BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä että tota päivitystä tulee noinkin tiheään..jokapäivä aina ohimennen tulee blogi kurkattuja, jos sattuisi aina jotain uutta olemaan. :worship:
 
Hyvä meno Makella, äijä turpoaa vaan.
 
jep jep

7.jpg


..


290720091251.jpg
 
pitkästä aikaa vilkasin blogia, ja tosissani yllätyin.
Ensin olin varma että nää on jotain vanhoja kuvia, näyttää helvetin hienolta!
 
"Ensimmäisessä kolmen päivän kierrossa sarjamäärät ovat 8-12, toistojen ollessa 6-8. Erikoistekniikoita tähän tulee pudotussarja, pakkotoistoja, rest-pausea ja negatiivisia."

Sama vanha Make!
 
Hienolta näyttää ja erittäin hienoa kuulla että terveyskin on operaation jälkeen nousussa!
 
Pieni kehitysehdotus olisi tohon hommaan, että treenejä saatais jonkunnäkösellä kameralla kuvattua tiivistetysti. En usko, että olisin ainoa joka noita kattelis.:D
 
videot ois hyvä lisä tosiaan ainakin sillointällöin ja varsinkin silloin jos on jokin hieman spesiaalimpi liike kyseessä. esim tuo video oli hyvä jossa make tekee ristitaljassa takaolkapäitä, on erinomainen liike. itse oon siitä asti tehny takaolille tuota liikettä kun sen näin. tuossa siis otetaan naruista kiinni jolloin tuo käsien asento on eri kuin kahvoilla ja tuntuma aivan erillainen. loistava liike, suosittelen. ei voi tehdä väärin ku pitää kädet vain linjassa harteiden kanssa ja kädet suorassa koko liikkeen ajan. homma helpottuu jos laittaa narut molemmille puolille jos salilta löytyy, ei tarvi tuosta pelkästä vaijerista silloin pitää kiinni :)

http://markosavolainen.blogspot.com/2009/01/4.html
 
Kyllä se on vieläkin kadehdittavassa kunnossa!
 
Aluksi täytyy kyl sanoo et on make kovassa kunnossa. Mutta näkeehän sen sokeaki et ei oo todellakaan mikään natikka. Turha väittää:anssi:. Toinen juttu mikä mua ainaski ärsyttää on se että joku luovuttaa munuaisen ja toinen tuhlaa sen sit roinaamalla.:curs: Ei hyvä.
Make on aikanaan saavuttanut jotain mut tää nykyinen hehkutus ja palvonta menee jo liian pitkälle. IMO.

Mut kukin tyylillää...:david:
 
Back
Ylös Bottom