BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se lääkkeistä avaaminen pro ympyröissä kiinnostaisi kovasti. Sinua kun ei ole sopimuksilla vaiennettu hiljaiseksi. Tämä on kerrassaan ainutlaatuinen tilaisuus. Ei taida montaa miestä noissa piireissä olla joka voisi sanoa samaa.
Se voi kuulostaa vieraalta monelle, mutta realismia on se, että suurella osaa junnuista ei ole minkäänlaista käsitystä miten kaukana luonnollisesti saavutettavasta fysiikasta ne bodylehtien tyypilliset kuvat lähes kautaaltaan ovat. Pistäisit omaa näkemystä asian tiimoilta mukaan.

Miten hurjia määriä, minkälaista touhua, mitä jäi käteen ym.. Saattaisi olla monelle nuorelle ja vähän vanhemmallekin silmiä avartava kokemus :david:

Ja ei ole tarkoitus aloittaa mitää roinasta paasaamista vaan ihan reilusti selventää että mitä se vaatii jos tiettyyn fysikkaan tähtää.
K
PS: Aki mukaan!

Kylläpä teitä kiinnostaa tuo dopingki :) Käytetään kaikki mahdollinen joka edes teoriassa kasvattaa lihasta ja käteen jäi hajalla oleva kroppa. Olen noista määristäkin monesti sanonut, että jotkut 80 kg kilpailijat käyttää SM-tasolla samoja määriä, kuin moni ammattilainen, tarkemmin ne joilla on tarpeeksi rahaa. Se, että kuin suuri prosentti noista aineista sisältää sitä mitä pitää ja vielä oikean määrän.
Tulen kyllä puhumaan näistä asioista se on luvattu.
 
Kylläpä teitä kiinnostaa tuo dopingki :) Käytetään kaikki mahdollinen joka edes teoriassa kasvattaa lihasta ja käteen jäi hajalla oleva kroppa. Olen noista määristäkin monesti sanonut, että jotkut 80 kg kilpailijat käyttää SM-tasolla samoja määriä, kuin moni ammattilainen, tarkemmin ne joilla on tarpeeksi rahaa. Se, että kuin suuri prosentti noista aineista sisältää sitä mitä pitää ja vielä oikean määrän.
Tulen kyllä puhumaan näistä asioista se on luvattu.

Olisi mukava kuulla myös mietteitä miten ja millä tavoin lääkkeet eroo nykyaikana sinun ajastasi?
Entäpä tämä Big Ramy. Huhutaan[kateellisten toimestako?] että miehen taustalla olisi paikallisia sheikkejä mahdollistamassa "pharmaceutical grade" lääkkeet. Onko Ramyllä jotain uutta ja hienoa käytössään?
Mitä mieltä olet ko miehen nopean kehityksen mahdollistavista seikoista ylipäätänsä - Geneettinen lottovoitto vain?
 
Ei kyllä uskois Mannisesta niitä juttuja mitä täälläkin on kuultu näitten videoiden perusteella. Vaikuttais olevan ihan asiallinen kaveri.
 
Nyt tuli tuossa hiilari jaksossa ristiriitaista tietoa Waxy Maizesta verrattuna Hulkin hiilarioppaaseen Hulkin hiilariopas treenaajille | Fast Sports Nutrition Manninen sanoo tuotteen olevan lähes identtinen Vitargon kanssa, vaikka glykeeminen vaikutus ei kyllä ole lähelläkään Vitargoa. Omituista dissausta muutenkin Vitargoa kohtaan - ei kuulemma tuotteen sisältö vastaa tuotetta (lähde??) ja on niin perkuleen kallista, vaikka samaan syssyyn sanotaan Manniselta tulevan lähes vastaava tuote samanlaisella hinnalla varustettuna? :D Sen verran kotiin päin vetää kyllä Mannisen porukka näissä infovideoissaan, että huh.
 
Se lääkkeistä avaaminen pro ympyröissä kiinnostaisi kovasti. Sinua kun ei ole sopimuksilla vaiennettu hiljaiseksi. Tämä on kerrassaan ainutlaatuinen tilaisuus. Ei taida montaa miestä noissa piireissä olla joka voisi sanoa samaa.
Se voi kuulostaa vieraalta monelle, mutta realismia on se, että suurella osaa junnuista ei ole minkäänlaista käsitystä miten kaukana luonnollisesti saavutettavasta fysiikasta ne bodylehtien tyypilliset kuvat lähes kautaaltaan ovat. Pistäisit omaa näkemystä asian tiimoilta mukaan.

