BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovannäkönen jätkä!
2dkle2w.jpg
 
Supermass posing http://www.youtube.com/watch?v=fuEAdDXiXrw , Löysinpä sattumoisin tommosen pätkän juutuubista, itelle ainaki oli uus, tuskin olen ainoa? :O
Vanhoja pätkiä. Itellä oli joskus Bodylehden nettisaitilta kopsittu aveina jotain ristikkäistalja- ja haukkarikääntöpätkää, mutta ne on ottanu vanhat videoit pois sieltä. Eikä koneeltakaan enää löydy. Joku vois laittaa tuubiin jos niitä omistaa. Ei ole kertaakaan siellä ollut.
 
Marko on malliltaan aivan maailman huippua.
....
tästä ole kyllä täysin samaa mieltä. markoa painavampia ukkoja lavalta löytyy varmasti "yllinkyllin", mutta se malli on aika ratkaisevassa osassa kehonrakennuksessa jota ei valitettavasti voi reenaamallakaan muuttaa. ei se auta jos on lihasta niin maan perkeleesti jos malli on "huono". tyypillisesti huono malli on sitä, että keskikroppa eli torso on helvetin pitkä ja jalat lyhyehköt kun taas hyvässä mallissa torso on huommatavasti lyhyempi ja jalat pitkähköt kuten mielestäni markolla on. noita asioita kun ei voi reenaamalla muuttaa ja se tosiasia on vain hyväksyttävä. helkkarin ankara laji. henkilökohtainen mielipiteeni on että suomalaisista tällä hetkellä paras malli kehonrakennukseen löytyy napalmilta(markon lisäksi tietty)... x- mallia löytyy hyvin, sekä torso ja jalat on hyvässä mittasuhteessa keskenään.

tuota mieltä itse olen, jokaisella lienee ne omat kriteerinsä miten kehonrakentajia katsoo. itselläni pistää ensimmäisenä tosiaan nuo kehon mittasuhteet silmään kun näitä tosi isoja ukkoja katsee kisa kuvista/videoista.
 
Markolla lähtee latsit alhaalta ja se antaa just sitä vee muotoa...On malliltaan tosi hyvä!!...Hartialinja on ehkä hieman kapea, mutta ainahan niitä puutteita jokaisesta löytyy ja aivan täydellistä pakettia ei olekkaan!...:)
 
Eihän tuo nyt ihan uus juttu taida olla :D Pitäähän sitä duunia tehä, että saa rahaa safkaan ja elämiseen.
 
Back
Ylös Bottom