BB PRO Marko Savolainen

Onhan se vaikeaa etenkin itsetunnon kannalta ja siksi suurin osa entisistä bodareista yllättäen vaihtaa kamppailulajeihin. Alitajuinen "kova jätkä" se sitä kaipaa. Kun itsetunto rakennetaan lihasten ja koon ympärille, on se korvattava sitten jollain uskottavalla tavalla ja kamppailulajit ovat hyvinkin tavallinen vaihtoehto.

Mikä ihmeen kova jätkä juttu? Haloo!!!!!!!!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
henkilökohtaisesti olen myös sitä mieltä et Markon ei kandee enää terveyttää riskeerata,valmennus ajatus ois musta kyllä hyvä juttu,markolla kuitenki riittää varmasti tietämystä kehonrakennuksesta ihan riittävästi. Marko oli aikansa legenda ja nyt on muut kaverit sitä esim. Bull mentula.:thumbs:
 
tuo tollainen kova jätkä juttu taitaa käsittyä sellaiseen henkilöön, joka o rakentanut minä kuvansa isoihin lihaksiin, ja ilman niitä on elämässä itsetunto aivan nolla ja asiat perseestä. mutta jos on perhe,kaveri,työ elämä kunnossa ja on ystävä piiri joille ei tarvitse todistaa mitään jotta ne pysyykin kavereina niin paskat niistä lihaksista! jos terveys on mennyt kerran niin mitä vitun järkeä sitä on alkaa tuhoamaan enää uudestaan. tuota kovajätkä homma ei minusta markoon sovi kyllä OLLENKAAN. kaveri on tehnyt sellaisia suorituksia että ei voi muuta kuin nostaa hattua vaikka mies olis pyörätuolissa 50 kilosena, silti mulle marko olis helvetin kova jätkä edelleen!!
 
Mikä ihmeen kova jätkä juttu? Haloo!!!!!!!!!!
Alitajuinen, ymmärrätkö. Kehonrakennus on juurikin niin kokoon, voimaan ja itsetuntoon keskittyvä laji, ettei siinä voi välttyä itsetunnon ja minä kuvan vääristymiseltä kun lopetetaan. Ei "kova jätkä" tässä nyt meinaa sitä, että snagarilla ollaan hakkaamassa ihmisiä ja kovistellaan, vaan kehonrakennus lihaksineen tuo mukanaan itsevarmuutta ja sen paikkaamiseen näyttäisi aika usein tulevan kamppailulajit. On se nyt kumma kun Suomen yhdestä kovimmasta kehonrakentajasta ei tullut uran jälkeen Suomen kovinta keilaajaa, vaan niin tyypillisesti kamppailulajien harrastaja.

Eli keksitään tuon "kova jätkä" tilalle sitten vaikka "vahvasti itsetietoinen".
 
Alitajuinen, ymmärrätkö. Kehonrakennus on juurikin niin kokoon, voimaan ja itsetuntoon keskittyvä laji, ettei siinä voi välttyä itsetunnon ja minä kuvan vääristymiseltä kun lopetetaan. Ei "kova jätkä" tässä nyt meinaa sitä, että snagarilla ollaan hakkaamassa ihmisiä ja kovistellaan, vaan kehonrakennus lihaksineen tuo mukanaan itsevarmuutta ja sen paikkaamiseen näyttäisi aika usein tulevan kamppailulajit. On se nyt kumma kun Suomen yhdestä kovimmasta kehonrakentajasta ei tullut uran jälkeen Suomen kovinta keilaajaa, vaan niin tyypillisesti kamppailulajien harrastaja.

Eli keksitään tuon "kova jätkä" tilalle sitten vaikka "vahvasti itsetietoinen".

Oletko sattunut lukemaan entisistä harrastuksistani, esim paini ja taekwondo. Ehkä ominaisuudet monilla punttaajilla sopii kamppailulajeihin. Nimittäin jos patti kasvaa hyvin, niin on paljon nopeita lihassoluja ja se taas auttaa kamppailu hommissa. Luuletko että esim, Samuli Perälä alkoi paini hommiin kun oli niin huono minäkuva hä? Toivottavasti samuli vastaa itse.

Itse henk kohtaisesti tykkään rääkätä itseäni, ja keilailu ei tuntunut sopivalta, joten aloin nyrkkeileen.
 
No what evah, sovitaan, että lihakset eivät vaikuta millään tavalla ihmisen itsetuntoon ja itsevarmuuteen. Ei taida muutenkaan olla enää ketjun topicin mukaista keskustelua.

