BB PRO Marko Savolainen

Tuskin aivan hömpötystä mutta ei ukot kasva sillä yhtään isommaksi kuin ennenkään kun juomana oli vain vettä :) .

Mutta jokainen joka on jonkun lisäravinne firman sponsoroitu/työn tekijä niin totta helvetissä tuotettaan kehutaan maasta taivaaseen,vaikka juomassa olis vain mummon mansikka mehua,kun sitä kautta rahaa ropisee tilille.
Eli heraproteiinikin on hömpötystä sen takia kun jokainen joka on jonkun firman sponssattava, kehuu sitä? Sun logiikalla mikään ei voi toimia koska jengiä sponssataan. Jos jolllain olis lääkefirma sponsorina, niin sitten steroiditkin olisivat hömpötystä.

Aminohapot treenin aikana nyt vain yksinkertaisesti on fiksu tapa ravita kehoa, oli kukaan sponsorina tai ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin aivan hömpötystä mutta ei ukot kasva sillä yhtään isommaksi kuin ennenkään kun juomana oli vain vettä :) .

Mutta jokainen joka on jonkun lisäravinne firman sponsoroitu/työn tekijä niin totta helvetissä tuotettaan kehutaan maasta taivaaseen,vaikka juomassa olis vain mummon mansikka mehua,kun sitä kautta rahaa ropisee tilille.

Oldschool vanhaliitto isämmaaa Suomi perkele pyhä kolminaisuus: kalja, makkara & peruna. Näillä kasvaa ku aina ennenki kasvanu!!!

Järki-ihmiset: huomatkaa sarkasmin hiven kirjoituksessani
 
No mutta Mike ja Marko, pitäisikö nyt pikkuhiljaa lopettaa tämä roiskiminen ja vetää yhteiset treenit tms? Onhan tää nyt aivan naurettavaa että Suomen bodyskenessä johtavat tahot kinastelee keskenään. Miettikää!

Nyt hetkeksi egot ja omat jutut syrjään. Tää kaikki on vaan egojen yhteenottoa, isojen persoonien hankausta. Yhdistäkää voimanne ja lopettakaa tämä kahnaus.
 
No mutta Mike ja Marko, pitäisikö nyt pikkuhiljaa lopettaa tämä roiskiminen ja vetää yhteiset treenit tms? Onhan tää nyt aivan naurettavaa että Suomen bodyskenessä johtavat tahot kinastelee keskenään. Miettikää!

Nyt hetkeksi egot ja omat jutut syrjään. Tää kaikki on vaan egojen yhteenottoa, isojen persoonien hankausta. Yhdistäkää voimanne ja lopettakaa tämä kahnaus.

Onko mike mielestäsi siis suomen bodyskenen johtava hahmo? Mies pyörittää tätä foorumia ja kuvaa sairaan hyvin, mutta ei häntä nyt savolaiseen voi verrata? Eikä savolaista mikeen. Molempien ura kuitenkin ihan erilainen.
Enkä mä sanoisi et mike on mikään iso persoona. Ihan perusjamppa niinkuin me kaikki muutkin. Siis hyvässä mielessä.
Tosin bodykuvaamisessa suomen parhaita, ellei paras.
 
Niinpä, hyvin kuvaa ei siinä mitään, mutta onko nimetä muita "bodykuvaajia"? Yhä vain olen sitä mieltä, että tämäkin palsta olisi parempi paikka, jos täällä voisi keskustella kaikista jauhomyyjistä ilman sensuuria.

Onko mike mielestäsi siis suomen bodyskenen johtava hahmo? Mies pyörittää tätä foorumia ja kuvaa sairaan hyvin, mutta ei häntä nyt savolaiseen voi verrata? Eikä savolaista mikeen. Molempien ura kuitenkin ihan erilainen.
Enkä mä sanoisi et mike on mikään iso persoona. Ihan perusjamppa niinkuin me kaikki muutkin. Siis hyvässä mielessä.
Tosin bodykuvaamisessa suomen parhaita, ellei paras.
 
En edelleenkään ymmärrä miksi pitäisi vetää jotkut yhteistreenit? Savolainen menisi esittämään "pojille" miten treenataan? Voi vittu te olette pihalla. En nyt näin maalaisjärjellä ajatellen löydä yhtäkään osa-aluetta jossa Supermassalla olisi jotain annettavaa "pojille".
 
Niinpä, hyvin kuvaa ei siinä mitään, mutta onko nimetä muita "bodykuvaajia"? Yhä vain olen sitä mieltä, että tämäkin palsta olisi parempi paikka, jos täällä voisi keskustella kaikista jauhomyyjistä ilman sensuuria.

Miks sä et perusta palstaa missä kaikki jauhomyyjät voi mainostaa vapaasti tuotteitaan?Siellä kaikki vois myös keskustella niistä jauhoista vapaasti,susta tulis johtava palstanpitäjä ihan muutamassa kuukaudessa.
 
En edelleenkään ymmärrä miksi pitäisi vetää jotkut yhteistreenit? Savolainen menisi esittämään "pojille" miten treenataan? Voi vittu te olette pihalla. En nyt näin maalaisjärjellä ajatellen löydä yhtäkään osa-aluetta jossa Supermassalla olisi jotain annettavaa "pojille".

Kyllähä tuo sun maalaisjärki aika vitun hakotiellä on :D Tai sitten tiiät täysin savolaisen ja "poikien" tietotaidot bodauksen suhteen :D Aika ahasmielistä hommaa omasta mielestä tuo että kieltää heti kaiken neuvon muilta. Savolaisellakin on elämänsä aikana varmaan muutama kikka jäänyt taskuun lihaksen kasvatuksen suhteen. Ja sama pätee varmasti myös "poikiin"
 
Niinpä, hyvin kuvaa ei siinä mitään, mutta onko nimetä muita "bodykuvaajia"? Yhä vain olen sitä mieltä, että tämäkin palsta olisi parempi paikka, jos täällä voisi keskustella kaikista jauhomyyjistä ilman sensuuria.
12 vuotta tätä on vedetty kasvatettu tämän kokoiseksi. Nyt sitten pitäisi antaa kaikkien lokkia ilmaiseksi täällä ja ottaa mainos antamatta mitään takaisin? Ei kovin reilua. En minäkään mene pyytämään jauhomyyjiltä ilmaiseksi heraa, vaan mä maksan niistä jos jostain ostan.
 
Oli Make se sinun ja Rännälän jutustelu hetki expoilla kyllä niin mukavaa kuunneltavaa, että ois hienoa nähdä teidät samalla videolla ajan kanssa muistelemassa goldsin aikaisia treenejä ja kommelluksia. :rock: Muutenkin tuntuisi olevan aika pirun fiksu kaveri, ja tietotaitoa tuntuu löytyvän. Vlogia odotellessa siis! Luulen että sille pätkälle kyllä kuulioita riittää.:puntti:
 
12 vuotta tätä on vedetty kasvatettu tämän kokoiseksi. Nyt sitten pitäisi antaa kaikkien lokkia ilmaiseksi täällä ja ottaa mainos antamatta mitään takaisin? Ei kovin reilua. En minäkään mene pyytämään jauhomyyjiltä ilmaiseksi heraa, vaan mä maksan niistä jos jostain ostan.

OMG.. joudutko oikeesti maksaa jostain jotain?? Luulis että 12 v tekee jotain niin sais ilmaiseksi kaiken maailmassa..
 
Back
Ylös Bottom