BB PRO Marko Savolainen

"Vois huhtikuussa ottaa uusiks..."

Ohoh! Melkoinen käsi Raamatulla tehty lupaus. Kyllä nyt pitäisi kerätä väkijoukko talikoineen ja soihtuineen ja lähteä näyttämään Markolle mitä tapahtuu kun syö sanansa.

:david: :david: :david:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TESTOSTERONE NATION | Remember Marko Savolainen? - Page 1
36956-aefac_marko1.jpg
 


Kai Greene. Warreni näytti yllättävän hyvältä myös! Heat tosi vaisu niinkuin aina offilla. Ja ninkuin Palumpo sanoi, niin Ramyn pakara/takareisi akseli vähän pehmeä. Näin tosin oli myös ennen viime kisoja, mutta itse kisassa oli ok.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Marko joskus blogissa kerroit että dietin aikana käsivarret kasvoi 4senttiä? niin paljon niitten mitat oli lähtökohtasesti ja miten on mahdollista että dietillä nii paljon voisi turvota?
 
Näitä lisää! Todella mielenkiintoisia kysymyksiä, joka kiinnostaisivat itseänikin - ainakin monin verroin enemmän kuin turhanpäiväinen roinajankkaus. Ensimmäistä kertaa moneen sivuun postaus, jonka jaksoin lukea loppuun saakka.






Samaa mieltä! Markon fanina luen tätä ketjua, mutta vitut täällä edes markosta oo juttua vaan porukka jauhaa roinasta puhumisesta. Offtopikkia mun mielestä!!
 
Täällä kun modekeppi viuhuu, niin voisiko sen Markolle suunnatun viestini palauttaa ja vaikka siivota siitä sitten sen "asiattoman" osuuden pois?

Kiitos Marko & co. noista videoista. Hyvää tavaraa, toivottavasti jaksatte jatkossakin noita vääntää.
 
Roger.

Marko:

Esimerkiksi treenivideollasi teit monet liikkeet niin, että yksi sarja puhtaasti pienemmällä painolla ja sitten seuraava sarja vähän enemmän repien, luonnollisesti isommilla painoilla. Kirjassakin muistaakseni tuosta puhuit. Tekisitkö yhä tällä metodilla jos treenaisit täysillä, vai tekisitkö kaikki sarjat puhtaammin?

Naturaalibodauksen suhteen puhutaan aina, että pitäisi saada liikutettua isoja romuja, että sitä hormonaalista vastetta tulisi ja tätä kautta saataisiin isoa piffiä. Suositteletko kuitenkin naturaaleille korostetun puhdasta tekemistä, kuten noilla VLOG-videoilla näkyy, vai kehottaisitko ennemmin ottamaan ronskimmalla asenteella? Jos nyt vaikka mietitään kulmasoutua, suositteletko tuota VLOG #25:lla näytettyä kulmasoutua vai enemmän Yates-tyylistä, missä tapahtuu pientä heiluriliikettä?

Tiedän toki että asiat eivät ole niin mustavalkoisia, mutta olisi kiva kuulla miten näkemyksesi näistä asioista on muuttunut vuosien varrella.
 
Yksi juttu mitä jäin miettimään noista Uusitalon videoista, on hauiskäännöissä kyynärpäiden tuonti eteenpäin. Ben Pakulski opettaa videoillaan, että hauiksen huippusupistus tulee, kun kyynärpää on takana, ja mielestäni kun nyt kokeilee, niin eteenpäin tuotunahan syntyy olkapääkannatusta? Pitämällä olkapäät takana olen saanut ihan käytännössäkin paljon paremman tuntuman heikosti hermottuviin hauiksiin. Osaako joku viisaampi sanoa, missä asennossa se huippusupistus nyt näin mekaanisesti oikeasti tapahtuu?
 
coracobrachialis=korppiolkaluulihas jännittyy kynärpään ollessa edessä.tämä sijaitsee osittain hauiksen alla,josta luulen johtuvan tämän "paremman" supistuksen.HUOM! ei ole tieto vain oma visio :)
 
Yksi juttu mitä jäin miettimään noista Uusitalon videoista, on hauiskäännöissä kyynärpäiden tuonti eteenpäin. Ben Pakulski opettaa videoillaan, että hauiksen huippusupistus tulee, kun kyynärpää on takana, ja mielestäni kun nyt kokeilee, niin eteenpäin tuotunahan syntyy olkapääkannatusta? Pitämällä olkapäät takana olen saanut ihan käytännössäkin paljon paremman tuntuman heikosti hermottuviin hauiksiin. Osaako joku viisaampi sanoa, missä asennossa se huippusupistus nyt näin mekaanisesti oikeasti tapahtuu?

Pakulski on oikeassa. Vähän se kyynärpää voi nousta, kun ajattelet olkavarren tuon puolen lihaskompleksin toimintaa. Supinaatio taas tuo paremman supistuksen, koska hauiksen yksi tärkeimmistä tehtävistä, ehkäpä tärkein, on forkun supinaatio ja vastoin yleistä luuloa se ei ole kyynärvarren koukistus. Tuossa suurinta roolia näyttelee brachialis.
 
Pakko muuten sanoa, että ei riitä ihan yksi katselukerta ku yrittää sisäistää nuo maken ja uusitalon videoiden opit

Kokeillut nyt selän ja rinnan treeneissä . Selkätreeniä en muista saaneeni koskaan kohdistumaan siihen osioon(latissimus dorsi ) , mitä Uusitalo videollaan neuvoo. Nyt tuntu . Rinnan kanssa olen ilmeisesti vaistomaisesti mennyt osittain oikein , kun joskus kauan sitten voimanoston maailmanmestari Reijo Kiviranta opasti salillamme mm penkki tekniikkaa . Lavat pidetty siitä lähtien yhdessä , mutta olkapäitten lasku oli se uusi outo muuttuja . Ihan kivasti osu rintaankin . Kokeillaan lisää ja makustellaan .
Hienoja videoita , kiitos niistä herroille :)
 
Pakulski on oikeassa. Vähän se kyynärpää voi nousta, kun ajattelet olkavarren tuon puolen lihaskompleksin toimintaa. Supinaatio taas tuo paremman supistuksen, koska hauiksen yksi tärkeimmistä tehtävistä, ehkäpä tärkein, on forkun supinaatio ja vastoin yleistä luuloa se ei ole kyynärvarren koukistus. Tuossa suurinta roolia näyttelee brachialis.

En ole ikinä saanut mitään tuntumaa drag curlilla. Ehkä Benin kannattaa vaihtaa tyyliä, sillä nimittäin ehkä pienimmät kädet mitä olen pro - bodareilla nähnyt.
 
En ole ikinä saanut mitään tuntumaa drag curlilla. Ehkä Benin kannattaa vaihtaa tyyliä, sillä nimittäin ehkä pienimmät kädet mitä olen pro - bodareilla nähnyt.

Tai sitten jollakulla on vähän paremmat geenit hauiskasvatukseen :) Onhan näitä ollut ennenkin pro ukkoja , joiden kädet ei vaan ole samaa kaliberia muun kropan kanssa .
 
Back
Ylös Bottom