BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtavan näköiset romut tuossa liikkeessä ei tosin ihme kun puhutaan tästä miehestä. Ei tainnut enään Markolle löytyä tarpeeksi isoja romuja käsipaino punnerruksiin penkin taholta? :)
 
Supermassalle eli markolle kysymys? tämä voi olla aika hauska ja erikoinen mutta olisi kiva saaha ammattilaisen näkemys tästä asiasta. itseäni ainakin mietityttää.

Miten seksin vaikutus treeniin / lihaskasvuun on? onko se hyvä vai huonontava? Sen olen huomannut että ennen treeniä ei kannata tuota harrastaa. vie mehut koko ukosta! Ja sitten esimerkki " kun ajattelee et ku pikku kylän penkki pena vähän "lääkitsee" itseensä nii koko ajanhan sitä tekee mieli niin mitenhän kun ammattitasolla on sen verran isolla lääkitys niin häviääköhän ne halut sit ku mennää tarpeeks korkeelle vai ollaanko sit varsinainen kone" ?

- Seksin vaikutus lihasten kasvuun?

- Voiko sitä "liikaa" harrastaa että vaikuttaa pienen patin kasvuun?

- Onko tässäkin että joka toinen tai kolmas päivä vain hyvä helpottautua? :)


Kiitos!
 
Jos blogi postaus pitää paikkansa niin seksinki kohdalla pitää miettiä että että "kasvattaako se lihaksia vai ei?" eli seksit jätetään harrastamatta silloin kuin panostetaan täysiä :D.
 
Mikä ihmeen pöhö ;D

1997 021.jpg
 
Kauhee mörkö. Vähän taitaa nestettä olla pinnassa :) Miltä vuodelta?
 
En saanut vieläkään ammattilaisen näkemystä / vastausta asiaan että vaikuttaako seksi lihasten kasvuun millään tavalla? hyvällä tai huonolla tavalla.. tai ehkä tähän ei haluta kommentoida!
 
Paljon puhutaan siitä että ammattilaiset vetää droppia lähes nonstoppina. Oliko sulla Marko kuinka pitkiä palautumisjaksoja kuurien välillä? Vai menikö aina jotakin?

Suora kysymys mutta ei ole pakko vastata :b
 
En saanut vieläkään ammattilaisen näkemystä / vastausta asiaan että vaikuttaako seksi lihasten kasvuun millään tavalla? hyvällä tai huonolla tavalla.. tai ehkä tähän ei haluta kommentoida!

Vapaa päivinä voit harrastaa, jos emäntä tekee työt :D

- - - Updated - - -

Vapaa päivinä voit harrastaa, jos emäntä tekee työt :D

Paljon puhutaan siitä että ammattilaiset vetää droppia lähes nonstoppina. Oliko sulla Marko kuinka pitkiä palautumisjaksoja kuurien välillä? Vai menikö aina jotakin?

Suora kysymys mutta ei ole pakko vastata :b

Pidin kisojen jälkeen aina vähintään kolme kuukautta taukoa tai niinkauan, että maksa-arvot oli normaalit. -92 nuorten kisojen jälkeen olin seitsemän kuukautta tauolla. Kun olin tauolla, en ottanut mitään , en edes mitään palauttavia. Ehkä olisi pitänyt, koska tuo oma tuotanto on lähes täysin nolla. Tiedä sitten paljonko se siihen olisi auttanut.
 
Pidin kisojen jälkeen aina vähintään kolme kuukautta taukoa tai niinkauan, että maksa-arvot oli normaalit. -92 nuorten kisojen jälkeen olin seitsemän kuukautta tauolla. Kun olin tauolla, en ottanut mitään , en edes mitään palauttavia. Ehkä olisi pitänyt, koska tuo oma tuotanto on lähes täysin nolla. Tiedä sitten paljonko se siihen olisi auttanut.

Tarkoittaako tuo sitä että jos -93 SM:ien jälkeen pidit taukoa, niin siitä kun aloitit taas niin seuraava tauko oli vasta -97 Finnish Grand Prixin jälkeen?
 
Back
Ylös Bottom