Miten hurjia määriä, minkälaista touhua, mitä jäi käteen ym.. Saattaisi olla monelle nuorelle ja vähän vanhemmallekin silmiä avartava kokemus :david:

Ja ei ole tarkoitus aloittaa mitää roinasta paasaamista vaan ihan reilusti selventää että mitä se vaatii jos tiettyyn fysikkaan tähtää.

PS: Aki mukaan!

Kylläpä teitä kiinnostaa tuo dopingki :) Käytetään kaikki mahdollinen joka edes teoriassa kasvattaa lihasta ja käteen jäi hajalla oleva kroppa. Olen noista määristäkin monesti sanonut, että jotkut 80 kg kilpailijat käyttää SM-tasolla samoja määriä, kuin moni ammattilainen, tarkemmin ne joilla on tarpeeksi rahaa. Se, että kuin suuri prosentti noista aineista sisältää sitä mitä pitää ja vielä oikean määrän.
Tulen kyllä puhumaan näistä asioista se on luvattu.

Yhdyn tähän. Olis mahtavaa kuulla ammattilaisen kertomuksia/näkemystä just siitä, miten paljon alan mediassa vääristellään kehityksen saavuttamista, ihan just jossain "uuden" heraproteiinin mainoksessa, jossa joku tosi timmi kaveri (mutta ei natu). Ja ylipäätänsä siitä, miten paljon jo pelkästään Suomen kisoissa voi douppaus olla yleistä... Mielenkiintosta siksi, kun näkee miten paljon toiset ovat valmiita uhraamaan unelmakroppansa eteen kun kaikki ei välttämättä ole ihan sitä miltä näyttää (eikä siis sen takia, että haukkuis ja tuomitsis nää kaverit).
 
Nyt tuli tuossa hiilari jaksossa ristiriitaista tietoa Waxy Maizesta verrattuna Hulkin hiilarioppaaseen Hulkin hiilariopas treenaajille | Fast Sports Nutrition Manninen sanoo tuotteen olevan lähes identtinen Vitargon kanssa, vaikka glykeeminen vaikutus ei kyllä ole lähelläkään Vitargoa. Omituista dissausta muutenkin Vitargoa kohtaan - ei kuulemma tuotteen sisältö vastaa tuotetta (lähde??) ja on niin perkuleen kallista, vaikka samaan syssyyn sanotaan Manniselta tulevan lähes vastaava tuote samanlaisella hinnalla varustettuna? :D Sen verran kotiin päin vetää kyllä Mannisen porukka näissä infovideoissaan, että huh.
.

2,5 kg/ 40-45€ =900g/30€ ?
 
Fitnesstukulla maksaa ihan alkuperäinen Vitargo 44,90€/2kg, eli 22,45 € per kilo.

EDIT. Ja tuo hinta nyt sikseen, siitä on jo niin paljon väännetty. Ihmetys kohdistuu tuohon väitteeseen, ettei sisältö vastaisi tuotetta. Olen ennenkin kuullut Mannisen levittävän vastaavanlaisia perättömiä väitteitä kilpailijoiden tuotteista. Ja Waxy Maize ei todellakaan vastaa Vitargoa kuten Anssi videolla väittää.
 
Fitnesstukulla maksaa ihan alkuperäinen Vitargo 44,90€/2kg, eli 22,45 € per kilo.

EDIT. Ja tuo hinta nyt sikseen, siitä on jo niin paljon väännetty. Ihmetys kohdistuu tuohon väitteeseen, ettei sisältö vastaisi tuotetta. Olen ennenkin kuullut Mannisen levittävän vastaavanlaisia perättömiä väitteitä kilpailijoiden tuotteista. Ja Waxy Maize ei todellakaan vastaa Vitargoa kuten Anssi videolla väittää.

Miksi te ette ikinä laita mitään perusteluja mukaan väitteisiinne? En ole kenenkään puolella, mutta voisin väittää hieman että Anssi on tutkinut asioita jo silloin kun suurin osa meistäkään on syntynyt. Joten perusteluja nyt mukaan esim. noille boldatuille, koska kiinnostaa. :)
 
eikös anssi sanonut vitargon sisällöstä muutenkin jotakuinkin näin: vitargon nykyinen koostumus ei vastaa oikeastaan ollenkaan koostumusta jolla on tehty kaikki vitargoa koskevat tutkimukset.