Jep, on nyt niin paljon luppo aikaa kinastella, kun ei täällä lasaretissa tapahdu mitään:)
 
Tämä ei liittyne nyt kuulumisiin mitenkään, mutta olisiko Makella halua kertoa hyviä treenivinkkejä jalkojen treenaukseen?

Lisäkysymys; minkä tyyppistä(jos viittit, laita pelkkä jako) ohjelmaa lähtisit suosittelee alottelijoille?
 
Mahtaneeko nimimerkki Mike olla Markolle jostain hieman katkera vai mistä tämä jatkuva poikkiteloin asettuminen johtunee:rolleyes: Ihan vain sivusta seuranneen naurunsekaista ihmettelyä kyseessä. Anyways pikaista toipumista Makelle :kippis1:

ps. Nämä "kova jätkä" jutut voinet suosiolla jättää ihan omaan arvoonsa.
 
Mahtaneeko nimimerkki Mike olla Markolle jostain hieman katkera vai mistä tämä jatkuva poikkiteloin asettuminen johtunee:rolleyes: Ihan vain sivusta seuranneen naurunsekaista ihmettelyä kyseessä. Anyways pikaista toipumista Makelle :kippis1:

ps. Nämä "kova jätkä" jutut voinet suosiolla jättää ihan omaan arvoonsa.
En ole, pyrinhän kaikin keinoin auttamaan Makea menneessä paluussakin näkyvyyden osalta etenkin DVD-leffan näkyvyydessä, markkinoinnissa ja myynnissä. Mutta ethän tuota tietenkään laske, vai oletko sinä tehnyt jotain konkreettista Makea auttaaksesi?

Mistäs muuten minä olisin Makelle katkera?
 
Olen jo jonkin aikaa meinannut sanoa nämä asiat ja viime aikojen komenttien takia on hieman palautetta annettavana. Kun tässä off topiccia ollaan menty niin jatketaan nyt sillä tiellä.

Oletteko miettineet esimerkiksi tälläistä asiaa, marko sanoo, ettei kellään ole yhtä kovaa päätä kuin sillä, vaikka kesti ammattibodarina vain kaksi kisaa kun muut ammattilaiset kisaa vuosikausia aina kunnossa, marko lankesi piriin, rikkoi paikkansa ja menetti kaiken.
Tämä kaikki vain sen kovan pään vuoksi???

Olen markolta kysynyt privassa neuvoa ruokailuihin ym. ja marko ei ilmeisesti ole ehtinyt asiaan paneutumaan ja ymmärrän sen ihan täysin, tämä viesti ei ole sen takia että olisin katkera markolle kun tämä ei vastannut!

Marko on varmasti suomen kautta aikojen isoin ja paras kilpailija aikanaan ja ovet oli avoinna jenkkeihin ja mihin vain. Mielestäni marko olisi tarvinnut aikanaan managerin joka olisi tehnyt asiat oikeasti markon puolesta ja marko olisi saanut keskittyä treenaamiseen eli siihen mitä osaa. Missä KP oli kun marko oli parhaimmillaan vai menikö kp puihin juuri tuon huume sotkun vuoksi?

Nyt puhaltaa uudet tuulet ja tuolta on tulossa uusia naamoja jotka varmasti ovat ottaneet opikseen markon tekemistä virheistä, tai ainakin haluan uskoa niin.

ja ps. minusta ei koskaan kasva yhtä isoa kuin markosta ja olen ehkä väärä ihminen näistä asioista "kyselemään" mutta jatketaan nyt aiheesta ja etsitään vastauksia... tsemppiä sinne sairaalaan!
 
Offtopiccia vielä kerran

En ole, pyrinhän kaikin keinoin auttamaan Makea menneessä paluussakin näkyvyyden osalta etenkin DVD-leffan näkyvyydessä, markkinoinnissa ja myynnissä.
Tuosta dvd projektista kun on jo aikaa ja muistaakseni silloin olit kannustava ja asiallinen etkä marissut jonninjoutavia, niin ajattelin että joku asia "hieman" puristaapi.

Mutta ethän tuota tietenkään laske, vai oletko sinä tehnyt jotain konkreettista Makea auttaaksesi?
Eli ei saa ottaa kantaa ellei ole itse ollut jossain markon projektissa mukana? Merkillistä. (Positiivinen kommentti makelle on aina silti parempi kuin jatkuva negatiivinen asiaton narina.)


Mistäs muuten minä olisin Makelle katkera?

