BB PRO Marko Savolainen

Ihan kuulkaa samanlaisia röllyköitä niitä näkyy SM-kisoissa backstagella. Mullakin oli kunnon GH-gutti vaikka tankkaus oli tosi maltillinen. Ei tarvihe syödä kun pari ateriaa hiilareita niin vatsa on kimmokas ja pömpöllä jos on ollut tarpeeks kauan vähäkalorisella dieetillä. Mikrolaxi auttaa jonkun verran. Lavalla se pakki on vaan pidettävä koko ajan jännityksessä ja vedettävä vähän sisään, ettei se näy ulospäin. Kokeilkaas ite. :)

Joo, GH-gutti on keksitty juttu. Hiilarihan sen aiheuttaa...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, GH-gutti on keksitty juttu. Hiilarihan sen aiheuttaa...

Tottakai se GH-gutti on yksi suurimpia pömppöön vaikuttavia asioita pro-ukkojen keskuudessa, mutta syö sitä hiilaria niin tiedät miten se pistää mahan pömpöllee jo naturaalinakin saatika sitten ihan amatööritason SM-kehonrakentajien keskuudessa.. Tuskin ne niin paljoa iskevät kasvua ja insua koneeseen toisinkuin jenkkilässä ammattilaiset. Jos sulla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta ja pelkkää netistä luettua "tietoa" haalit niin en lähtis kommentoimaan itsestään selviä asioita hieman vittuilevalla äänensävyllä. :) Jos sulla on pelkästään horkat tehnyt pömppömahan ja oot ketoosimiehiä, niin sitten uskon sua. Kuvia?
 
Ihan kuulkaa samanlaisia röllyköitä niitä näkyy SM-kisoissa backstagella. Mullakin oli kunnon GH-gutti vaikka tankkaus oli tosi maltillinen. Ei tarvihe syödä kun pari ateriaa hiilareita niin vatsa on kimmokas ja pömpöllä jos on ollut tarpeeks kauan vähäkalorisella dieetillä. Mikrolaxi auttaa jonkun verran. Lavalla se pakki on vaan pidettävä koko ajan jännityksessä ja vedettävä vähän sisään, ettei se näy ulospäin. Kokeilkaas ite. :)

Miten tää kuulostaa melko erikoiselta. En oo ite kisannu, mut sellanen vahva mutu, et jos sul on ruuat mahassa ku oot lavalla ni joku on menny perseelleen.
 
Tottakai se GH-gutti on yksi suurimpia pömppöön vaikuttavia asioita pro-ukkojen keskuudessa, mutta syö sitä hiilaria niin tiedät miten se pistää mahan pömpöllee jo naturaalinakin saatika sitten ihan amatööritason SM-kehonrakentajien keskuudessa.. Tuskin ne niin paljoa iskevät kasvua ja insua koneeseen toisinkuin jenkkilässä ammattilaiset. Jos sulla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta ja pelkkää netistä luettua "tietoa" haalit niin en lähtis kommentoimaan itsestään selviä asioita hieman vittuilevalla äänensävyllä. :) Jos sulla on pelkästään horkat tehnyt pömppömahan ja oot ketoosimiehiä, niin sitten uskon sua. Kuvia?

Miten tuo tankkaus oli "arskan aikaan" hoidettu, kun tuolloin oli vyötärölinjat olivat ainakin yleisesti ottaen huomattavasti kapeampia kuin nykyään? Vai jätettiinkö vaan kokonaan tekemättä?
 
^ tota määkin aloin miettimään. Aika täyttä paskaahan toi hiilarihöpötys nyt taas oli. Ihme puolustelua laajentuneista ja sairaista sisäelimistä.
Ja joo, totta vitussa se maha kasvaa kun siellä on ruokaa. mut nyt taas oikeesti........
 
Sen verran otettava kantaa tähän, että sitoohan se hiilari nestettä ja yksilölliset erot on huomattavia - itse naturaalitreenarina voin sanoa, että ei tarvitse kuin vilkaista hiilareihin päin, niin johan keskivartalossa turvottaa, minnekään muualle ei. Anabolic dietillä sai hyvin kyllä turvotukset pois. Mitä tulee näihin mömmöihin, niistä ei ole kokemusta eivätkä ole koskaan kiinnostaneet.
 
