BB PRO Marko Savolainen

Ikävää on sen että Markolla ei varmaan koskaan ole ollut oikeita töitä ja tässä 0n menty sille tielle että 50 vee ei ole tuloja tai vaimo hoitaa perheessä miehen työt, että saadaaan luukun vuokrat maksettua ja miehelle ruuat pöytään.

Mun mielestä Marko on aika paljon tässä vuosien varrella duunia painanut, ei ole vaan siitä palkkaa saanut. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan kiistattomasti Marko on ollut paras suomalainen kehonrakentaja. Ja mun mielestäni vastaavaa ei tule kuin n. 20 vuoden jänteellä yleensäkkään suhteutettuna väestömääräään. Jo tilastollisesti on melki mahdotonta.
Suomesssa on joitain lupaavia kehoilijoita/fitness tyyppejä joilla on joitain pistesija mahd. maailimalla.

Markon tasoista ei varmaan koskaan enää tule!!

Ikävää on sen että Markolla ei varmaan koskaan ole ollut oikeita töitä ja tässä 0n menty sille tielle että 50 vee ei ole tuloja tai vaimo hoitaa perheessä miehen työt, että saadaaan luukun vuokrat maksettua ja miehelle ruuat pöytään.

Suomessa ja ehkä muuallakin, täytyisi ymmärtää, että jos ei 25 vee mennessä tee rahaa lajissaa, niin sitten täytyy lähtee siviilitöihin.
Se on hyvin harva joka tienaa näillä lajeilla/ammateilla. Bull tienaa, mutta ei kaikki voi.

En ole koskaan tästä hommasta halunnut rahaa. Olen siitä omituinen, että minulle riittää, että on sen verran, että pärjää. Olisin voinut tehdä rahaa jo vuodesta -93, mutta se ei ole ollut minulle se juttu, vaan olen hakenut mahdollisimman hyvää urheilullista suoritusta. Kyllähän täällä useampikin voi elättää itsensä PT-hommilla. Jarillekkin oli lottovoitto, että sai kumppanikseen Jutan. Jutta liikuttaa normiväkeä, eli sitä massaa, mistä sitä rahaa oikeasti tulee. Jarilla myös järkkyttävän hyvä soppari FASTin kanssa, millaista ei Suomessa ole ollut.
 
Jarilla myös järkkyttävän hyvä soppari FASTin kanssa, millaista ei Suomessa ole ollut.
Jarilla on myös sellainen yritys, jonka asiakaskunta on FASTin ylivoimaisesti tärkein elinkeino. Tälläistäkään ei ole Suomessa koskaan aikaisemmin ollut. Sinäänsä win-win -situation joka on kyllä Jarin uraa ajatellen erittäin hyvä asia. Harvoinhan nämä lisäravinnelafkat voittoa tekee sponsoroinnillaan täällä.
 
on sen että Markolla ei varmaan koskaan ole ollut oikeita töitä ja tässä 0n menty sille tielle että 50 vee ei ole tuloja tai vaimo hoitaa perheessä miehen työt, että saadaaan luukun vuokrat maksettua ja miehelle ruuat pöytään.

Suomessa ja ehkä muuallakin, täytyisi ymmärtää, että jos ei 25 vee mennessä tee rahaa lajissaa, niin sitten täytyy lähtee siviilitöihin.
Se on hyvin harva joka tienaa näillä lajeilla/ammateilla. Bull tienaa, mutta ei kaikki voi.

meinaatko että make on menetetty tapaus nyt nelikymppisenä? siitä ei tuu mitään,koko elämä on pilalla.
miksi make ei viiskymppisenä enää pärjää rahallisesti,sinneon aikaakin 10 vuotta.luuletko että viiskymppinen ei enää kykene mihinkään

missaä tynnyrissä sä olet kasvanu? insinööri isi patistanut koko elämän,äiti jauhanut rahan keräämisesta ja eläkkeestä +muusta paskasta sulle koko elämä ja nyt tuon kasvatuksen lopputulos painaa foorumilla päämärkänä ties mitä paskaa.

