Kyä mä ny olen kauhian loukkaantunut. Menen tuonne nurkkaan vispaamaan muovisia käsipainojani, tekemään vaikka concentraatiocurleja!
Ismo Laitela style?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyä mä ny olen kauhian loukkaantunut. Menen tuonne nurkkaan vispaamaan muovisia käsipainojani, tekemään vaikka concentraatiocurleja!
"aikamoni ulotteista"...
Hellitä jo siitä bongista, niin alamme puhumaan samaa kieltä.
toi Markon haastattelu tyyli on niinku jostaki sketsistä. :hyvä: kysyy kyssärin ja kun Maria vastaa niin Marko sitte kattelee muualle ja nypläilee omia housuja. :hyvä: En tarkota pahalla.
Markon pitäis harjoitella tuota haastatteluhommaa vielä aika paljon. Täytyy ainakin näyttää kiinnostuneelta ja katsoa haastateltavaan päin. Ei varmaan tee tahallaan, mutta aika törkeeltä tuo katsojan silmään näyttää, eikä varmasti haastateltavallakaan ole paras fiilis tuossa.
:D varmasti markon hyvät ystävät/kaverit, jotka tuntevat hänet, ottavat itseensä jos heitä ei katsota silmiin jossain helkkarin vlog kuvauksissa. Jos jostain kuvattaville tulee huono fiilis niin oma veikkaus olisi lähinnä se ettei heitä ole aikaisemmin kuvattu.
Mut ei siinä ainahan sitä voi parantaa vaikkei mikään ammattitoimittaja olekkaan
Mistä lähtien Breitling on kuulunu noihin "arvokelloihin" mitkä vaan kohottaa arvoaan vuosien saatossa??
Mistä lähtien Breitling on kuulunu noihin "arvokelloihin" mitkä vaan kohottaa arvoaan vuosien saatossa??
Vastaan Maken puolesta sillä on Breitling kädessä ja on muuten perkeleen hienon kellon vaimolta saanut Noi on jo noita arvokelloja mitkä vaa kohottaa arvoa vuosien saatossa. Ei siis mitää perus Tommy Hilfiger meininkiä vaan ihan 4real kunnnon osilla ja kellokoneistolla
Vilkaise huviksesi vaikka nettikaupoista mitä käytetyt Breitlingit maksavat uusiin verrattuina ;) Joku malli saattaa silloin tällöin nostaa arvoaan vuosien saatossa kun muodostuu harrastajien piirissä keräilymalliksi, mutta ihan turha kuvitella että kun ostat uuden Breitlingin niin sen arvo käytettynä nousisi...
Markon pitäis harjoitella tuota haastatteluhommaa vielä aika paljon. Täytyy ainakin näyttää kiinnostuneelta ja katsoa haastateltavaan päin. Ei varmaan tee tahallaan, mutta aika törkeeltä tuo katsojan silmään näyttää, eikä varmasti haastateltavallakaan ole paras fiilis tuossa.
Mikä kello Markolla kädessä?