Minähän kysyin tuota sinulta eli tuskin itse tiedän vastausta :)
 
Olen jo jonkin aikaa meinannut sanoa nämä asiat ja viime aikojen komenttien takia on hieman palautetta annettavana. Kun tässä off topiccia ollaan menty niin jatketaan nyt sillä tiellä.

Oletteko miettineet esimerkiksi tälläistä asiaa, marko sanoo, ettei kellään ole yhtä kovaa päätä kuin sillä, vaikka kesti ammattibodarina vain kaksi kisaa kun muut ammattilaiset kisaa vuosikausia aina kunnossa, marko lankesi piriin, rikkoi paikkansa ja menetti kaiken.
Tämä kaikki vain sen kovan pään vuoksi???

Olen markolta kysynyt privassa neuvoa ruokailuihin ym. ja marko ei ilmeisesti ole ehtinyt asiaan paneutumaan ja ymmärrän sen ihan täysin, tämä viesti ei ole sen takia että olisin katkera markolle kun tämä ei vastannut!

Marko on varmasti suomen kautta aikojen isoin ja paras kilpailija aikanaan ja ovet oli avoinna jenkkeihin ja mihin vain. Mielestäni marko olisi tarvinnut aikanaan managerin joka olisi tehnyt asiat oikeasti markon puolesta ja marko olisi saanut keskittyä treenaamiseen eli siihen mitä osaa. Missä KP oli kun marko oli parhaimmillaan vai menikö kp puihin juuri tuon huume sotkun vuoksi?

Nyt puhaltaa uudet tuulet ja tuolta on tulossa uusia naamoja jotka varmasti ovat ottaneet opikseen markon tekemistä virheistä, tai ainakin haluan uskoa niin.

ja ps. minusta ei koskaan kasva yhtä isoa kuin markosta ja olen ehkä väärä ihminen näistä asioista "kyselemään" mutta jatketaan nyt aiheesta ja etsitään vastauksia... tsemppiä sinne sairaalaan!

Olet oikeassa virheitä tuli tehtyä, ja suurimpana huumeet. Olin jo 21v siinä kunnossa, että olisin pärjännyt ammattilaisena. Silloin olisi tosiaan pitänyt olla kunnon tuki joukot.

Huomasin privaatti viestit vasta pari päivää sitten sori. Vastaan tämän viikon aikana:)
Tarkoitan kovalla päällä sitä kuin paljon annoin tähän hommaan.
Jos katsot esim colemania tai ketä tahansa 21vuotiaana kukaan ei ollut niin kovassa kunnossa kuin minä.
Ja olen nähnyt monien ammattilaisten treenejä livenä. En vetänyt sellaisia treenejä edes kevyenä päivänä.
 
Eli ei saa ottaa kantaa ellei ole itse ollut jossain markon projektissa mukana? Merkillistä. (Positiivinen kommentti makelle on aina silti parempi kuin jatkuva negatiivinen asiaton narina.)

Itsekin vähän mietin onko jotain kränää, sellaisen kuvan vain sai :D

Tsemppiä Markolle!
 
En ole, pyrinhän kaikin keinoin auttamaan Makea menneessä paluussakin näkyvyyden osalta etenkin DVD-leffan näkyvyydessä, markkinoinnissa ja myynnissä. Mutta ethän tuota tietenkään laske, vai oletko sinä tehnyt jotain konkreettista Makea auttaaksesi?

Mistäs muuten minä olisin Makelle katkera?

Pitää paikkansa Mikestä oli suuri apu, eikä se rahaa ollut vailla koskaan.
 
hitto ku maken osalta kaikki ois tapahtunu 10-15v myöhemmin. olisi kuitenkin tavallaan helpompaa internetin aika kautena tuoda itsensä esiin ja sitä kautta varmasti olisi helpompi ollut saada lisää tukijoita.

mitä taas tulee tuohon sisäiseen kovaan jätkään niin luulis mikenkin nyt sen verran tuntevan maken ettei make varmastikkaan mitään itsepuolustuslajia ole valinnut sen takia. sen verran vaatimattoman oloinen heppu kaikin puolin ettei tarvi itsepuolustuslajia itsetunnon pönkittämiseen. sellaset kaverit jotka sitä tarvitsevat on sitten erikseen ja varmasti se meneekin aikalailla niin kuin sanoit monen kohdalla, mutta ei se sitä tarkoita että se menisi kaikkien kohdalla niin.
 
Back
Ylös Bottom