moniko tekee lapsena (eli alle 25 vuotiaana) rahaa kehonrakennuksessa? kuka on silloin jo niin valmis tässä lajissa että voi päättää tän olevan tässä? ei yhtään kukaan.

nooh,jatka sinä rahan keräämistä (satanen säästöön ja kymppi eläkekassaan,kallisauto velaksi kun rahaa ei silti ole ja kanariamatka kerran vuodessa nihilistityyliin,toivottavasti elämä ei lopu keske ja rahat jää kiertoon,mahtaa helvetissä vituttaa sitten) ja eläkkeen nostoa,me muut eletään omaa elämää ja tehdään sitä mitä halutaan,ei sitä mitä on pakko vaikkei edes huvita.

ja tää oli sitten kirjoitettu kieliposkessa,ei tarvi repiä pelikalsareita samalla kun tutkii miten saa taas lisää 5€/kk lisää eläkkeeseen kun on painettu 12 tuntisia työpäiviä 6 kpl/viikossa,kirottu paskaa hommaa,pomoa ja työkavereita ja elämä jätetty elämättä kokonaan,noon vitska enemmän 40 vuoden päästä kuukaudessa on se mitä tavoittelet.onnea.
 
En ole koskaan tästä hommasta halunnut rahaa. Olen siitä omituinen, että minulle riittää, että on sen verran, että pärjää.

tuohan on täyspäisen miehen puhetta,mukavampi se on käyttää elämää muuhunkin kuin tehdä töitä 70 tuntia viikossa ja kiikkustuolissa huomata,että

" voihan vittu,oon nyt 70 vuotta liikkumiset liikuttu, siitä oon ollut töissä 50 vuotta ja lopun ajan palautunut kotona työn takia,en oo jaksanut mitään tai minnekään sen lisäksi...meniköhän joku elämässä perseelleen?
meni,se jäi se elämä nimittäin kokematta..mutta onhan eläkettä kertynyt,huono vaan kun duuni oli raskasta ja on jo niin hunossa kunnossa ettei jaksa ja pääse minnekään..mutta eläkettä tulee...nooh jos hoitajan kans kanarialle keväällä... ja onhan tuo velaton 150 neliön asunto,tosin 50 neliötäkin riittäis nii ei tarvis siivojaa palkata kun on vanha jo... yhtiövastikkeet ym on saman verraan kuukaudessa kuin vuokra kaksio...siihen päälle toisinaan tulevat korjaus,putkirempat ym kulut jotka maksetaan omasta lompakosta...nooh.onhan se eläke...sekin menee sinne sitten...

sama kuin istuis linnassa koko ikänsä jos elämässä ei muuta ole kuin työnteko ja rahan varastoiminen vaikkei edes tiedä milloin kuolee.yhtä turhaa elämää molemmat tavat
 
Mistäs se painos nyt veti herneet nenää? :D Siitäku jollain on eri arvomaailma? Kyllä mä sen oman kämpän otan millovaa verrattuna vuokrakämppää ja nii on tehty :D ei se sitä tarkota, että ei oo vara tehdä muuta ku maksaa velkoo ja miettiä niitä eläkesäästöjä. Se on yks paskan maku mulle, jos joku ei halua tehä näin vaan elää sillee, että kuha pärjää. Sekö sit on sitä elämistä et kituutetaan et viel riittää tän kuun rahat ens viikkoo ja sit mietitää et millä eletään? Joo eiku onnee vaa sille tielle.

