Saattaapa löytyä joku ... jotain huhuja olen kuullut;)
Markus on kyllä kova mutta... :thumbs:
Onko mestari nousemassa lavalle?? ;)
Olisikin aika 'paha'... Lava täynnä lihaa ja kovin lineup ikinä! :dance:
:dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaapa löytyä joku ... jotain huhuja olen kuullut;)
Markus on kyllä kova mutta... :thumbs:
Hienoimpia kuvia mitä Mike on ikinä napannut/whois whois RANKAISIJA ?
Rankaisija lavalle!
No tuolla nyt on muutama: http://forums.steroid.com/showthread.php?t=77951 -enemmän tai vähemmän wanhoja.Ja onko ylipäätään noita wanhoja kuvia jossain jemmassa? Historian havinaa.
No mehän selkeästi sitten mennään kahville kun törmätään Lahdessa. Otetaan Make mukaan kun kerran hänen ketjussaan ollaan.Olen tulossa syksyn kisoihin mutta vain katsomon puolelle. Nykykunnosta lavakuntoon; mission impossible. Oma nykykunto on kyllä paskaakin paskempi...:urjo:
Pitäisi kyllä hieman ryhdistäytyä ja alkaa jumpata niin kuin miehet!
Toivottavasti syksyllä kunnon line up. Saatta olla pitkästä aikaa kunnolla lihaa lavalla.:thumbs:
Olen tulossa syksyn kisoihin mutta vain katsomon puolelle. Nykykunnosta lavakuntoon; mission impossible. Oma nykykunto on kyllä paskaakin paskempi...:urjo:
Pitäisi kyllä hieman ryhdistäytyä ja alkaa jumpata niin kuin miehet!
Toivottavasti syksyllä kunnon line up. Saatta olla pitkästä aikaa kunnolla lihaa lavalla.:thumbs:
Mistä kohtaa toinen käsi on pienempi? Mä en ainakaan huomaahttp://forums.steroid.com/attachment.php?attachmentid=26878&d=1073688083 mitä tolle vasuri kädelle tapahtunu? ihan eri kokonen. ja taitaa olla vikoja hetkiä nuo?
Mistä kohtaa toinen käsi on pienempi? Mä en ainakaan huomaa
Kyllä tosta kuvasta saa kaivamalla kaivaa jotain selkeää epäsymmetriaa. Lääkintämiehellä lääkitys kohdillaan kun tuosta bongaa oikein helvetin selkeän ja mainitsemisen arvoisen eron:DOjentajan kohdalta ehkä HIEMAN pienemmältä näyttää, voi toki olla kuvakulmakin, mutta en kyllä sanois että on mitenkään ihmeellinen ero tuossa.
Kyllä tosta kuvasta saa kaivamalla kaivaa jotain selkeää epäsymmetriaa. Lääkintämiehellä lääkitys kohdillaan kun tuosta bongaa oikein helvetin selkeän ja mainitsemisen arvoisen eron:D