Olen jo jonkin aikaa meinannut sanoa nämä asiat ja viime aikojen komenttien takia on hieman palautetta annettavana. Kun tässä off topiccia ollaan menty niin jatketaan nyt sillä tiellä.
Oletteko miettineet esimerkiksi tälläistä asiaa, marko sanoo, ettei kellään ole yhtä kovaa päätä kuin sillä, vaikka kesti ammattibodarina vain kaksi kisaa kun muut ammattilaiset kisaa vuosikausia aina kunnossa, marko lankesi piriin, rikkoi paikkansa ja menetti kaiken.
Tämä kaikki vain sen kovan pään vuoksi???
Olen markolta kysynyt privassa neuvoa ruokailuihin ym. ja marko ei ilmeisesti ole ehtinyt asiaan paneutumaan ja ymmärrän sen ihan täysin, tämä viesti ei ole sen takia että olisin katkera markolle kun tämä ei vastannut!
Marko on varmasti suomen kautta aikojen isoin ja paras kilpailija aikanaan ja ovet oli avoinna jenkkeihin ja mihin vain. Mielestäni marko olisi tarvinnut aikanaan managerin joka olisi tehnyt asiat oikeasti markon puolesta ja marko olisi saanut keskittyä treenaamiseen eli siihen mitä osaa. Missä KP oli kun marko oli parhaimmillaan vai menikö kp puihin juuri tuon huume sotkun vuoksi?
Nyt puhaltaa uudet tuulet ja tuolta on tulossa uusia naamoja jotka varmasti ovat ottaneet opikseen markon tekemistä virheistä, tai ainakin haluan uskoa niin.
ja ps. minusta ei koskaan kasva yhtä isoa kuin markosta ja olen ehkä väärä ihminen näistä asioista "kyselemään" mutta jatketaan nyt aiheesta ja etsitään vastauksia... tsemppiä sinne sairaalaan!