BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensi syksynä nähdään varmaan paljon kivistä lihaa lauteilla.. Mutta Heinosen Tommi ownaa koko potin. :worship:
 
Rankaisija lavalle!

Olen tulossa syksyn kisoihin mutta vain katsomon puolelle. Nykykunnosta lavakuntoon; mission impossible. Oma nykykunto on kyllä paskaakin paskempi...:urjo:
Pitäisi kyllä hieman ryhdistäytyä ja alkaa jumpata niin kuin miehet!
Toivottavasti syksyllä kunnon line up. Saatta olla pitkästä aikaa kunnolla lihaa lavalla.:thumbs:
 
Olisi taas Markolle kysymys..Kuka on sinusta yksi ylitse muiden entisistä tai nykyisistä Pro ukoista?Vai voiko sellaista nimetä?Jos tätä on kysytty niin sori en ole huomannu.
 
Olen tulossa syksyn kisoihin mutta vain katsomon puolelle. Nykykunnosta lavakuntoon; mission impossible. Oma nykykunto on kyllä paskaakin paskempi...:urjo:
Pitäisi kyllä hieman ryhdistäytyä ja alkaa jumpata niin kuin miehet!
Toivottavasti syksyllä kunnon line up. Saatta olla pitkästä aikaa kunnolla lihaa lavalla.:thumbs:
No mehän selkeästi sitten mennään kahville kun törmätään Lahdessa. Otetaan Make mukaan kun kerran hänen ketjussaan ollaan.
 
Lihaa lavalle 2009

Olen tulossa syksyn kisoihin mutta vain katsomon puolelle. Nykykunnosta lavakuntoon; mission impossible. Oma nykykunto on kyllä paskaakin paskempi...:urjo:
Pitäisi kyllä hieman ryhdistäytyä ja alkaa jumpata niin kuin miehet!
Toivottavasti syksyllä kunnon line up. Saatta olla pitkästä aikaa kunnolla lihaa lavalla.:thumbs:

Ettei vaan kyseinen mies (kuvassa) olisi tekemässä paluuta...melkeimpä voisin lyödä vetoa?
http://www.jkkuntofitness.fi/galleria1718.php
 
W00t, Pasanen tulossa lavalle? Olen digannut joka ikisen sekunnin Reiskaa kun olen nähnyt, vaatteet päällä tai ilman(ei alasti). Rankaisija, sano terveisiä, että meitsin kamera laulaa Pasaselle iloista lauluaan valojen säestäessä syksyllä. Eli kuvaukset heti kun miehelle sopii.
 
Ojentajan kohdalta ehkä HIEMAN pienemmältä näyttää, voi toki olla kuvakulmakin, mutta en kyllä sanois että on mitenkään ihmeellinen ero tuossa.
Kyllä tosta kuvasta saa kaivamalla kaivaa jotain selkeää epäsymmetriaa. Lääkintämiehellä lääkitys kohdillaan kun tuosta bongaa oikein helvetin selkeän ja mainitsemisen arvoisen eron:D
 
Kyllä tosta kuvasta saa kaivamalla kaivaa jotain selkeää epäsymmetriaa. Lääkintämiehellä lääkitys kohdillaan kun tuosta bongaa oikein helvetin selkeän ja mainitsemisen arvoisen eron:D

Luulempa että perimmäinen tarkoitus oli vain päästä pikkaisen pätemään :zzzz:

edit. Tarkoitin siis lämärin postia, en Leechin
 
Back
Ylös Bottom