BB PRO Marko Savolainen

nyt paluuta make ketjuun ennekuin mentulasta jankutus alkaa ja tääkin lukitaan
ost8.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Jarin kuva on edelleen feikki todellisuudessa. Jari kuivui ihan totaalisen kasaan tossa ekassa junnukisassaan ja olisitte nähneet parin viikon päästä kun ukko on 20kg täydempi. Tossa mitään kehitystä ole, vaan älyttömän tyhjäksi ajettu kisaaja. Jarin suurimmat kehitykset on tullut viimeisen muutaman vuoden aikana.

Makelle tais käydä samoin vähän lievemmin, eli lorahti alle kasin sarjaan aikanaan vaikka ei tosiaankaan sen sarjan painoinen ollut todellisuudessa.

Make käsittääkseni painui kasaan nuissa kisoissa, kun ajoi kroppansa liian loppuun ja teki liikaa kaikkea mutta kyllähän mies selkeästi myös kehittyi huimasti vuoden aikana. (92- 93) Vuonna 92 Make ilmeisesti kilpaili -90kg miehissä ja vuosi myöhemmin voitti raskaansarjan. Tuota temppua ei moni pystyisi tekemään, varsinkaan lähes junnuikäisenä. Taitaa olla kaikkien aikojen nuorin raskaansarjan voittaja Suomessa?
 
Make toki kehittyi ihan järjettömästi, mutta viittasin siis vain tuohon Jarin "kehittymiseen". Ei se ole kehittymistä jos olemassaolevasta lihasmassasta imetään kaikki nesteet pois ja mennään vaa-alle, sitten selitetään miten kehityttiin kun nesteet pusketaan takaisin ja rasvaa lisää päälle. Ja Jarihan itse ei mitään kehittymisestä ole selittänyt, vaan ton lehden uuno toimittaja kuka sitten ikinä onkaan tehnyt jutun.
 
Make toki kehittyi ihan järjettömästi, mutta viittasin siis vain tuohon Jarin "kehittymiseen". Ei se ole kehittymistä jos olemassaolevasta lihasmassasta imetään kaikki nesteet pois ja mennään vaa-alle, sitten selitetään miten kehityttiin kun nesteet pusketaan takaisin ja rasvaa lisää päälle. Ja Jarihan itse ei mitään kehittymisestä ole selittänyt, vaan ton lehden uuno toimittaja kuka sitten ikinä onkaan tehnyt jutun.

Siis eikös tossa ole "ennen ja jälkeen" meininki? Perus kehitys vertailukuva?
 
Siis eikös tossa ole "ennen ja jälkeen" meininki? Perus kehitys vertailukuva?
Ei se ole kehitystä. Vähän sama kuin lainaisit tonnin jollekin ja sitten kun saat sen takaisin, niin sanoisit, että tienasit just tonnin. Et tienannut, vaan sait takaisin sulla aikaisemmin olleet rahat.

Tai että joku 120kg offibodari vetää itsensä alle 90kg sarjaan ja sitten kun kerää takaisin offipainonsta 120kg, niin joku sanoisi, että on kehittynyt 30kg. Ei ole.
 
Ei se ole kehitystä. Vähän sama kuin lainaisit tonnin jollekin ja sitten kun saat sen takaisin, niin sanoisit, että tienasit just tonnin. Et tienannut, vaan sait takaisin sulla aikaisemmin olleet rahat.

Tai että joku 120kg offibodari vetää itsensä alle 90kg sarjaan ja sitten kun kerää takaisin offipainonsta 120kg, niin joku sanoisi, että on kehittynyt 30kg. Ei ole.

Siis, tarkoitin että tuossa on kaksi aivan täysin eri ajan kuvaa, vertailun vuoksi. Vaikka kaksi vuotta aikaa välissä. Ei kai kukaan keharointilehden toimittaja voi olla niin dorka, että laittaa kisakuvan ja siitä kaksi viikkoa eteenpäin kuvan, ja väittää että nyt on kerätty lihasta. Tai mistäs minä tiedän.
 
Make käsittääkseni painui kasaan nuissa kisoissa, kun ajoi kroppansa liian loppuun ja teki liikaa kaikkea mutta kyllähän mies selkeästi myös kehittyi huimasti vuoden aikana. (92- 93) Vuonna 92 Make ilmeisesti kilpaili -90kg miehissä ja vuosi myöhemmin voitti raskaansarjan. Tuota temppua ei moni pystyisi tekemään, varsinkaan lähes junnuikäisenä. Taitaa olla kaikkien aikojen nuorin raskaansarjan voittaja Suomessa?

Minulle tuli painoa noin 70 kg about neljän vuoden aikana rasvojen pysyessä suht samana. 123 kg rasvat oli 94 vähän yli 7 %.
Jep, nuorin raskaansarjan ja overall tittelin voittaja ikää oli 20 v. Minua ennen tuota titteliä muuten piti hallussaan Antti Jurvansuu joka voitti raskaansarjan 21 vuotiaana. Parasta tässä on se, että edes Eibbi ei pysty tuota rikkomaan ;)
 
Mukava että Marko on itse ruvennut kirjoittelemaan mietteitään foorumille, varsinkin kun esim. Ovaskainen ei nyt kisakiireiden takia hirveämmin bloggaile / kirjoittele. :)
 
Minulle tuli painoa noin 70 kg about neljän vuoden aikana rasvojen pysyessä suht samana. 123 kg rasvat oli 94 vähän yli 7 %.
Jep, nuorin raskaansarjan ja overall tittelin voittaja ikää oli 20 v. Minua ennen tuota titteliä muuten piti hallussaan Antti Jurvansuu joka voitti raskaansarjan 21 vuotiaana. Parasta tässä on se, että edes Eibbi ei pysty tuota rikkomaan ;)

Saamasi pitää! :D

nyt on pakko vähän

Onkos kukaan muu suomalainen 20-vuotias voittanut pronssia tai parempaa euroopanmestaruuskisoissa klassisessa kehonrakennuksessa? :rolleyes: Tai ylipäätään kukaan muu nuori menestynyt EM-tasolla mitaleille vaikka ite isojen miesten kerhossa? :rolleyes: Ei taida olla kuin joskus 90 luvulla mahdollisesti?

