BB PRO Marko Savolainen

Niinhän sitä luulisi, mutta ei todellakaan ihan kaikkien kohdalla näin mene.

Ei menekkään, kun niin harvoilla on mahdollista esim. töiden puolesta toteuttaa tuplatreenejä. Mut mun mielestä on toimiva systeemi ja siitä on jo näyttöä muutaman henkilön toimesta. Lähitulevaisuudessa nähdään, kun nämä henkilöt korjaavat potin huikean kehityksen saattelemana.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut mun mielestä on toimiva systeemi ja siitä on jo näyttöä muutaman henkilön toimesta. Lähitulevaisuudessa nähdään, kun nämä henkilöt korjaavat potin huikean kehityksen saattelemana.

Voihan se myös olla että toista menetelmää käyttämällä olis tullut vielä enemmän tuloksia:rolleyes:
 
Morjens!

Tässä voisi ajankuluksi kirjoitella pienen arvioinnin prezonesta. Eilen tuli tuotetta testattua, ja jäi kyllä kaikin puolin positiivinen fiilis. Aikani etsin preworkouttia jossa olisi amp citraattia, ja innostuin heti, kun näin Markon tuotteen sisältävän sitä. Muutenkin tuotesisältö vaikutti lupaavalta, kun vertasi määriä muihin tuotteisiin. Töistä päästyäni pistin jauhot sheikkeriin ja hörpin juoman alas matkalla salille. Olen stimulantti friikki joten aloitin suoraan kahdella kuupalla, noin 10 minuuttia nauttimisen jälkeen jaloissa alkoi tuntua pientä kihelmöinti ja vireystila nousi huomattavasti. Saatoin jopa kokea pienimuotoiset nousut, jotka lievästi muistuttivat jotain toista ainetta. Purkin mukaan makuna oli wild berry, joka oli mielestäni hyvä. Jauho sekoittui hyvin, lukuunottamatta pientä vaahtoutumista. Mausta vielä sen verran, että kitkerää jälkimakua ei ollut lainkaan, mikä esim. Creashockissa häiritsi. Treenien aikana pumppi oli hyvä, ja virtaa löytyi. Kaikenkaikkiaan loisto tuote, ja paras pwo mitä itse olen kokeillut. Mielestäni tuote potki enemmän kun esim. vanha Craze. Pojot Markolle loisto tuotteen suunnittelusta! Vielä kun saatte amp citraatin pidettyä tuotteessa, niin lupaan ostaa jatkossakin!:)
 
Wild berry on kyllä maultaan erinomainen. Muutenkin kaikki nämä Maken tuotteet herättää jollain kummallisella tavalla luottamusta ja tulee fiilis että "jos Make sanoo, niin näinhän sen on oltava". Hyvin markkinoitu siis. :)
 
Mikä on toi supermassa the returns- pätkän biisi kohdassa jossa Marko vetää pohkeet? En vaan millää meinaa löytää googlettamalla biisin sanoja.
 
10410152_451300265043521_1817189060217937661_n.jpg
 
Back
Ylös Bottom