BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutamia sivuja sitten...
En nyt haluaisi olla ilonpilaaja mutta varmaan testaatte labrassa noiden osmolaliteetin ja glukoosipolymeerien koon? Jos osmolaliteetti samaa luokkaa ja polymeeri OsmoPuressa yhtä isoa kuin Vitargossa niin nuot ovat jo kaksi asiaa mitkä saavat ihmiset uskomaan osmon olevan lähes yhtä hyvä.
Täys labratesti ehkä vakuuttaa ihmisiä, mutulla ei nyt kyllä pitkälle Manninen pötki, sen verran typerääkin juttua siltä tullut.

Ja nyt...
Laittakaa niitä kysymyksiä ja vaativaa niissä perusteluja, niin ei tarvitse jälkikäteen puida näitä juttuja. Me ei heitellä mitään juttuja joissa ei olisi jotain perää.

Kun ei viitsisi monesti samasta asiasta huomauttaa...

Kävi kuten arvelinkin, mutulla ei taaskaan jyrätty...
 
Muutamia sivuja sitten...


Ja nyt...


Kun ei viitsisi monesti samasta asiasta huomauttaa...

Kävi kuten arvelinkin, mutulla ei taaskaan jyrätty...

Sehän on lähes yhtä hyvä ja minun mielestä paljon parempi kuin Vitargo. Kumpaakin saan ilmaiseksi ja Osmoa menee edelleen. Ja moni muukin on huomannut saman asian, ettei järkeä maksaa 25 €/900 g. Ja ensimmäinen minun mututesti oli joskus -97 malto vs Vitargo ja maltossa pysyttiin. Suht hyvin tuloksin vielä.
 
Useasti olen miettinyt tilata Mannisen tuotteita, mutta aina olen pidättäytynyt herran taustan tuntien. Ihan periaatteesta en halua tukea henkilöä, joka lappaa sontaa muiden niskaan ja videostakin huomasi kokoajan, että himaanpäin vedetään tota lisäravinne vertailua.

Tottakai jokainen markkinoi omia tuotteitaan ja se on täysin ymmärrettävää, onhan täälläkin Fast only... Ja kyllähän sitä savea lentää näissä piireissä aina ristiin, siitä ei pääse koskaan.
 
Ihme ylipäätään että Marko jaksaa täällä pakkotoistolla enää kirjoitella kun taso on suomi24. Eipä ihme ettei mentulat eikä muutkaan paljoa täällä kirjottele. Ensin kysytään ammattilaisen neuvoa, jos ei se miellytä niin auotaan päätä sitten.
 
Ihme ylipäätään että Marko jaksaa täällä pakkotoistolla enää kirjoitella kun taso on suomi24. Eipä ihme ettei mentulat eikä muutkaan paljoa täällä kirjottele. Ensin kysytään ammattilaisen neuvoa, jos ei se miellytä niin auotaan päätä sitten.
Väärin. Pakkotoisto on vaan täynnä niin raudankovia ammattilaisia kehonrakennuksen saralta ettei paljoo mentuloilla ja muilla amatööreillä oo sanottavaa :david:
 
Positiivista palautetta vaihteeksi...

Hyvää settiä pukkaa Manssi ja Savomake! Eksyin noiden videoiden kautta mannisen verkkokauppaan, ja sittenhän sieltä tulikin tilaus tehtyä :)
Aina olin itsekin pitänyt aivan överihintaisina noita tuotteita, mutta esim. tuo Whey Overdrive 2 paljastuikin yllättävän halvaksi (17,78e/kg) ja kuitenkin perus konsentraattiin verrattuna paljon parempaa!
 
Hyvää settiä pukkaa Manssi ja Savomake! Eksyin noiden videoiden kautta mannisen verkkokauppaan, ja sittenhän sieltä tulikin tilaus tehtyä :)
Aina olin itsekin pitänyt aivan överihintaisina noita tuotteita, mutta esim. tuo Whey Overdrive 2 paljastuikin yllättävän halvaksi (17,78e/kg) ja kuitenkin perus konsentraattiin verrattuna paljon parempaa!

Kiitos palautteesta ja tilauksesta :)
 
itse vaihdoin kanssa fastin ylihintaiset aminot mannisen EAA valmisteeseen eikä ole tarvinut katua=)
 
Miksi vaihtaa Fastista Manniseen kun voi suoraan vaihtaa siihen halvimpaan eli Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopin EAA :)
 
Miksi vaihtaa Fastista Manniseen kun voi suoraan vaihtaa siihen halvimpaan eli Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopin EAA :)

six koska mannisessa on mukana sitrulliinimalaattia ja tuossa sinun tuotteessa ei=)se on ihan hyvä lisä treenin aikana;)
 
Hyvää settiä pukkaa Manssi ja Savomake! Eksyin noiden videoiden kautta mannisen verkkokauppaan, ja sittenhän sieltä tulikin tilaus tehtyä :)
Aina olin itsekin pitänyt aivan överihintaisina noita tuotteita, mutta esim. tuo Whey Overdrive 2 paljastuikin yllättävän halvaksi (17,78e/kg) ja kuitenkin perus konsentraattiin verrattuna paljon parempaa!

Ihan mielenkiinnosta, miten olit tullut siihen tulokseen, että ne on ylihintaisia? Ilmeisesti et ainakaan hintoja katsomalla?
 
Vertaamalla halvimpiin vastaaviin tuotteisiin :)

Jep. Pussin koolla saadaan uunotettua asiakkaita myös ihan hyvin, esim. Fastin Hera80 19.90e/600g tekee kilohinnaksi vaatimattomat 33,10e. Monet tuijottavat vaan absoluuttista hintaa ja siten päätyvät tuplasti kalliimpaan tuotteeseen.
 
Jep. Pussin koolla saadaan uunotettua asiakkaita myös ihan hyvin, esim. Fastin Hera80 19.90e/600g tekee kilohinnaksi vaatimattomat 33,10e. Monet tuijottavat vaan absoluuttista hintaa ja siten päätyvät tuplasti kalliimpaan tuotteeseen.

Puhuin halvimmista vastaavista tuotteista, en kalleimmista. Kyllähän heraakin saa lähemmäs 12€/kg jos haluaa halvinta mahdollista.
 
Back
Ylös Bottom