Parasta tässä on se, että edes Marko ei pysty tuota rikkomaan ;)
 
nyt on pakko vähän

Onkos kukaan muu suomalainen 20-vuotias voittanut pronssia tai parempaa euroopanmestaruuskisoissa klassisessa kehonrakennuksessa? :rolleyes: Tai ylipäätään kukaan muu nuori menestynyt EM-tasolla mitaleille vaikka ite isojen miesten kerhossa? :rolleyes: Ei taida olla kuin joskus 90 luvulla mahdollisesti?

Parasta tässä on se, että edes Marko ei pysty tuota rikkomaan ;)

Leino voitti euroopan mestaruuden junnuissa 81 ja Mårtensson oli samana vuonna kolmas, siis oikeassa kehonrakennuksessa.
 
Saamasi pitää! :D

nyt on pakko vähän

Onkos kukaan muu suomalainen 20-vuotias voittanut pronssia tai parempaa euroopanmestaruuskisoissa klassisessa kehonrakennuksessa? :rolleyes: Tai ylipäätään kukaan muu nuori menestynyt EM-tasolla mitaleille vaikka ite isojen miesten kerhossa? :rolleyes: Ei taida olla kuin joskus 90 luvulla mahdollisesti?

Parasta tässä on se, että edes Marko ei pysty tuota rikkomaan ;)

Minua ei koskaan nuo EM tai MM-kisat kiinnostanut, vaan halusin ottaa mittaa maailman parhaiden kanssa, joten siirryin ammattilaiseksi heti, kun sitä tarjottiin :)

- - - Updated - - -

Kova tuo sinun saavutus siitä ei pääse mihinkään!!!
 
Todellinen syy, miksi en käynyt koskaan EM tai MM-kisoja oli koska siellä oli testit. Minä, kun en pysty kuivia käyttämään ollenkaan.
 
Herra Supermassa nyt kun olet langoilla, sopikaapa nyt Miken kanssa kuvaukset niin saadaan vähän ammattikuvaajan ottamia kuvia nykykunnosta, varmasti moni haluaisi nähdä ne ja olet sinä varmaan vielä ihan ookoo kunnossa vaikka sipsejä oletkin syönyt... ;)
 
Herra Supermassa nyt kun olet langoilla, sopikaapa nyt Miken kanssa kuvaukset niin saadaan vähän ammattikuvaajan ottamia kuvia nykykunnosta, varmasti moni haluaisi nähdä ne ja olet sinä varmaan vielä ihan ookoo kunnossa vaikka sipsejä oletkin syönyt... ;)

En ole kuukauteen juurikaan treenaillut ja syönyt pelkästään Hesen kana-aterioita ja irtokarkkeja. Olen kaukana kuvauskunnosta.
Kun olisi hoksannut, niin olisi pitänyt sopia silloin Oulun kisan aikaan kuvakset, kun Mike oli täällä.
 
Selvennätkö hieman! Sen ymmärrän, ettet nykyään voi käyttää kuivia, mutta olet kertonut suojanneesi maksaa esim. maarianohdakkeella. Eli ootko käyttänyt vai etkö ole?

Ja miten testit liittyy kuiviin? Testeissähän näkyy myös märät?
 
En ole kuukauteen juurikaan treenaillut ja syönyt pelkästään Hesen kana-aterioita ja irtokarkkeja. Olen kaukana kuvauskunnosta.
Kun olisi hoksannut, niin olisi pitänyt sopia silloin Oulun kisan aikaan kuvakset, kun Mike oli täällä.

No reenaat nyt sitte yhen vkon ja syöt heseä pelkästään treenien jäläkeen niin onnistunee jo vkon päästä kuitenki? ;) Kyllä se kunto varmasti on edelleen kuvauksellinen ammattimiehen käsissä :)

Jos tarvit reeniohjelmaa niin ota rohkiasti vaan yhteyttä....... :hyper:
 
Selvennätkö hieman! Sen ymmärrän, ettet nykyään voi käyttää kuivia, mutta olet kertonut suojanneesi maksaa esim. maarianohdakkeella. Eli ootko käyttänyt vai etkö ole?

Ja miten testit liittyy kuiviin? Testeissähän näkyy myös märät?
Märät näkyy yleensä testeissä pitempään.
 
Saamasi pitää! :D

nyt on pakko vähän

Onkos kukaan muu suomalainen 20-vuotias voittanut pronssia tai parempaa euroopanmestaruuskisoissa klassisessa kehonrakennuksessa? :rolleyes: Tai ylipäätään kukaan muu nuori menestynyt EM-tasolla mitaleille vaikka ite isojen miesten kerhossa? :rolleyes: Ei taida olla kuin joskus 90 luvulla mahdollisesti?

Parasta tässä on se, että edes Marko ei pysty tuota rikkomaan ;)

Jyrki Savolainen nuorten raskaan sarjan Euroopan mestari 1980, Jari Leino sama titteli 1982, Peter Keränen EM-kolmonen raskaassa sarjassa 1982, Tomi Mårtensson EM-kolmonen sarjassa alle 80 kiloa 1982. Muitakin mitalisteja saattaa olla, mutta nämä herrat tulivat nyt ensimmäisinä mieleen.
 
Back
Ylös Bottom