Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi parhaimmista jos ei jopa paras treeni filmi jonka olen nähnyt ja mulla on niitä aika paljon jos niin saan sanoa!!
Savolainen on ollut mun idoli monia ja monia vuosia!!!
Jep, Marko kun on ollut paremmassa kunnossa vielä 10 vuotta sitten, ja treenannut paljon suuremmilla painoilla. Mitenkään filmiä dissaamatta, kovin köykäiset ovat treenipainot, verrattuna miehen huippuvoimiin.¨valitettavasti tuo vilmi vaan tehtiin 10v liian myöhään IMO.
¨valitettavasti tuo vilmi vaan tehtiin 10v liian myöhään IMO.
totta. sillon make pääs vuojessa elämäsä kuntoon, joka huipuntui -97 finnish grand priksiin. sen jälkeen tuli loukkaantumisia ja ura hiipui pikku hiljaa, kunnes sairaus vei voiton. pienemmät reenipainot ymmärtää sillä että se ei halunu riskeerata enää loukkaantumalla.
huh huh.. onnea voitosta, on siinä äärimmäisen lahjakas kaveri.. jos jotain make rupiaa tekee, niin sitä tehäänki sitte 110% lasissa.. ja oisko yllätys jos kolme vuojen sissää ois suomen huipulla?:D
Eihän tuosta tarvis paljon enää rasvoja tiputella nii vois niistä cbb hommista käydä pokaamassa pystit kotiin kun miettii että painoa on kuitenkin vielä 90kg.
Tsemppiä maken pokunyrkkeilyuralle.
Onhan tuolla cb lavoilla ennenki nähty raskaamman sarjan bodareita, toissa vuonna entinen noviisien 90kg sarjan ykkönen kävi hakemassa classikista pronssia ...Marko Cbb:hen hmmm...? Eikös se kuitenkin ole Miken sanojen mukaan kehonrakennuksen divari:D Miten nuo muut Classicin pojat suhtautuisivat tuohon Maken astumiselle lavalle, kun miehellä on kuitenkin historia dropittamisesta?
Eihän tuosta tarvis paljon enää rasvoja tiputella nii vois niistä cbb hommista käydä pokaamassa pystit kotiin kun miettii että painoa on kuitenkin vielä 90kg.
Oletko nyt ihan tosissasi? Yhtenä päivänä samalla lavalla Ronnie Colemanin kanssa ja toisena "cbb hommissa" :thumbs: Pro ja CBB samassa lauseessa kuulostaa lähinnä kunnianloukkaukselta.
Nussin nyt vähän pilkkua mut eks Tallinen aka Poser ollu noviisesissa toinen ja voiton vei Niko Koskinen.Onhan tuolla cb lavoilla ennenki nähty raskaamman sarjan bodareita, toissa vuonna entinen noviisien 90kg sarjan ykkönen kävi hakemassa classikista pronssia ...