Mut fakta on se että tässä maassa on turha kuvitella et kehonrakennuksella eläis, nii jos haluaa sen oman kämpän ja muuta niin kannattaa vaa mennä sin e töihi eikä "elää" sillä asenteella et kuhan mä täs kitkuttelen enskuulle. Mut jokainen tyylillään, meikän tyyli on vaa parempi ku monen muun :D
 
Mistäs se painos nyt veti herneet nenää? :D Siitäku jollain on eri arvomaailma? Kyllä mä sen oman kämpän otan millovaa verrattuna vuokrakämppää ja nii on tehty :D ei se sitä tarkota, että ei oo vara tehdä muuta ku maksaa velkoo ja miettiä niitä eläkesäästöjä. Se on yks paskan maku mulle, jos joku ei halua tehä näin vaan elää sillee, että kuha pärjää. Sekö sit on sitä elämistä et kituutetaan et viel riittää tän kuun rahat ens viikkoo ja sit mietitää et millä eletään? Joo eiku onnee vaa sille tielle.

Mut fakta on se että tässä maassa on turha kuvitella et kehonrakennuksella eläis, nii jos haluaa sen oman kämpän ja muuta niin kannattaa vaa mennä sin e töihi eikä "elää" sillä asenteella et kuhan mä täs kitkuttelen enskuulle. Mut jokainen tyylillään, meikän tyyli on vaa parempi ku monen muun :D

Oma kämppäkin on ja auto :) No joo, antaa kaikkien kukkien kukkia :)
Jari blogissa tammikuun lopussa :)
 
Kuinka lahjakkaana Marko Savolainen pidät itseäsi tässä hommassa? Ilmeisesti Savolainen on parhaan kunnon omannut suomalainen, mutta mitä uskot että kuinka moni "perusäijä" olisi päässyt lähelle samaa kuntoa, jos käytössä olisi samat lääkkeet, treeni, ravinto yms?
 
Kuinka lahjakkaana Marko Savolainen pidät itseäsi tässä hommassa? Ilmeisesti Savolainen on parhaan kunnon omannut suomalainen, mutta mitä uskot että kuinka moni "perusäijä" olisi päässyt lähelle samaa kuntoa, jos käytössä olisi samat lääkkeet, treeni, ravinto yms?

Ei yksikään "perusäijä", ilman intohimoa ja omistautumista.
 
Ei yksikään "perusäijä", ilman intohimoa ja omistautumista.

aja_tollahan juuri tuossa sanoi, että kuinka moni pääsisi samaan kuntoon tekemällä asiat samalla tavalla. Vai mitä tarkoitat intohimolla ja omistautumisella? Sitäkö että ei voi tiskata tai kantaa kauppakassia?
 
Kuinka lahjakkaana Marko Savolainen pidät itseäsi tässä hommassa? Ilmeisesti Savolainen on parhaan kunnon omannut suomalainen, mutta mitä uskot että kuinka moni "perusäijä" olisi päässyt lähelle samaa kuntoa, jos käytössä olisi samat lääkkeet, treeni, ravinto yms?

Eikö me lähes kaikki olla perusjamppoja 15-kesäisenä. Sitä ei kukaan tiedä ennen kuin kokeilee mitä en suosittele. Tuo lahjakkuus on aika monitahoinen juttu. Siitä pitää joskus höpistä blogissa.

- - - Updated - - -

No paljon meni lääkkeitä? Menikö sitä kuulusta 13g testoa :D

Tarkoitatko, että olisi mennyt 13g testoa?
 
Kysymys :D En minä sitä tiiä paljonko meni mutta eikös sitä juttua ole ollut että jotkut pro ukot vetäneet +10g testoa. Ei siis mikään toteamus Markoa kohtaan.
 
Joo ja pitää muistaa että ei suomen suurimmat käyttömäärät löydy isoimmilta ja menestyneimmiltä. Onhan tarinoita ollu että ryssäviitosii syöty lusikalla jne. Saattanu joku lyödä testooki 50 putkee viikos mutta ei ne jampat oo välttämättä kovin menestyneitä :) Kai lavoilla pyöris +200 kilosii karjuja jos lääkemäärät takais kasvun
 
Back
Ylös Bottom