Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sitten kun käytte Kotipohjan kanssa jalkoja veivaamassa niin videoitte sitten joka ikisen sekunnin! :D
Mitkä oli sulla fiilikset jalkajumpasta markon kanssa? Pahoinvointia lukuunottamatta :D kauan kesti domssit? :hyvä:Loppuu se velliperseily Pekallakin! :D
Mitkä oli sulla fiilikset jalkajumpasta markon kanssa? Pahoinvointia lukuunottamatta :D kauan kesti domssit? :hyvä:
Luulin sinua toiseksi. My bad pitäis laittaa vissii nukkumaaEn kyllä valitettavasti ole koskaan Markon kanssa jalkoja päässyt treenaamaan, mutta olkapäät ja kädet kun kerran veivattiin niin viikko taisi mennä melkein ennen kun oli lihaskivut hävinneet, vaikka treenaan kyllä suhteellisen kovaa mielestäni yksinkin. Taisit saada hiukan väärän käsityksen tuosta kirjoitusasustani.
Onko ollut SUPERMASSA mitenkä vaikeaa yhdistää kilpailuihin riittävän vahva roinaus ja parisuhde keskenään?
Entäpä onko ikinä ollut ns. roidragesta riesaksi saakka haittaa?
Treeni lisää luontaista teston eritystä. Tällöin voisi kuvitella että jos on ylipäätään ongelmia juomisen kanssa, voisi bodari olla teoriassa agressiivisempi. Toinen seikka on että viinan vaikutus elimistöön muuttuu iän myötä. Jollekin se ei enää vain sovi tietyn iän jälkeen: jos oli leppoisa kakskymppisenä, voipi olla pahansuopaisempi vanhempana.Roidrage on niin ns. urbaani legenda. Kusipää on kusipää kännissä ja lihaksilla. Jos kovat androgeenit aiheittaisi raivokohtauksia, olisi teini-ikäiset pojat täysiä mielipuolia järjestäen. Silloin meinaan on kovemman tason luontaiset kuurit päällä, lihasmassa tuplaantuu muutamassa vuodessa vaikka ei edes treenaa. Sitä kovempaa kuuria ei pysty toteuttamaan edes nykylääketieteellä. Ja jos silloin ei pää flippaa, niin ei se kyllä terveellä päällä varustetulla flippaa rojuillakaan.
"Mä en oo sellainen tyttö joka pistää ekoilla treffeillä" No vitsillä;)
Roidrage on niin ns. urbaani legenda. Kusipää on kusipää kännissä ja lihaksilla. Jos kovat androgeenit aiheittaisi raivokohtauksia, olisi teini-ikäiset pojat täysiä mielipuolia järjestäen. Silloin meinaan on kovemman tason luontaiset kuurit päällä, lihasmassa tuplaantuu muutamassa vuodessa vaikka ei edes treenaa. Sitä kovempaa kuuria ei pysty toteuttamaan edes nykylääketieteellä. Ja jos silloin ei pää flippaa, niin ei se kyllä terveellä päällä varustetulla flippaa rojuillakaan.
Noinhan se on, itse kukin on/oli teini-iässä enemmän tai vähemmän sekaisin. Hieman huono vertaus Mikeltä.Eikös teini-ikäiset olekin vähän mielipuolia? Tovi sitten luin artikkelin, jossa verrattiin teini-ikäisyyttä eräänlaiseen aivovauriotilaan
Noinhan se on, itse kukin on/oli teini-iässä enemmän tai vähemmän sekaisin. Hieman huono vertaus Mikeltä.
Mitä muistelen omaa teini-ikääni, niin ne aikuisena fiksut ja hyvin käyttäytyvät olivat sekaisin teininä. Itsekin olin teininä sekaisin, enkä ole koskaan agressiivinen edes humaltuneena aikuisiässä. Tietty siihen teini-iän kapinointiin voi vaikuttaa muutkin asiat kuin ne hormoonit?Sehan oli aivan taydellinen vertaus. Jotkut on teini-ikaisena sekaisin, toiset ei. Vaikka on samat hormonit koneessa. Sama keinotekoisten hormonien kanssa.
Itse olin leppoisa teinina ja leppoisa nyt. Eikos niilla hormoneilla pitany menna sekaisin? Jotenkin missasin sen.Mitä muistelen omaa teini-ikääni, niin ne aikuisena fiksut ja hyvin käyttäytyvät olivat sekaisin teininä. Itsekin olin teininä sekaisin, enkä ole koskaan agressiivinen edes humaltuneena aikuisiässä. Tietty siihen teini-iän kapinointiin voi vaikuttaa muutkin asiat kuin ne hormoonit?
Mutta eikö näistä asioista vois puhua laajemminkin avoimesti. Tuskin Markokaan kuitenkaan aktiiviaikana näitä samoja blogijuttuja ois kirjoitellut? Yhteistyökumppanit ja iso poika KP sanoisi että hys hys.