BB PRO Marko Savolainen

Ei tarvi arvailla, katso 2001 dieetin aikasia videoita tai kisakuvia:)

En edes tajunnu tuota :) Vasemman rintalihaksen vamma on kaikkein näkyvin. Näkyy lähes kaikissa etuasennoissa, mutta ei se niin häiritsevä ole. Tosin tuo Ironmanin 2001 kondis ei nyt ihan revityn tiukka ole, tai sitten on vain reippaasti nestettä ihon alla. Pehmeys peittää vähän tuota vammaa. Sijoitukset meni noissa 2001 kisoissa vähän kehnosti, mutta onhan se kondiksesta nähtävissäkin. Edelleenkin se 1997 Kultsan Savolainen on jotain sellaista mitä tuskin tullaan koskaan näkemään suomalaisen esittämänä. Toivottavasti nähdään, mutta siihen on järkyttävä duuni tehtävä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja vanhat kunnon jenkkihousut. Taitaa joissakin piireissä olla kovaa huutoa tuollaiset pöksyt. Vieläkö ne on tallessa? Helvetinmoinen kunto tuohon ikään on ollut edelleen.

Blogipäivitystä odottaen.;)
 
Tuli tuosta 21v kuvasta mieleen, että olis mielenkiintoista nähdä Maken kehitys kuvina aina siitä asti kun punttitreeniä ei ole vielä aloitettu. Ilmeisesti melkein heti treenin aloittamisesta lähtien ollut aikamoisen vauhdikasta kehitystä!
 
ite oon nähny muutamia kuvia makesta ennen reenin aloittamista. joskus oisko 15vuotiaana. laiha on, mutta hauiksen huippu näkyy selvästi yhessä hauispose kuvassa.


edit: tai onhan reenit voitu jo alottaa, mutta aika alkuvaiheessa.
 
Onnistuuko moinen vielä tänään?

Kaikki sen aikaiset kuvat on näköjään vanhalla koneella, ja se kone on porukoilla.
Mutta, onhan niitä kuvia blogissa ja videoita youtubessa.

2001 vuoden videoita oli ainakin se, missä teen pakollisia housut kintuissa:) ja missä Vellu levittelee öljyä meikäläisen päälle. Nämä siis tuolla youtubessa.
Joku vois ne sieltä tänne laittaa.
 
Ja vanhat kunnon jenkkihousut. Taitaa joissakin piireissä olla kovaa huutoa tuollaiset pöksyt. Vieläkö ne on tallessa? Helvetinmoinen kunto tuohon ikään on ollut edelleen.

Blogipäivitystä odottaen.;)

Kyllä ne pöksyt saattaa jossain kaapinpohjalla olla:)

Koitan kehittää jotain jutun tynkää tuonne blogiin lähipäivinä
 
Kaikki sen aikaiset kuvat on näköjään vanhalla koneella, ja se kone on porukoilla.
Mutta, onhan niitä kuvia blogissa ja videoita youtubessa.

2001 vuoden videoita oli ainakin se, missä teen pakollisia housut kintuissa:) ja missä Vellu levittelee öljyä meikäläisen päälle. Nämä siis tuolla youtubessa.
Joku vois ne sieltä tänne laittaa.

Just about tunti sitten katoin noita 2001 videoita tuubista.
Ja samalla katoin Returnia, kun en sitä omista DVD:nä, pahus.

Offtopic:
Tossa selkätreenin jälkeen päivällä, kun nukuin nokkaunet, niin näin sekopäistä unta, missä olin lentokentällä toivottamassa sulle ja Bullille onnea johonkin kisaan johon olitte menossa...
Ehkä luen liikaa pakkotoiston sivuja...hahahahaaa...
 
Just about tunti sitten katoin noita 2001 videoita tuubista.
Ja samalla katoin Returnia, kun en sitä omista DVD:nä, pahus.

Offtopic:
Tossa selkätreenin jälkeen päivällä, kun nukuin nokkaunet, niin näin sekopäistä unta, missä olin lentokentällä toivottamassa sulle ja Bullille onnea johonkin kisaan johon olitte menossa...
Ehkä luen liikaa pakkotoiston sivuja...hahahahaaa...

