Anssi ainakin itse sanonut että Osmopure vastaa Vitargoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anssi ainakin itse sanonut että Osmopure vastaa Vitargoa.
Itsestä ainakin tuntuu että Osmopure = malto. Eli samanlailla menee pakki sekaisin reenin aikana isommissa määrissä ja tuntuu jäävän vatsalaukkuun kummittelemaan. Purkin kyljessä lukee ainososat: glukoosipolymeereja, joka on täysin sama kuin Malto. Eli scämmiä näyttää olevan koko tuote...
Voisko sanoa että jos pakko jotain vetää niin, jos pakki kestää vetää sitä maltoa ja jos pätäkkää löytyy niin vitargoa myllyyn..Sama juttu mulla, ei ollut huomattavaa eroa maltoon. Ehkä se on vähän parempaa kuin malto, mutta ei missään nimessä ainakaan oman kokemukseni perusteella lähelläkään vitargoa.
Voisko sanoa että jos pakko jotain vetää niin, jos pakki kestää vetää sitä maltoa ja jos pätäkkää löytyy niin vitargoa myllyyn..
Millasia lisäravinteita Marko käytit noina huippuvuosinas?
Itsestä ainakin tuntuu että Osmopure = malto. Eli samanlailla menee pakki sekaisin reenin aikana isommissa määrissä ja tuntuu jäävän vatsalaukkuun kummittelemaan. Purkin kyljessä lukee ainososat: glukoosipolymeereja, joka on täysin sama kuin Malto. Eli scämmiä näyttää olevan koko tuote...
Siellä on taas asiantuntija liikkeellä. Kerrotaan tästäkin blogissa. Osmo sijoittuu malton ja Vitargon väliin näin karkeasti sanottuna. Olen vetänyt kaikkea Vitargosta maltoon varmaan satoja kiloja. Ei mitään eroa millään, muutakuin hinta.
Mitenkä usein ja kovaa reenaat nykyään?
Voi helvata mitä kaljamahoja tuossa Aleksi.T:n linkkaamassa videossa. Ei noista kisakuvista aina tajuakaan minkä näköistä tuo sitten oikeasti on.
Oliskohan totuus OsmoPure=Waxy Maizeä
Ei nuo enää kovin esteettisiltä näytä, elleivät jatkuvasti vedä vatsaansa sisään. Varmaan aika rankkaa lavalla pitää tuollaisia röllyköitä kurissa, ja eipä niitä kaikki jaksakaan pitää kurissa.Voi helvata mitä kaljamahoja tuossa Aleksi.T:n linkkaamassa videossa. Ei noista kisakuvista aina tajuakaan minkä näköistä tuo sitten oikeasti on.