!
Hyvä postaus Mikko! Ja sori, en ollut lukenut, että olit jo asian käsitellyt.
 
Viimeksi muokattu:
Aika hauska toi Killen kommentti kun itse itki ACEn jälkeen Alonan videossa ja haukku kaikki, tuomareista lähtien ja sekään ei riittänyt vaan vielä valmentaja kävi haukkumassa tuomarit. No mutta hyvä että huomaan ainakin toisten virheet ;)
 
Minkä takia Markon vastausta editoitu ja poistettu ns. "Arkaluontoista" sisältöä. Eikö Kaikilla ole oikeus puhua suoraan..kurjaa jos yksi sanoisi suoraan ja sit yöllä joku poistelee sisältöä. Kiva sensuuri.

Ps. Marko odotan vielläkin mielipidettäsi tohon lisäravinne käyttö suositukseesi.
 
Mielenkiintoista olisi ollut nähdä kommentit jos olisi itse päässyt kisaan ja sattunut vieläpä voittamaan. Äkikseltään voisi kuvitella että olisi ollut kaikkien aikojen huikein taso silloin.
 
Lainaukset suoraan Killen blogista.

"Tuomarit ratkoo ne sijotukset ja ne ei siittä kiukuttelemalla muutu, ittestään siinä vaan tekee pellen ni kannattaa pitää turpa ennemmin kiinni ja mennä kotia hetkeks miettimään. Hetken päästä se aina kuitenki löytyy se oikea ”syyllinen” siihen sijotukseen ;)"
Eikös Kille nimenomaan oman tapauksensa johdosta ole hyvä sanomaan asiasta?

"Sekä lauantaina että sunnuntaina tuli hyvin selville se kuinka itsekeskeistä tää homma on ja suorastaan lapsellisesti käyttäydytään kanssakisaajia kohtaan."
Ja tarkalleenottaen samasta asiasta ei ole kyse, ei Kille käsittääkseni mennyt kanssakilpailijoille uhoamaan.
 
Älä nyt suutu.

Eiköhän Marko vastaile sit kun ehtii ja jos ei vastaa niin menetkö kotiovelta kyselemään?



En suutu ja olen jo matkalla..menen kävellen ja poltan muutaman kalorin siinä samalla :david:
Olisi ollut vain kiva tietää nopeesti tohon vastaus kun olin jo ostohousut jalassa verkkokaupassa...mut ei kai siinä ostetaan koko sapluuna ja kaikki vaa ääntä kohti.
 
Nyt on pakko laittaa palautetta Inzanesta. Otin sitä ohjeen mukaisen määrän stimulant free prezonen kanssa, heitin annoksen huiviin ja lähdin ajamaan kohti salia. Tein siinä pari lämmittelysarjaa ja ajattelin, että taisi puheet olla puheita kun mitään vaikutusta ei näkynyt. Sitten kun aloin tekemään työsarjoja niin HUHHUH, joka liikkeessä sai lisätä painoja! Jaksoin tehdä aivan uskomattoman paljon enemmän mitä ikinä aikaisemmin. Treenin päätyttyäkin energiaa riitti ja ajattelin että lähdenkö uudelle roundille. Lyhyesti: Aivan mahtava tuote! En yleensä ikinä tuotearvosteluja kirjoita, mutta tästä oli pakko laittaa palautetta. Toimii uskomattoman hyvin!
 
Miten marko suosittelisit käyttöä jos hyllyltä löytyy Inzane, stimu Prezone, Intrazone ja Pro Burn ?
Jos INZANEA käytät, niin älä samaan aikaan ota stimu PREZONE:aika vaan vaihda vaikka stimu free PREZONE:en. INTRAZONE ihan normisti ja PRO BERN mukaan noin 8 viimeiselle dieettiviikoolle kun "löysät" otettu pois ja aletaan "oikealle"dieetille.
 
Asiakas tiedusteli teiltä somessa(koitin kaivaa kysymystä ja teidän vastausta ig:stä mutta en löytänyt) että nouseeko tuotteiden hinnat kun pakkauskoot pienenee. Vastaus oli teidän puolelta että saattaa nousta hieman.