Oltiinko edes Jartsan kans kunnossa:))
 
Oltiinko edes Jartsan kans kunnossa:))

Joo, olitte. Jostain syystä sulla oli treenivaatteet päällä ja olit kovin liikuttunut siitä ekasta kilpailumatkasta vuosiin ja kyyneleen tirautit, kun oli faneja paljon lähettämässä matkaan. Jenkkeihin olitte menossa.

Oiskohan mun syytä tarkastaa ruokavaliota....hahhaa...
 
Joo, olitte. Jostain syystä sulla oli treenivaatteet päällä ja olit kovin liikuttunut siitä ekasta kilpailumatkasta vuosiin ja kyyneleen tirautit, kun oli faneja paljon lähettämässä matkaan. Jenkkeihin olitte menossa.

Oiskohan mun syytä tarkastaa ruokavaliota....hahhaa...

Noinhan siinä kävis:)
 
Tämmönen tredi löyty netin syövereistä. Taitaapi olla nämä kisakuvat pääasiassa juuri tuolta 2001 vuoden kisoista? http://forum.bodybuildingpro.com/showthread.php?t=1344&page=4

Rintalihasvamman kyllä huomaa jossain poseissa selkeästi. Oliko niin, että Markolla hauiksillekkin jonkinlaista vammaa tullut, vai muistanko aiiiivan väärin? :-S
 
Joo, olitte. Jostain syystä sulla oli treenivaatteet päällä ja olit kovin liikuttunut siitä ekasta kilpailumatkasta vuosiin ja kyyneleen tirautit, kun oli faneja paljon lähettämässä matkaan. Jenkkeihin olitte menossa.

Oiskohan mun syytä tarkastaa ruokavaliota....hahhaa...
Jos tuollainen päivä vielä tulee, niin olen siellä lentokentällä ja sen jälkeen alan selittämään ihmisten unia työkseni. :dance:

Se oli enneuni! :dance: jiaap! :whip:
 
Otata Marko jokunen kuva nyt itsestäsi kun treenaat classic gymillä, niin nähdään miten kehitys lähtee etenemään. Laita kuvia sitten blogiin. Ei muutaku löylyjä! ;)
 
Otata Marko jokunen kuva nyt itsestäsi kun treenaat classic gymillä, niin nähdään miten kehitys lähtee etenemään. Laita kuvia sitten blogiin. Ei muutaku löylyjä! ;)

Samaa salin lattiaa Markon kanssa kulutetaan ja voin kertoa että mies on turvonnut (hyvässä mielessä) kuin pullataikina. Selkeästi lahjakkain henkilö tähän lajiin mitä Suomen maassa on koskaan talsinut. Harjoituspainot eivät luonnollisesti ole samaa luokkaa kuin joskus muinoin mutta treeni-intensiteetti on samanlaista kuin aina. Pieniä posettelujakin on ollut havaittavissa, joten olen vakuuttunut että näemme vielä Monsterin lavalla hamassa tulevaisuudessa. Tämän hetken kunnolla Marko olisi lavalla ihan Suomen parasta kärkeä.
 
Tämmönen tredi löyty netin syövereistä. Taitaapi olla nämä kisakuvat pääasiassa juuri tuolta 2001 vuoden kisoista? http://forum.bodybuildingpro.com/showthread.php?t=1344&page=4

Rintalihasvamman kyllä huomaa jossain poseissa selkeästi. Oliko niin, että Markolla hauiksillekkin jonkinlaista vammaa tullut, vai muistanko aiiiivan väärin? :-S

On nuo kauheita kuvia. Muistan niin selvästi, kuinka olisin halunnut olla aivan joissain muualla kuin lavalla. Tuollakin kunnolla olin Friscossa kahdeksas, vain sijan huonompi kun Suomen kisoissa 97 ja voitin jopa Gustavo Badelin:)
Muistaakseni Cormier voitti ja oliskos Titus ollut toinen.

Kyllä ne kaikki vammat tuli aika lähekkäin. Ja se vei silloin uskoa, kun joutui muuttamaan treenityyliä niin radikaalisti.
 
Back
Ylös Bottom