BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markohan kilpaili Suomessa myös vuonna 98, niin onko näistä kisoista missään kuvia? 97-vuoden kuvathan on katottu 1 000 000 kertaa, mutta kiinnostais nähdä noita 98 vuoden kuvia.
 
Markohan kilpaili Suomessa myös vuonna 98, niin onko näistä kisoista missään kuvia? 97-vuoden kuvathan on katottu 1 000 000 kertaa, mutta kiinnostais nähdä noita 98 vuoden kuvia.


joo ei taida olla paljua kuvia Markosta niistä kisoista..


1998 Grand Prix Finland - IFBB
1 Ronnie Coleman
2 Kevin Levrone
3 Nasser El Sonbaty
4 Chris Cormier
5 Milos Sarcev
6 Gunter Schlierkamp
7 Claude Groulx
8 Gianluca Daniele
9 Marko Savolainen
10 Giuseppe Albi
11 Ken Jones
13 Federico Focherini
14 David Smith
 
joo ei taida olla paljua kuvia Markosta niistä kisoista..


1998 Grand Prix Finland - IFBB
1 Ronnie Coleman
2 Kevin Levrone
3 Nasser El Sonbaty
4 Chris Cormier
5 Milos Sarcev
6 Gunter Schlierkamp
7 Claude Groulx
8 Gianluca Daniele
9 Marko Savolainen
10 Giuseppe Albi
11 Ken Jones
13 Federico Focherini
14 David Smith

Mielenkiintoista ois nähdä, missä kunnossa Savolainen tuolloin oli. Ilmeisesti ei kovin häävissä...
 
Olin paikan päällä 1998 Finnish GP:ssä. Kunto oli kyllä tosi suuri pettymys silloin. Jopa hauikset menettäneet selkeästi kokoa edellisestä vuodesta.
Muut Maken jälkeen sijoittuneet olivat vaan niin höyhensarjalaisia, että Make sai kuitenkin kuntoon nähden jopa hyvän sijoituksen(9.).
 
Olin paikan päällä 1998 Finnish GP:ssä. Kunto oli kyllä tosi suuri pettymys silloin. Jopa hauikset menettäneet selkeästi kokoa edellisestä vuodesta.
Muut Maken jälkeen sijoittuneet olivat vaan niin höyhensarjalaisia, että Make sai kuitenkin kuntoon nähden jopa hyvän sijoituksen(9.).

Voisko olla, että munuainen ei ole toiminut enää 100% teholla kun kunto meni niin paljon alaspäin, koska eihän tuossa välissä niitä loukkaantumisia kaiketi vielä tullut? SUPERMASSAlta ois mielenkiinoista kuulla kommentit.. :)
 
Minäkin olin katsomassa noita -98 kisoja, Marko oli niin huonossa kunnossa ettei yleisökään innostunut siitä ollenkaan. Ainut parannus edelliseen vuoteen oli tukka päässä.
 
Nuo kuvat olis kuitenkin hyvä nähdä, joten turha niitä piilotella (ja myös epä-onnistumiset kuuluvat lajiin), kun niitä kuitenkin joillain on. Uppailkaa niitä tänne, pliis.
 
Nuo kuvat olis kuitenkin hyvä nähdä, joten turha niitä piilotella (ja myös epä-onnistumiset kuuluvat lajiin), kun niitä kuitenkin joillain on. Uppailkaa niitä tänne, pliis.

Muistaakseni jollakin sivulla tässä ketjussa oli kuvia -98 kisoista. Jäkyttävät muistot... tuon kisan jälkeen hengenlähtö oli tosi lähellä.
 
Uutta blogia odotellen. Vanha blogspotin blogi oli lepposta luettavaa. Tuli itekki luettua parina päivänä koko blogi läpi. Hauskoja turinoita.:D
 
Olet vastannut sivulla 69 kysymykseen huumeista seuraavasti:

"Alunperin otin huumeita erään tunnetun suomalaisen kehonrakentajan kehotuksesta, kun olin vamistautumassa eräisiin kisoihin. Ja tottakai eka kerralla kun kokeilee, tuli fiilis että "tämä on mun juttu", mutta voi pojat ja tytöt, jos olisin tiennyt miten paljon haittaa siitä tulee olemaan urani ja elämäni kannalta, en olisi ottanut ensimmäistäkään kertaa. Moni ajattelee, että ei se mitään jos kokeilee kerran, mutta se ensimmäinenkin kerta voi johtaa valheelliseen hyvän olon tunteeseen, jonka haluaa tuntea uudelleen. Oravanpyörä on valmis, ja siitä ei kaikki selviä koskaan."

Oliko huumeilla vaikutusta -98 Suomen kisan huonoon kuntoon? , Diureetithan kait vain kuivattaa, mutta eivät kai diureetit lihasta syö, koska niitä kait otetaan vain muutamaa päivää ennen kisaa.

Diureetit siis meni överiksi ja sait hengenvaarallisia kramppeja?
 
savola04.jpg

Mistäs tämä kuva on?
 
Olet vastannut sivulla 69 kysymykseen huumeista seuraavasti:

"Alunperin otin huumeita erään tunnetun suomalaisen kehonrakentajan kehotuksesta, kun olin vamistautumassa eräisiin kisoihin. Ja tottakai eka kerralla kun kokeilee, tuli fiilis että "tämä on mun juttu", mutta voi pojat ja tytöt, jos olisin tiennyt miten paljon haittaa siitä tulee olemaan urani ja elämäni kannalta, en olisi ottanut ensimmäistäkään kertaa. Moni ajattelee, että ei se mitään jos kokeilee kerran, mutta se ensimmäinenkin kerta voi johtaa valheelliseen hyvän olon tunteeseen, jonka haluaa tuntea uudelleen. Oravanpyörä on valmis, ja siitä ei kaikki selviä koskaan."

Oliko huumeilla vaikutusta -98 Suomen kisan huonoon kuntoon? , Diureetithan kait vain kuivattaa, mutta eivät kai diureetit lihasta syö, koska niitä kait otetaan vain muutamaa päivää ennen kisaa.

Diureetit siis meni överiksi ja sait hengenvaarallisia kramppeja?

Huumeilla oli oma osuutensa, mutta myös paljon muita virheitä tuli tehtyä. Tuohon kisaan kokeilin aivan typeriä juttuja (näin jälkeen päin ajateltuna). Otin tosi isoja määriä t-3:sta ja jo viikko ennen aloin ottamaan diuureetteja. Tiesin jo kuukautta ennen kisoja, että ei hyvä tule ja olisin halunnut jättää kisat väliin. Mutta, kun olin luvannut kisata, niin ei voinut jäädä pois. Kerrassan karmea fiilis mennä lavalle ja ennen kaikkea kotiyleisön eteen tietäen, että on tosi surkeassa kunnossa. Haluankin pyytää todella paljon anteeksi kaikilta faneilta, että tuotin suuren pettymyksen.
 
Back
Ylös Bottom