BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ääniraidassa ei mitään ongelmaa kun kuuntelee viritinvahvistimen läpi kajareilla. Jollain läppärin tms. omilla voi olla toinen juttu.

Nii no äänenlaatu sinänsä ei oo huono mut onhan toi aika hiljasella. Mikit ilmeisesti jossain aika kaukana kun kaikuuki tollai tai ilmeisesti kameran mikki käytössä.
 
Läppäri-hdmi-denon avr-3312-genelec 8030a ja ihan hyvin kuuluu. Ei kai tämä nyt mitään reference tason 24bit/192khz studio master flac/sacd/blu ray audiota tarvitse ollakaan.
 
Läppärillä ei saa mitään selvää äänestä vaikka muista youtube videoista äänet kuuluu selvästi. Kuulokkeet täytyi laittaa ja silloinkin äänet täysille niin sai jotain selvää. Muuten tosihyvä juttu nämä vlog-vieraat.
 
Mulla ainakin viimeisimmässä videossa oli äänenlaatu kohdillaan, ehkä vähän hiljainen vain. Aiemmissa videoissa äänenlaatu tosiaan oli surkea.
 
Ei ole kyllä mitään kehumista äänenlaadussa kuulokevahvistimen ja 400en kuulokkeiden kautta kuunneltuna.
Meikällä käytössä Galaxyn mukana tulleet kuulokket. Ei ropleemia.

Kiitos Markolle. Mielellään enemmänkin oisin kuunnellut teidän tarinointianne :)
 
1512691_10201872055896637_1818036840_n.jpg
 
Empä näkisi järkeä vetää natikkana tollaisia jalkatreenejä kovinkaan usein... Joskus shokkihoitona mutta ei kovin usein. Jos tollaisia treenejä vetelee natuna niin täytyy olla kaikki muut osa alueet todella kunnossa( lihashuolto,ravinto,lepo).
 
Kuinka monta viikkoo natikoilla menee palautua noista sun jalkareeneistä? Noissa varmaan vedetään ihan tulehtumiseen asti..

Riippuu henkilöstä. Tämmösiä ei kovin usein natikkana kannata vetää. Eikä kukaan vedä näin ilman, että olen katsomassa. Välillä hyvä ottaa ja varsinkin ennen kevennystä. Itsellä silloin kun kehityin parhaiten, ei tullut mistään treenistä mitään kipuja.
 
Itse olin Markon jalkareenissä vuonna 2009. Viikon alakroppa oli tukossa, että kävely tuotti tuskaa. Pikkuhiljaa rupes helpottamaan ja Marko antoikin neuvoksi ottaa seuraavan kinttureenin kevyesti :)

Ei muuta kun Markon kiusattavaksi. Omat jalkatreenit koveni monella asteella tuon reenin jälkeen. Pitäisi päästä uudestaan, niin pääsee taas oikean reenin makuun.
 
Itse olin Markon jalkareenissä vuonna 2009. Viikon alakroppa oli tukossa, että kävely tuotti tuskaa. Pikkuhiljaa rupes helpottamaan ja Marko antoikin neuvoksi ottaa seuraavan kinttureenin kevyesti :)

Ei muuta kun Markon kiusattavaksi. Omat jalkatreenit koveni monella asteella tuon reenin jälkeen. Pitäisi päästä uudestaan, niin pääsee taas oikean reenin makuun.

Tuo on iso pointti näissä treeneissä, että mennään paljon yli omien, niin fyysisten, kuin ennen kaikkea henkisten voimavarojen yli. Yksin tai kokemattoman valmentajan avulla tähän ei pääse. Pitää olla silmää ja itse kokenut ja oivaltanut, mistä on kyse.
 
Back
Ylös Bottom