Sen verran otettava kantaa tähän, että sitoohan se hiilari nestettä ja yksilölliset erot on huomattavia - itse naturaalitreenarina voin sanoa, että ei tarvitse kuin vilkaista hiilareihin päin, niin johan keskivartalossa turvottaa, minnekään muualle ei. Anabolic dietillä sai hyvin kyllä turvotukset pois. Mitä tulee näihin mömmöihin, niistä ei ole kokemusta eivätkä ole koskaan kiinnostaneet.
Dieetillä nimenomaan kunnon hiilaritankkaus vie turvotukset pois, jos kärsii "water retentionista" eli vettä on ihon ja lihaksen välillä, sellanen nestepöhö. Kunnon hiilaritankkaus imee nimenomaan sen nesteen ihon välistä lihakseen ja seuraavana päivänä onkin todella rapsakka kunto. Kutsutaan myös nimellä carb refeed.
 
Miten tuo tankkaus oli "arskan aikaan" hoidettu, kun tuolloin oli vyötärölinjat olivat ainakin yleisesti ottaen huomattavasti kapeampia kuin nykyään? Vai jätettiinkö vaan kokonaan tekemättä?

Tuskinpa ne hirveästi ovat tankkailleet ennen vanhaan - eikä ne pro ukot nykyisinkään suurin osa tee mitään viimeistelyjä kun ovat sen verran kovassa kunnossa jo valmiiksi. Osa kyllä ja se näkyy sitten lavalla em. asioina.
 
Dieetillä nimenomaan kunnon hiilaritankkaus vie turvotukset pois, jos kärsii "water retentionista" eli vettä on ihon ja lihaksen välillä, sellanen nestepöhö. Kunnon hiilaritankkaus imee nimenomaan sen nesteen ihon välistä lihakseen ja seuraavana päivänä onkin todella rapsakka kunto. Kutsutaan myös nimellä carb refeed.

Olen tästäkin kuullut, itse on vaan niin carb sensitive, että homma menee mulla näinpäin. En diettää mihinkään kisoihin. Anabolic dietillä hiilaritankkaus aiheutti hirveän turvotuksen pakkiin, sitten treenaamalla sai sitä pois, kunnes taas tankattiin..
 
Arska ainakin kirjoissa ilmoittaa että kisapaino saavutettiin jo viikkoa ennen ja normiruoalla pidettiin sitten siinä. Löytyy kuviakin jossa Columbun kanssa syövät pizzaa lavan takana ja käyttivät tätä vastustajan ulospsyykkaamiseen. Tankkausta jollaisena se nykyisin tunnetaan, ei tehty.
Olikohan näin että George Farah suosittelee samanlaista lähestymistapaa...
 
Eli tunnut asiasta tietävän enemmän? Ja olen ilmeisesti ihan hakoteillä? Eli se on siis nimenmaan hyvä juttu, et sulla on ne safkat siellä mahassa turvottamassa, kun olet lavalla?

nythän olikin puhe että mahat pömpöttää pumppihuoneessa, lavalla pakit kunnossa. ja varmasti osasyynä juurikin tämä tankkaus
 
Eli tunnut asiasta tietävän enemmän? Ja olen ilmeisesti ihan hakoteillä? Eli se on siis nimenmaan hyvä juttu, et sulla on ne safkat siellä mahassa turvottamassa, kun olet lavalla?
Mikä sulla on edes pointti koko tässä jutussa? En väitä tietäväni asiasta enempää, mutta voin tiivistää oman näkemykseni asiata sinulle:
1) puhuttiin takahuonemahoista eikä lavamahoista
2) on varmaan aika itsestäänselvää, että jos maha menee tankkauksesta täysin tukkoon niin se ei näytä lavalla kovin hyvältä
3) sanoit alunperin, että kehonrakentajilla ole ruokaa mahassa silloin kun he ovat lavalla. Tätä taas minä epäilen kovasti.
4) kukaan ei ole kieltänyt gh-guttien olemassaoloa
:piis:
 
"Mitähän Markolle kuuluu..."
--> Pakkis auki
GH Gut. Sääpäs. Määpäs. Hiilarimaha. Ei mulla vaan.

Marko_Savolainen_011-1.jpg
 
Back
Ylös Bottom