Eikä niinkuin ylempänä sanottiin että "vitargo ei ole samaa tavaraa kuin tuoteselosteessa" miten voi mennä kuullunymmärtäminen joillakin noin vituiksi? Come on kaverit tsempatkaa nyt edes vähän...
 
Useasti olen miettinyt tilata Mannisen tuotteita, mutta aina olen pidättäytynyt herran taustan tuntien. Ihan periaatteesta en halua tukea henkilöä, joka lappaa sontaa muiden niskaan ja videostakin huomasi kokoajan, että himaanpäin vedetään tota lisäravinne vertailua.
 
videostakin huomasi kokoajan, että himaanpäin vedetään tota lisäravinne vertailua.

No minkä ihmeen takia ei tekisi näin? En mä usko, että säkään suosisit Massin omistajana enemmän Fastin tuotteita ja videossa kehuisi niitä paremmiksi? :D

Itse aiheeseen.

Oletteko muuten tajunneet, että jos Fastin kannattajia olette niin tossa Fastin Sports Drinkissä on vitargoa mukana myös. Maksaiskohan 10€ se vajaa puolenkilon purkki. Parikymppiä kilo. Ei toki puhdasta vitargoa, mutta varmasti riittävä määrä sitäkin siinä.
 
No minkä ihmeen takia ei tekisi näin? En mä usko, että säkään suosisit Massin omistajana enemmän Fastin tuotteita ja videossa kehuisi niitä paremmiksi? :D

Itse aiheeseen.

Oletteko muuten tajunneet, että jos Fastin kannattajia olette niin tossa Fastin Sports Drinkissä on vitargoa mukana myös. Maksaiskohan 10€ se vajaa puolenkilon purkki. Parikymppiä kilo. Ei toki puhdasta vitargoa, mutta varmasti riittävä määrä sitäkin siinä.


Koska videon nimi on tiede vs käytäntö. Tieteen kuuluu olla puoluueetonta!!! BTW en ole fastin kannattaja, heitä en kyllä ``vihaakkaan´´ samallalailla, mutta en ole heiltäkää mitään ostanut yhtä kreatiinipurkkia lukuunottamatta.
 
Sit pitää vaihtaa otsikkoa tai haastateltavaa ukkoa. Jokainen tervejärkinen ymmärtää kyllä, että lisäravinnefirman TJ kyllä puffaa omia tuotteitaan. Ei siinä nyt ole mitään ihmeelllistä.

Anssin tietämys lisäravinteista on varmasti tämän maan kärkikastissa.
 
Omituista dissausta muutenkin Vitargoa kohtaan - ei kuulemma tuotteen sisältö vastaa tuotetta (lähde??) ja on niin perkuleen kallista, vaikka samaan syssyyn sanotaan Manniselta tulevan lähes vastaava tuote samanlaisella hinnalla varustettuna? :D Sen verran kotiin päin vetää kyllä Mannisen porukka näissä infovideoissaan, että huh.

Tämä kyllä nauratti itseäkin. :D

Boldaus oma.
 
Marko hyvä, vertasit riisikakkujen olevan malton kanssa sama asia. Mistä tämä juttu on peräisin? Oliko kyse aivan puhtaasta mutu-tuntumasta?

Riisikakuissa yleensä ainesosina täysjyväriisiä ja suolaa. Täysjyväriisi = malto!? Nyt en Marko tajua.
 
Marko hyvä, vertasit riisikakkujen olevan malton kanssa sama asia. Mistä tämä juttu on peräisin? Oliko kyse aivan puhtaasta mutu-tuntumasta?

Riisikakuissa yleensä ainesosina täysjyväriisiä ja suolaa. Täysjyväriisi = malto!? Nyt en Marko tajua.

Hahaha

Meinasin tähän ruveta vastaamaan, että no maltodekstriini on tärkkelystä maissista niin ei kai siinä ole suurta eroa ole jos se on kakun muodossa.
Sitten tajusin, että vittu mä olen

katso liitettä 113594

Riisi ja maissi ei nyt ole ihan samasta varresta poimittua.
 
Back
Ylös Bottom