BB PRO Marko Savolainen

Ei yritä tuossa nostaa vaan ainoastaan venyttämään (Marko painaa käsiä vielä alammas). Itse olen tehnyt ihan tuota samaa jo vuosia :) Eli olen huomannut ettei tarvitse tehdä sarjaa edes aivan loppuun jos sarjojen välissä venyttää lihasta (jos on mukavuuspainotteinen)!

Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää, pitääpi kokeilla, toimii varmaan ainakin tuohon rintaan hyvin. Sarjat teen silti loppuun asti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
16271_4818387171150_1847521390_n.jpg

Marko ei ole tainnut keretä ottamaan brunaa thaikuissa ;)
 
Eikös se herra Mentulakin aina etelänmatkoillaan suhaa vaan hotellin ja salin väliä taksilla, ku on niin kuuma muuten :D
 
No jos aineilla pelkästään kasvais niin olisihan suomi isoja poikia täynnä.. luulis jo kauemmin harrastaneilla olevan jotain hajua, perkele mitä paskajuttua.

Niin toi kuva vissiin makesta otettu ekana vai tokana thaimaa päivänä, justiinsahan ne sinne hiljattain lähti. Mutta ei tosiaan taida pötkötellä rannalla.
 
Tajuttoman nopeasti Markon voimat hävis tossa 1997-2000 välillä. Mutta loukkaantumiset tietysti vaikuttivat. Noissa bodylehden videoissa ei sarjapainoilla enää juurikaan juhlittu.

Mutta onnea ja pitkää ikää Savolaiselle :)
 
Hyvää syntymäpäivää Makelle, pyöreät luvut täynnä.

Make on kyllä iloinen ihminen, katsoo noita bodyn kuvia niin puolessa kuvissa nauretaan tai hymyillään.
 
Back
Ylös Bottom