painos
Banned
en muista robsuksi sanottiin bodauslehdessä,liekkö tuolla niin väliä kun ei ole kisannut vuosiin enää,raskaassa oli.Kukas Robert se olikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en muista robsuksi sanottiin bodauslehdessä,liekkö tuolla niin väliä kun ei ole kisannut vuosiin enää,raskaassa oli.Kukas Robert se olikaan?
En seuraile blogeja, joten mistä minä tiedän mikä niiden tarkoitus on? Eikö niiden tarkoitus ole myös olla kiinnostavia? Mielestäni tuossa synthol-videossa ei ollut mitään kiinostavaa/hienoa/yms., siksi kysyin mikä sen pointti oli. Eli Kysyin ihan validin kysymyksen, miksi sitä pitää alkaa nälvimään?Kertoa kuulumisista ja tekemisistään sekä saada keskustelua aikaiseksi. Eli juuri sitä mitä varten blogeja pidetään ja mistä hänelle maksetaan.
Tuosta kommentistasi on taas vaikea pointtia löytää
En seuraile blogeja, joten mistä minä tiedän mikä niiden tarkoitus on? Eikö niiden tarkoitus ole myös olla kiinnostavia? Mielestäni tuossa synthol-videossa ei ollut mitään kiinostavaa/hienoa/yms., siksi kysyin mikä sen pointti oli. Eli Kysyin ihan validin kysymyksen, miksi sitä pitää alkaa nälvimään?
En seuraile blogeja, joten mistä minä tiedän mikä niiden tarkoitus on? Eikö niiden tarkoitus ole myös olla kiinnostavia? Mielestäni tuossa synthol-videossa ei ollut mitään kiinostavaa/hienoa/yms., siksi kysyin mikä sen pointti oli. Eli Kysyin ihan validin kysymyksen, miksi sitä pitää alkaa nälvimään?
En seuraile blogeja, joten mistä minä tiedän mikä niiden tarkoitus on? Eikö niiden tarkoitus ole myös olla kiinnostavia?
Tuossa on taas hyvä esimerkki miksi en suostu treenaamaan WFC:llä. Mörkö-Kille ja Estetiikka-Elina kävelee ojennuslaitteeseen ja sanoo, että meillä oli kesken. Mistä sitä voi kukaan tietää, että minkälaista giantti-settiä sitä taas tänään suhataan? Minä olisin ihan normaalisti tehnyt sarjan loppuun, enkä singahtanut karkuun laitteesta.
PS. En kritisoi treenimetodia.
Tuossa on taas hyvä esimerkki miksi en suostu treenaamaan WFC:llä. Mörkö-Kille ja Estetiikka-Elina kävelee ojennuslaitteeseen ja sanoo, että meillä oli kesken. Mistä sitä voi kukaan tietää, että minkälaista giantti-settiä sitä taas tänään suhataan? Minä olisin ihan normaalisti tehnyt sarjan loppuun, enkä singahtanut karkuun laitteesta.
PS. En kritisoi treenimetodia.
Missä videon kohdassa noin kävi?
Minkä verran Marko suosittelet suolan käyttöä henkilön koon perusteella niinsanotusti nyrkkisääntönä? Paljon olen koittanut pähkäillä sitä, ja etsinyt tietoa, mutta kunnon järkevää kaavaa tai tapaa en ole saanut iskostettua päähäni. Omat statsini on 163cm/81kg rasvat varmaan about 16-18%. Treenityyli siis on puhtaasti totinen bodaustyyli ja treenikertoja viikossa 5 ja treenivuosia takana 10. Ja mistä kohteista suola olisi hyvä lisätä? merisuola? miten sitten tuo perus pöytä suola? Ja vielä, että mihin ajankohtiin suolan käyttö päivässä olisi järkevintä sijoittaa? Kiitos jo etukäteen paljon muutenkin koko treadista ja tiedosta mitä olet täällä minulle ja muille jakanut!
Kuuntelin monesti ja olen silti kuulevinani että kille sanoo "saako tehä välissä".
Ole salikyylä ja avaa suusi
Itseäni salilla ärsyttää ne, jotka vain singahtavat siihen laitteeseen, jossa juuri olit ja ovat tuppisuina kyselemättä/sanomatta mitään.