BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekeekö make treeni ohjelmia/valmennus hommia vai onko kiintiö täynnä, oon vissiin sokea kun mistää ei löydä mihin ottaa kontaktia?
Samasta asiasta oon kiinnostunu, olis mahtava päästä vaikka viikonlopun treenileirille Maken kans, neuvois perusasiat kondikseen ja opettais mitä on kovaa treenaaminen. En tiedä miten on ukolla aikaa moiseen, mutta kyllä tuonne tulijoita olis varmasti ihan perkeleesti.
 
Nyt loksahti suu auki Maken facebookkiin laittamasta Jarin reisikuvasta. Ihan olympiatason etureidethän nuo ovat. Tuo kuva on ilmeisesti perjantailta?
 
522252_3363685604520_1040497189_3044650_702533545_n.jpg
 
Ainahan on niitä, joita ei voi miellyttää sitten millään. Tätä tehdäänkin teidän kaikkien tosi fanien takia ja vaikka teitä olisi vain yksi, niin on tämä sen arvoista.
Kaikkien olisi pitänyt nähdä paikanpäällä, kuinka kovaa leikkiä tämä on, niin arvostus varmasti nousisi monella Jaria kohtaan. Jätkä panee kaiken likoon, siis ihan kaiken.

Taitaa kuulua vähän liikaa ns. Suomi-lueteeseen tuo että ennemmin puukotetaan selkää kuin taputetaan selkää. Ei sitä taputtelua tartte jenkki-överiksikään vetää, mutta kyllä sellanen rakentava ja kannustava palaute ihan kaikkialla toimii yleenssä paljon paremmin kuin piikittely ja vittuilu. Mutta mikäs me Suomi-Pojat luonteellemme mahdamme.

Tsemppiä Madridin kisaan koko tiimille.
 
Varmaan 5 minuuttia tuijotin tota kuvaa ja hoin mielessä et "mitä vittua" :D näyttää muuten olevan melkoisesti eroa reisien koolla. Siis oikee kinttu näyttää huomattavasti isommalta.
 
Varmaan 5 minuuttia tuijotin tota kuvaa ja hoin mielessä et "mitä vittua" :D näyttää muuten olevan melkoisesti eroa reisien koolla. Siis oikee kinttu näyttää huomattavasti isommalta.
Daa. Kuva otettu selkeesti viistoon, plus jalkaterien asennosta näkee että Jari tuo toista jalkaa enemmän esiin.
 
Tekeekö make treeni ohjelmia/valmennus hommia vai onko kiintiö täynnä, oon vissiin sokea kun mistää ei löydä mihin ottaa kontaktia?

Teen tällä hetkellä aika pienellä volyymilla näitä valmennusjuttuja.

Nyt loksahti suu auki Maken facebookkiin laittamasta Jarin reisikuvasta. Ihan olympiatason etureidethän nuo ovat. Tuo kuva on ilmeisesti perjantailta?

Mikään kuva ei tee oikeutta noille jaloille, ne oli livenä aivan törkykovat. Ne oli niin kireät ja uralla, että näytti, ettei niissä ole edes nahkaa päällä. Ja minä en ihan vähästä innostu :)

Nappasitteko siitä Jarin torstaisesta huippukunnosta kuvia?

En ole ihan varma siitä, miltä päivältä mikäkin kuva on.
 
Make, näpsäkkä vinkki jos vastaat useampaan viestiin kerralla kun tänne näitä kyssiä tulee. Jokaisen viestin oikeassa alareunassa on tommoinen namiska

Screen-Shot-2012-04-25-at-10.32.09.jpg

Painat jokaisesta viestistä sitä, joihin haluat vastata ja sitten vain alhaalta "vastaa". Tulevat automaattisesti sitten siihen alhaalla olevaan boxiin.
 
Minkäs ikäinen SUPERMASSA oli kun meni armeijaan ja sai vapautuspaperit?

En ikinä mennyt armeijaan asti. Taisin olla 21, kun sain lopullisen vapautuksen. Vanhempana olisi kyllä ollut kiva käydä tuo armeija, tykkään leikkiä aseilla :)
Parolan johonki panssari hässäkkään olisi pitänyt mennä.
 
Make, näpsäkkä vinkki jos vastaat useampaan viestiin kerralla kun tänne näitä kyssiä tulee. Jokaisen viestin oikeassa alareunassa on tommoinen namiska

multiquote_40b.png


Painat jokaisesta viestistä sitä, joihin haluat vastata ja sitten vain alhaalta "vastaa". Tulevat automaattisesti sitten siihen alhaalla olevaan boxiin.

Ok, pitää kokeilla :)
 
Luin tuossa iltana eräänä vanhaa bodauslehteä, jossa oli Marko, sinun haastattelusi. Silloin tuumailit jotenkin näin: "olen kokeillut treenata pienillä painoilla ja kovalla tuntumalla, mutta huomasin, että lihakset alkoivat pienentyä tuolla treenillä, joten vaihdoin takaisin isoilla painoilla treenaamiseen, ja lihakset reagoivat välittömästi, alkamalla taas kasvaa" Vieläkö olet samaa mieltä?
 
Luin tuossa iltana eräänä vanhaa bodauslehteä, jossa oli Marko, sinun haastattelusi. Silloin tuumailit jotenkin näin: "olen kokeillut treenata pienillä painoilla ja kovalla tuntumalla, mutta huomasin, että lihakset alkoivat pienentyä tuolla treenillä, joten vaihdoin takaisin isoilla painoilla treenaamiseen, ja lihakset reagoivat välittömästi, alkamalla taas kasvaa" Vieläkö olet samaa mieltä?

Kyllä itse tykkäsin tosiaan treenata isoilla painoilla. Paras kehitys tuli, kun tein joka toinen viikko kiertoharjoittelulla ja joka toinen pudotruksilla, missä aloitn isolla painolla.
 
Terve!

Nyt kun kirjastakin kysellään, niin kysytään samaan junaan löytyykö/saako "Supermass the return" Dvd:tä enää mistään? Joskus 5 sitten nähnyt kyseisen dokkarin viimeksi.
 
Back
Ylös Bottom