BB PRO Marko Savolainen

Muistaako Marko itse, tai joku muu koska alla oleva kuva on otettu? Kasvoja kun katsoo, niin ei uskoisi ikää paljoa 20 vuotta enempää olevan?

attachment.php
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaako Marko itse, tai joku muu koska alla oleva kuva on otettu? Kasvoja kun katsoo, niin ei uskoisi ikää paljoa 20 vuotta enempää olevan?

attachment.php

Onhan siinä ikää peräti 24 vuotta :)
Paikkana Tukholma ja vuosi -97 eli juuri se tapahtuma, jossa olimme Yatesin kanssa guest posereina.

Juuri tuossa yhtenä päivänä hoksasin, että saavutin ammattilaiskortin vain neljän vuoden punttitreenin jälkeen. Joten kai voi sanoa, että Marko knows bodybuilding ;)
 
jumankekkulis! On siinä melekonen hanska. 4 vuoden puntilla pro-kortti, joo hyvää päivää.

Oon aina halunnut kysyä markolta, että mitä mieltä olet Mika Nyyssölästä?

Jotenkin olen aina tykännyt Mikan fysiikasta, siinä vain on kaikki palaset ja mittasuhteet kohdillaan. Ja kisoissa hän on aina tosi viimeistelty, ja poseeraushan on ilmiömäistä.

Ja onhan Mika muutenkin hyvännäköinen :D
 
Kysytäänpäs Markolta,että ketä on sinusta potentiaalisin seuraava suomalainen IFBB-Pro?Perustelut myös...

Nyt varmaan puhutaan miehistä.
Jarihan siis on jo...minun mielestäni olisi muutama potentiaalinen kaveri. Ensimäisenä Jerry Ossi, jolla olisi jo kaikki mitä tarvitaan. Jos verrataan esim. Flex Lewisiin, niin Jerry ei ole yhtään huonompi, ja muistaakseni Flex oli kuitenkin alle 205 paunaisten mr. Olympia-kisoissa toinen. Jerryllä on tarvittava koko, kireys ja malli. Poseeraus vielä kuntoon, niin ávot.

Ja sitten tulee mieleen Hovilaisen Kimmo. Mitä voi sanoa? Kimmolla myös loistava malli, isot olkapäät, kapea vyötärö ja hauikset kuin meikäläisellä :) alakerta vielä balanssiin yläkropan kanssa ja yleismassaa lisää 10 kg ja eikun geimeihin vaan!

Myös vanha kilpakumppanini Vilposen Timppa, jonka olisi pitänyt kilpailla ammattilaisena jo ennen minua. Eihän kellään ole sellaista ruumiinrakennetta kuin Timpalla... ohuet nivelet, mikä on erittäin tärkeää kehonrakentajalle, ja se selkä...

Sitten täytyy mainita amatööri, jolla on ammattilaistason jalat, eli Tony Kataja. Jos yläkroppa olisi samaa tasoa jalkojen kanssa, niin huhhuh.

Mutta se ratkaiseva askel vaatii sen, että lajille omistaudutaan 100%:sti ja silloin pitää unohtaa muu elämä. Tämä on minun mielipide.
 
Juuri tuossa yhtenä päivänä hoksasin, että saavutin ammattilaiskortin vain neljän vuoden punttitreenin jälkeen. Joten kai voi sanoa, että Marko knows bodybuilding ;)

Toi on kyllä sen luokan temppu ettei ylistävät sanat riitä koko Suomen kielessä.

Voin vain sanoa että AAMEN.:hyper:
 
Itse pidän kanssa tuota heinäsen poikaa lahjakkaimpana amatöörinä tällä hetkellä tai ainakin kun oli viimmeksi geimeissä mukana. Onko Heinänen tulossa vielä lavoille??
 
Make unohti Heinäsen Markuksen. Siinä on semmoinen geenipommi että moro.

Tämä paketti kun revitään tiukaksi, niin tässä maassa ei rintaposeerauksessa ole ketään joka Markuksen voisi voittaa, ei siis ketään.

sm2006kehonrakennus0022-01.jpg

Oli kyllä mielessä, mutta en tiedä mitä mies tällä hetkellä aikoo?
Markukselle kans, että unohtaa kaiken muun, ja alkaa käyttämään tuota älytöntä potentiaalia.
 
http://www.youtube.com/watch?v=i_y-tqT3FEs&feature=related kohdassa 1:10 tuplat takaa, niin osaatko yhtään ajoittaa millon tuo kuva on otettu?:) Tossa kuvassa noi kädet on vaan niin...

Näkyisivät olevan Markon blogista peräisin, ja kuvat tekstistä päätellen otettu kesällä 2005.
Hiukan on tainnut shoppi tai vähintään onneton kuvasuhteen muutos käydä epätodellistamassa kuvia...

http://markosavolainen.blogspot.com/2005_11_01_archive.html#113081920424865633

-k
 
Tämä paketti kun revitään tiukaksi, niin tässä maassa ei rintaposeerauksessa ole ketään joka Markuksen voisi voittaa, ei siis ketään.

Saattaapa löytyä joku ... jotain huhuja olen kuullut;)
Markus on kyllä kova mutta... :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom