- Ikä
- 43
Make anna palaa, älä välitä muiden bullshitista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkiksen galleriasta koostettu video Markosta:
http://www.youtube.com/watch?v=qE48A7uQc44
http://www.youtube.com/watch?v=qE48A7uQc44
Oli motivoiva kokoelma. Meinas iha tippa kilahtaa. :itku: Lähti muutamat biisit tota Jenkeesiä lataukseen - toi guitar sound on kyl kova menee ämpäriin ja salibiisiks!
Taitaa olla kyllä aika lähellä paikkansapitävyyttä mitä Marko heitti Supermass: The Return devarilla. Tapaan, että häntä lahjakkaampia voi olla kymmeniä, mutta hän paiskii töitä kaikkein kovimmin.
Varmasti tää herättää närää monissa mutta niin on ärsyttänyt minuakin se että
Mentulasta ja Savolaisesta kehdataan edes puhua samana päivänä...
Marko on malliltaan aivan maailman huippua.
Ja jos poijat vierekkäin laitettaisiin lavalle niin ero olisi samaa tasoa kun Suomi vs Jamaica pikajuoksussa.
Penniäkään en Mentulalta tässä halua ottaa pois enkä moittia sitä kovaa työtä mitä mies tekee, mutta
Markolle kuuluu kuitenkin arvostus ja se paikka ylivoimaisesti parhaana miespuolisena kehonrakentajana suomessa kautta aikojen...
Jos ja jos ja ja kun lehmätkin lentäis. Marko OLI maailmanluokan bodari, mutta se aika on mennyt. Toi on niin älyttömän turhaa jossittelua, että jos laitettais vierekkäin lavalle niin plääh plääh.V
Ja jos poijat vierekkäin laitettaisiin lavalle niin ero olisi samaa tasoa kun Suomi vs Jamaica pikajuoksussa.
No totta vitussa Markolle kuuluu arvostus, mutta osa sitä arvostusta mun mielestä olisi se, että ei lähdetä vertailemaan Markoa nyt vaikka Mentulaan. Marko taatusti haluaisi olla Jarin kanssa tuolla kilpailemassa nyt, mutta se kun ei ole mahdollista joten mitä vittua "pahoittamaan" miehen mieltä järjetestämällä jotain virtuaali bodukisoja internetissä.Penniäkään en Mentulalta tässä halua ottaa pois enkä moittia sitä kovaa työtä mitä mies tekee, mutta
Markolle kuuluu kuitenkin arvostus ja se paikka ylivoimaisesti parhaana miespuolisena kehonrakentajana suomessa kautta aikojen...
Markon taktiikkana oli off-seasonilla nostaa paino niin korkealla kuin mahdollista.sen verran vielä offtopiccia,että itselläni on pistänyt silmään supermassa kirjassa savolaisen offseason kuvat ja se suhteellisen runsas ylimääräinen "läski" ja suhteellisen korkea paino nähden lavapainoon...sitä vain olen miettinyt että tarkottaa marko sillä kovalla henkisellä kantilla sitäkin että pystyi vetämään offseason painon noin korkeaksi ja kantti riitti dietata niin paljon sitä alas....jos vaikka vertaa nyt mentulaan niin painohan on käsittääkseni offillakin suhteellisen lähellä kisapainoa vai olenko ihan hakoteillä?
Penniäkään en Mentulalta tässä halua ottaa pois enkä moittia sitä kovaa työtä mitä mies tekee, mutta
Kyllä mun mielestä mitä nyt netistä seuranneena oon lueskellut niin Mentula tekee homman kyllä helvetin paljon enemmän pro-meinigillä kun Savolainen.