Katselin nyt tuossa parilta eri jälleenmyyjältä, joilta olen teidän tuotteita tilaillut, niin heillä aikaisemmin maksoi 750g EAA+ törppö vajaa 40e(tarkkaa hintaa en muista, enkä saa sitä nyt käsiini). Nyt sama tuote mutta kolmasosan pienempi purkki eli 500g maksaa 36e, joka on erittäin lähellä tuota vanhaa hintaa, joilloin sai tuotetta 250g enemmän. Näin opiskelijabudjetilla treenaavana ja teidän tuotteita vuosia käyttäneenä kiinnostaisi tietää, että onko teidän esim EAA parantunut huomattavasti pakkauksen vaihdonmyötä vai mistä tuo aika kova hinnan nousu johtuu?

Katsoin myös Hydro Isoa, jota saa sekä uutta purkkia että vanhaa purkkia eräältä teidän jälleenmyyjältä. Vanha 1800g purkki maksaa 56.90e ja uusi 800g alennetulla hinnalla 29,90e(normaalisti 34,90e). Mikäli haluaisi 1800g Hydro Isoa eli vanhan purkin verran, niin joutuisi maksamaan uudella hinnalla tuosta määrästä alennetulla hinnalla 67,27e ja normaalilla hinnalla 78,5e. Aika kova korotus myös tullut siis siihen.

Tiedän että kyseessä on teidän tuotteiden jälleenmyyjät ja he hinnoittelevat tuotteensa itse, mutta jotenkin vaikea uskoa että jälleenmyyjät yht äkkiä pakkauksien vaihtojenmyötä nostavat hintoja noin huomattavia määriä, vaan että heidän hintansa riippuvat pitkälti siitä mihin hintaan he tekevät sisäänostot teiltä.
 
Itsellä lähti m-nutrition/manninen boikottiin tämän "tuoteperheen-uudistumisen" myötä. Toinen esimerkki Biroon mainitsemien lisäksi:

Pharma omega 500kpl maksoi ennen 34,90e -> 120kpl maksaa nyt 14,90e eli nyt samaiselle 500 kapselille tulisi hintaa yli 62 euroa.

Ennen pidin lafkasta kun tekivät ja tekevät hyviä tuotteita ja pidin juuri siitä että sai ostaa esim. isomman pönikän proteiinia halvalla, eikä joudu viikon välein hakemaan 600g proteiinipussia kaupasta. Nyt sitten on lähdetty rahastuslinjalle ja pakkauskokoja pienentämällä nostettu tuotteiden hintoja pahimmillaan 50 prosentilla. Ihan vitun hienoa työtä ja kiitokset sille kuka ikinä siellä nykyään onkaan vastuussa Anssin lähdettyä.
 
Itsellä lähti m-nutrition/manninen boikottiin tämän "tuoteperheen-uudistumisen" myötä. Toinen esimerkki Biroon mainitsemien lisäksi:

Pharma omega 500kpl maksoi ennen 34,90e -> 120kpl maksaa nyt 14,90e eli nyt samaiselle 500 kapselille tulisi hintaa yli 62 euroa.

Ennen pidin lafkasta kun tekivät ja tekevät hyviä tuotteita ja pidin juuri siitä että sai ostaa esim. isomman pönikän proteiinia halvalla, eikä joudu viikon välein hakemaan 600g proteiinipussia kaupasta. Nyt sitten on lähdetty rahastuslinjalle ja pakkauskokoja pienentämällä nostettu tuotteiden hintoja pahimmillaan 50 prosentilla. Ihan vitun hienoa työtä ja kiitokset sille kuka ikinä siellä nykyään onkaan vastuussa Anssin lähdettyä.
Vertaappa hintoja rehellisesti muihin yhtä laadukkaisiin tuotteisiin? Kannattaa aina muistaa se, että laadusta kannattaa maksaa. Ja jos lisäravinteita menee oikeasti kilokaupalla viikkoon niin jotain tehdään väärin.
 
Back
Ylös Bottom